عمومی

از آرشیو: تنها خبرنگار جنگی زن

از آرشیو: تنها خبرنگار جنگی زن

خانم السی کیسونر، خبرنگار مشهور جنگ و تنها زن آمریکایی که شاهد تاجگذاری ملکه هلند بوده است، جوایز جدیدی دریافت کرده است، زیرا او جوانترین عضو کمیسیون پاریس است که نماینده شیکاگو در شیکاگو است. آسوشیتدپرس در پایتخت فرانسه. دفتر نیویورک و لندن را مردانی با تجربه نمایندگی خواهند کرد، اما این دختر که تنها ۲۰ سال داشت، به اتفاق آرا از سوی مدیران سه بخش برای این سمت مسئول انتخاب شد.

“موفق باشید” خانم کیسونر ضرب المثلی است. اما، وقتی تحلیل می‌شود، نتیجه مشروع یک قدرت تقریباً غیبی است که احتمال را پیش‌بینی می‌کند و یک غریزه اشتباه برای یک فرصت و یک روحیه ناپلئونی که شکست را به چالش می کشد و موفقیت را فرمان می دهد.

به عنوان مثال، او در یک سفر تعطیلات به هلند رفت و اعتبارنامه آسوشیتد پرس را اعطا کرد. امتیازات به جای اعطای مسئولیت. هنگامی که به آمستردام رسید، یک کابل گرافی یافت که از بیماری خطرناک خبرنگار لندنی که قرار بود این وظیفه را پوشش دهد، خبر می داد.

او که از مسئولیت تنها نماینده این روزنامه بزرگ در پایتخت هلند ناراحت نشده است، برنامه های او به سرعت بالغ شد. در حدود دو ساعت، او به طرز ماهرانه‌ای در تنظیم امور مالی خود پیشرفت کرد و پول به سفارش او بیش از هزاران مرد در طول زندگی خرج می شود. داستان او نوشته شد و در پانزده دقیقه سر در شیکاگو، جسد در نیویورک و دم در لندن بود. در طول جشن ها او دو بار در روز کابل می زد و توصیفات او از مراسم سلطنتی توسط میلیون ها نفر خوانده می شد. او باید با تعصبات مستبد هلندی روبرو می شد، موقعیت رسمی او در تاریخ هلند بی نظیر بود. اما سرانجام آنها تسلیم شدند و او به معنای واقعی کلمه هلند را “گرفت”، به طوری که شاعری اظهار داشت که ملکه جوان و السی در گهواره های خود تغییر کرده اند و آمریکایی درخشان حاکم واقعی است.

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - از آرشیو: تنها خبرنگار جنگی زن

وقتی او به عنوان نماینده یک سندیکا به کوبا رفت، به جای خطر قرنطینه در کی وست، جایی که چند صد خبرنگار به سرنوشت آنها نفرین می‌کردند، این ذکاوت را داشت که به جامائیکا سفر کند. به محض ورود او، مردان روزنامه از او خواستند که در قایق مطبوعات بماند و با وعده های جذاب ترین اسکوپ ها به او رشوه دادند. اما او با تمسخر پاسخ داد:

«ها! فکر می‌کنید من اینجا هستم برای مناظر؟»

دختر بی باک به ساحل رفت و حتی به خط تیراندازی در سیبونی رفت.

“تا به حال در خطر بوده اید؟” از او پرسیده شد.

“اوه، گلوله‌های ماوزر باعث ایجاد فرورفتگی در اطرافیانم می‌شدند،” پاسخ بی‌احتیاطی کسی بود که تا زمانی که اجساد مرده را در انبوهی در میدان جنگ دید هرگز به جسد نگاه نکرده بود. او بی‌باک به اردوگاه‌های تب زرد رفت و از بخش‌های مسری بیمارستان‌های چادری بازدید کرد، نه برای ارضای یک کنجکاوی بیمارگونه، زیرا تمام چیزهایی که در درون او زنانه بود از این منظره ترسناک منقبض شد، اما در انجام وظایف حرفه ای و برای کمکی که او می توانست به مبتلایان بدهد.

شخصا، خانم کیسونر یک دختر فریبنده است و توسط دوستانش بت می شود. زنان و مردان او را وفادارترین رفیق می دانند. او روح یک شاعر و مغز یک سرمایه گذار دارد. – ترکیبی قدرتمند از حس سالم و احساسات نفیس.

این مقاله در اصل در می ۱۹۰۰ مجله SUCCESS منتشر شد.

Miss Elsie Keasoner - از آرشیو: تنها خبرنگار جنگی زن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی