خبر

ایجاد زنجیره ارزش در اولویت وزارت صمت است

ایجاد زنجیره ارزش در اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار بازار، عباس علی آبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه سفر خود به سمنان با اشاره به اولویت های وزارت صمت، تاکید کرد: ایجاد زنجیره ارزش و جلوگیری از خام‌فروشی یک ضرورت است لذا به مثابه اولویت ها در وزارت خانه دنبال می شود.

وی ضمن بیان اینکه باید فرآوری مورد توجه باشد، افزود: در استان های مستعد مانند سمنان می بایست ایجاد واحد های فرآوری مد نظر قرار گیرد.

وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم همچنین خواستار توجه بیشتر به فراوری های صنعتی به ویژه صنایع معدنی شد و گفت: باید فرآوری مورد توجه باشد، حتی اگر لازم باشد، مواد اولیه به سختی یافت و وارد شود.

علی آبادی دومین اولویت را همراهی صنایع و معادن با محافل علمی و دانشگاهی دانست و ابراز داشت: تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه لازمه پویایی و شکوفایی اقتصاد است

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های خوب دانشگاهی موجود در استان سمنان افزود: باید ارتباط به منظور رفع نیازهای پژوهشی و بهره‌مندی از آخرین دستاورد صنعت تقویت شود.

وزیر صمت در دیگر بخش سخنان خود گفت: هر شرکت کالای صادراتی دارد، ارز صادرات به شرکت پرداخت می‌شود تا دغدغه تامین مالی در تولید نداشته باشد

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی