از این هک ساده برای انتشار محصول بعدی خود استفاده کنید موفقیت
از این هک ساده برای انتشار محصول بعدی خود استفاده کنید
موفقیت
همه ما این داستان ها را شنیده ایم: شرکت هایی که بیش از ۶ ماه محصولات تولید می کنند فقط برای اینکه هیچ کس را نشناسند آنها را می خواست. این اشتباهات پرهزینه هستند زیرا یک شرکت نرم افزاری به عنوان یک سرویس متوسط هزینه می کندa%20effort.%20%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%AC%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%20%D9%88%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%D8%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%D8%B9%D8%AB%20%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84%20%D8%A2%D9%86%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%20%D9%88%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%D8%8C%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%20%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%8C%20%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C%20%D8%B1%D8%B4%D8%AF%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%D8%8C%20%D9%87%D8%B1%DA%86%D9%86%D8%AF%20%D9%BE%D8%B1%D8%AE%D8%B7%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%20 Harvard Business Review ، شرکت ها سرمایه گذاری خود را در تحقیق و توسعه از دهه ۱۹۷۰ به طور چشمگیری افزایش داده اند، زمانی که یک شرکت متوسط کمتر از ۱٪ از بودجه خود را صرف تحقیق و توسعه می کند.
این بالاتر از ترجیحات بی ثبات مصرف کننده است که با افزایش انتظارات کاربر و دنیایی پر از جایگزین ها تقویت می شود. شرکت ها نمی توانند اشتباهات محصول را بپذیرند، به خصوص در محیط چالش برانگیز اقتصاد کلان امروزی.
بخشی از مشکل این است که آزمایش مفهومی و نمونه اولیه، اگر اصلا انجام شود، اغلب خیلی دیر انجام می شود. در فرآیند توسعه محصول شما باید در طول چرخه عمر توسعه محصول تحقیق کنید تا بتوانید محصولات و ویژگی های مورد نظر کاربران خود را بسازید، نه اینکه آنها را درست قبل از راه اندازی اصلاح کنید.
۱) تحقیق اکتشافی برای شناسایی دردها و مشکلات قبل از توسعه مفاهیم یا ایدهها
۲) آزمایش مفهوم قبل از شروع ساخت نمونه های اولیه
۳) آزمایش قابلیت استفاده هنگامی که یک نمونه اولیه دارید
۴) تست تکراری پس از راه اندازی محصول خود.
اگر از کاربران انتظار دارید که از ویژگی جدید شما استفاده کنند، با اندازهگیری علاقه، از سردرد و شکست احتمالی جلوگیری کنید. ممکن است.
در سال ۲۰۱۱، نتفلیکس معروف Qwikster را راه اندازی کرد که تجارت استریم را از تجارت DVD جدا کرد. از نظر عملیاتی برای شرکت منطقی بود، اما برای مشتریانی که مجبور بودند به دو حساب جداگانه با دو قبض ماهانه جداگانه وارد شوند، بسیار سنگین بود. پس از اعلام، اعتراض عمومی به وجود آمد و سهام ۵۰ درصد سقوط کرد. در نهایت نتفلیکس عذرخواهی کرد و با Qwikster ادامه نداد، اما درس سختی بود. اگر آنها قبل از راهاندازی از کاربران خود بازخورد میخواستند، میتوانستند از یک آشفتگی بزرگ و گران قیمت جلوگیری کنند.
به طور مشابه، Glassdoor شش ماه صرف ساختن یک محصول جدید صرف کرد تا آن را درست قبل از عرضه آزمایش کند تا متوجه نشود که هیچکس می خواست از آن استفاده کند. به اعتبار آنها، به جای راه اندازی، آن را کنار گذاشتند، اما با تغییر ترتیب عملیات برای انجام تحقیقات خود، در زمان و هزینه فوق العاده ای صرفه جویی می کردند.
شاید با خود بگویید، “من باید سریع حرکت کنم، بنابراین سریع راه اندازی و تکرار می کنم.” اما اگر بتوانید V1 خود را رها کنید و مستقیماً به V2 بروید، چه؟ این امر باعث صرفه جویی قابل توجهی در منابع و خوشحالی کاربران شما در طول مسیر می شود، که پذیرش را افزایش می دهد، ریزش را کاهش می دهد و ارزش طول عمر را در دراز مدت تقویت می کند.
سرمایه گذاری روی تجربه کاربر در مرحله مفهومی محصول می تواند چرخه توسعه را تا ۵۰% کاهش دهد. به یک مطالعه استراتژیک داده مشاوره. این زمان و انرژی است که نمی توانید در محیط چالش برانگیز امروزی تلف کنید. تحقیقات کاربر در مراحل اولیه و در طول فرآیند توسعه، تصمیمات آگاهانه را استاندارد می کند و به شما امکان می دهد بدون پرتاب دارت به سمت تخته، آنچه را که مشتریان خود می خواهند بسازید. کاربران خود را بشناسید و خواهید دانست که چگونه مستقیماً به V2 بروید.