عمومی

بارد دسترسی را افزایش می‌دهد: زبان‌های جدید، تعامل بصری بیشتر، و خدمات یکپارچه

بارد دسترسی را افزایش می‌دهد: زبان‌های جدید، تعامل بصری بیشتر،
و خدمات یکپارچه

امروز، Bard، پلتفرم نوآورانه ای که به کاربران اجازه می دهد با هوش مصنوعی مولد همکاری کنند، به روز رسانی های جدیدی را اعلام می کند که پلتفرم را در دسترس تر، تعاملی تر و یکپارچه تر می کند. این کمتر از دو ماه پس از راه‌اندازی اولیه Bard انجام می‌شود و پاسخی مستقیم به بازخورد کاربران است.

تیم Bard برای حذف لیست انتظار و گسترش دسترسی به بیش از ۱۸۰ کشور و منطقه هیجان‌زده است. علاوه بر این، Bard اکنون به زبان های ژاپنی و کره ای در دسترس است و به زودی از ۴۰ زبان پشتیبانی می کند. این گسترش جهانی با دیدگاه بارد برای ایجاد پلتفرمی که از مرزهای فرهنگی و زبانی فراتر می‌رود، همسو است. با این حال، تیم Bard همچنان متعهد به حفظ استانداردهای بالا برای کیفیت و تفاوت‌های ظریف محلی است و از اصول هوش مصنوعی خود پیروی می‌کند.

علاوه بر گسترش دامنه جهانی، Bard در حال بصری‌تر شدن نیز است. کاربران به زودی می‌توانند درخواست‌های خود را با تصاویر تکمیل کنند و به خلاقیت و تخیل بیشتری اجازه دهند. این امر با ادغام Google Lens در Bard امکان پذیر خواهد شد. برای مثال، کاربران می‌توانند یک عکس آپلود کنند و از Bard بخواهند که یک شرح خنده‌دار ایجاد کند، و از Google Lens برای تجزیه و تحلیل عکس و ایجاد پاسخ‌های آگاه از زمینه استفاده می‌کند.

Bard همچنین قرار است یکپارچه‌تر شود. برنامه‌هایی وجود دارد که قابلیت‌های برنامه‌های محبوب Google مانند Docs، Drive، Gmail و Maps را مستقیماً در تجربه کاربری Bard قرار دهند. هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از این ابزارها و برنامه های افزودنی، کاربران کنترل کاملی بر تنظیمات حریم خصوصی خود خواهند داشت. علاوه بر این، Bard در حال کار برای یکپارچه سازی خدمات از سراسر وب، از جمله Adobe Firefly، Kayak، OpenTable، ZipRecruiter، Instacart، Wolfram، و Khan Academy است.

Bard همچنین در حال معرفی ارتقاهای کدگذاری کلیدی است. اینها شامل نقل قول های منبع دقیق تر، تم تیره و دکمه «صادرات» است که به کاربران امکان می دهد کد را با Replit صادر و اجرا کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند پاسخ‌های Bard را مستقیماً به Gmail و Docs منتقل کنند و فرآیند تهیه پیش‌نویس ایمیل‌ها و اسناد را ساده‌تر کنند.

دریافت کنید آخرین سرفصل ها از روندهای کسب و کار کوچک. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی