چگونه از حریم خصوصی داده ها برای افزایش مشتری استفاده کنیم اعتماد کنید
چگونه از حریم خصوصی داده ها برای افزایش مشتری استفاده کنیم
اعتماد کنید
جودی دانیلز، سازمان کارآفرینان (EO) عضو در آتلانتا، موسس و مدیر عامل Red Clover Advisors است. ، که به کسب و کارها کمک می کند تا روش های حفظ حریم خصوصی داده های خود را برای فراتر از انطباق ساده کنند و در عین حال اعتماد مشتری را ایجاد کنند و مزیت رقابتی به دست آورند. از دانیلز درباره اهمیت اعتماد دیجیتال و نقش آن پرسیدیم. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.
در تجارت، چیزهای کمی برای موفقیت یک شرکت به اندازه شهرت برند آن حیاتی هستند. این بسیار مهم است که ۸۷ درصد از مدیران گفتند مجمع جهانی اقتصاد معتقد است که چالشهای شهرت مهمتر از سایر ریسکهای استراتژیک هستند.
در اقتصاد مدرن ما، مسائل کمی وجود دارد که خطر شهرت را بیشتر از از دست دادن اعتماد دیجیتال به همراه دارد.
اعتماد دیجیتال چیست؟
اعتماد دیجیتال، طبق تعریف IBM، یک انتظار مصرف کننده است که شرکت ها برای اطمینان از اینکه کاربر مناسب دارای کنترل های حریم خصوصی هستند، دسترسی درست به داده های مناسب برای دلیل درست و هدف درست.
به این معنی است که شما از داده های شخصی مشتریان استفاده می کنید. روشی که آنها از شما می خواهند:
- توضیح اینکه چرا اطلاعات آنها را میخواهید، با آن چه کاری انجام میدهید، و چه کسی میتواند قبل از جمعآوری دادهها به آن دسترسی داشته باشد
- به آنها فرصتی می دهیم تا از جمع آوری یا اشتراک گذاری اطلاعات خاص انصراف دهند
- ارائه اقدامات امنیت سایبری و فرآیند حفظ حریم خصوصی که تضمین میکند اطلاعات توسط عوامل بد یا خطای انسانی افشا نمیشود.
ظهور قوانین دقیق حریم خصوصی داده ها مانند مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) و قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا منعکس کننده این قانون است. افزایش مصرف کنندگان آگاه تر که ارزش اطلاعات شخصی خود را برای شرکت هایی که آنها را جمع آوری می کنند درک می کنند.
اعتماد دیجیتال از ۷۷ تا ۶۸ درصد از سال ۲۰۱۲ ، عمدتاً به لطف نقض بیپایان داده در سراسر مشاغل در هر اندازه در همه صنایع است. با این حال، شرکتهایی که با موفقیت در تغییر سریع نظارت دولتی و افزایش آگاهی مصرفکننده پیش میروند، فرصت فوقالعادهای برای بهبود شهرت خود و افزایش اعتماد مصرفکننده دارند.
سه راه برای ایجاد اعتماد دیجیتال
شرکتها حفظ حریم خصوصی دادهها را پیچیده میدانند زیرا قوانین حاکم بر حریم خصوصی دیجیتال بر اساس حوزه قضایی بسیار متفاوت است.
این امر به ویژه در ایالات متحده صادق است. برخلاف اتحادیه اروپا، ایالات متحده مقررات فدرال حفظ حریم خصوصی دیجیتالی ندارد. در عوض، شرکتها باید مجموعهای از قوانین حفظ حریم خصوصی دولت و صنعت را دنبال کنند. بسته به اینکه دفاتر شما کجا هستند، مشتریان شما در کجا زندگی می کنند و صنعت خاص شما، ممکن است تحت چندین قانون حفظ حریم خصوصی قرار بگیرید.
در حالی که انطباق قانونی بیتردید مهم است، ساختن برنامهای پیرامون بهترین شیوههای حفظ حریم خصوصی اغلب آسانتر است. نه تنها منجر به نتایج کسب و کار بهتر می شود – شیوه های حفظ حریم خصوصی خوب داده های بهتری را به همراه دارد – بلکه پایه و اساس اعتماد را با مشتریان شما ایجاد می کند.
در اینجا سه راه برای بهبود شیوه های حفظ حریم خصوصی و ایجاد اعتماد مشتری به طور همزمان وجود دارد:
۱٫ داده های خود را نقشه برداری کنید
نقشه برداری از داده های شما، که به عنوان ایجاد فهرست داده ها نیز شناخته می شود، شامل دنبال کردن یک رکورد داده از طریق سیستم شما از نقطه است. مجموعه تا حذف نقشه برداری داده می تواند به شرکت شما کمک کند تا درک کند:
- چه نوع اطلاعاتی بطور فعال جمع آوری می شود
- در واقع چه داده هایی استفاده می شود
- اطلاعات با چه کسانی به اشتراک گذاشته شده است و چه کسانی به آن دسترسی دارند
- کجا و چه مدت داده ذخیره می شود
- جایی که فرآیندهای شما از خطمشیهای اعلامشده منحرف میشود
بسیاری از شرکتها فکر میکنند که از قبل این اطلاعات را میدانند، اما بیشتر کسبوکارها اطلاعات بیشتری از آنچه نیاز دارند جمعآوری میکنند، آن را برای مدت طولانی ذخیره میکنند و کنترلهای دسترسی ضعیف که دادهها را در معرض آسیبپذیری قرار میدهد.
نقشه دادهای اطلاعات تجربی مورد نیاز برای شناسایی و رسیدگی به این مسائل را در اختیار شما قرار میدهد.
۲٫ استراتژی و خط مشی حفظ حریم خصوصی خود را تنظیم کنید
زمانی که نقاط ضعف فرآیندهای خود را بدانید، می توانید شروع به ساختن یک استراتژی حفظ حریم خصوصی که از نظر قانونی مطابقت دارد و در برابر تغییرات قوانین حفظ حریم خصوصی یا بهترین شیوه ها در آینده مقاوم است.
اصول اساسی که باید بخشی از هر برنامه حفظ حریم خصوصی باشد عبارتند از:
- جستجوی ورودی چندکاره از همه تیم های خود
- به حداکثر رساندن ارزش داده و در عین حال به حداقل رساندن مقدار جمعآوریشده با تمرکز بر دادههای شخص اول
- ایجاد فرهنگ حفظ حریم خصوصی از طریق آموزش مستمر کارکنان
زمانی که به نقشه داده های دقیق و استراتژی حفظ حریم خصوصی قوی مجهز شوید، ایجاد یک خط مشی رازداری بسیار آسان تر است.
یک خطمشی رازداری خوب به طور دقیق نحوه جمعآوری و پردازش اطلاعات مصرفکننده توسط شرکت شما را توصیف میکند، کوتاه و به راحتی قابل درک است (بدون اصطلاحات حقوقی) ، و به وضوح در وب سایت شما قابل مشاهده است.
۳٫ درباره آن لاف بزنید
تقریبا ۷۶ درصد از شرکتها که در یک برنامه حفظ حریم خصوصی قوی سرمایهگذاری میکنند، شاهد افزایش وفاداری و اعتماد مشتریان خود هستند. . اما حتی بهترین برنامه حفظ حریم خصوصی در جهان نیز به شما کمکی نمی کند اگر مشتریان شما از آن اطلاعی نداشته باشند.
بازاریابی تعهد کسب و کار شما به حریم خصوصی به همان اندازه که در وهله اول ایجاد برنامه حفظ حریم خصوصی شما برای ایجاد اعتماد دیجیتال ضروری است. به جای اینکه حریم خصوصی را به عنوان یک مرکز هزینه در نظر بگیرید، تعهد خود را در تمام پیامهای خود بگنجانید تا زمانی که به بخش مهمی از شهرت برند شما تبدیل شود.