عمومی

3 راه برای تشخیص اینکه آیا شریک تجاری بالقوه است یکی

۳ راه برای تشخیص اینکه آیا شریک تجاری بالقوه است
یکی

می‌تواند یک کسب و کار شریکی که باید در نظر گرفته شود. و در طول بیست و پنج سال گذشته مربیگری کسب و کار من چند مشارکت واقعا شگفت انگیز و برخی از آنها را دیده ام که حتی قبل از شروع آنها محکوم به شکست بودند. بنابراین امروز، می‌خواستم سه راه را با شما به اشتراک بگذارم که می‌توانید تشخیص دهید آیا شریک تجاری مناسب شما و ایده تجاری شما است یا نه.

سرعت. قرار ملاقات

وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، بسیاری از سوالاتی که در مورد شریک تجاری جدید کسانی هستند که از خود می‌پرسید که آیا قصد ازدواج دارید یا خیر. و مانند ازدواج، مخاطرات به همان اندازه زیاد است. بنابراین، چه این یک مشارکت طولانی مدت باشد یا یک بار، مهم است که قبل از حرکت به جلو، یکدیگر را به طور کامل بررسی کنید. و مهمتر از همه چیز، مهم است که جزئیات رابطه خود را روی کاغذ بیاورید، همراه با یک بند کامل در صورت نیاز به آن.

در اینجا سؤالاتی وجود دارد که فکر می کنم هر شراکت تجاری باید آنها را پوشش دهد:

۱٫ شما مقادیر یکسانی دارید.

آیا ما هر دو در یک جهت حرکت می کنیم و می خواهیم چیزهای مشابهی را از آن خارج کنیم. این رابطه تجاری؟ اگر یکی از شما می‌خواهد در عرض بیست و چهار ماه وارد تجارت شود و از آن خارج شود و می‌خواهید یک امپراتوری را رشد دهید و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنید، وقتی نوبت به برنامه‌ریزی استراتژیک و تنظیمات هدف می‌رسد، خیلی سریع به دیوار برخورد خواهید کرد. بنابراین قبل از هر چیز، می‌خواهید مطمئن شوید که هر دو چیزهای مشابهی برای کسب و کار خود می‌خواهید.

۲٫ شما سبک‌های حل تعارض تکمیلی دارید.

درست مانند هر رابطه‌ای، زمان‌های خوب و بدی وجود دارد. و نحوه مدیریت تعارضات در رابطه تان چیزهای زیادی در مورد شراکت و پتانسیل رشد آن می گوید. آیا سبک های حل تعارض مشابهی دارید؟ وقتی شریک زندگی شما استرس دارد، آیا در مسیر خود باقی می ماند یا می دود؟ آیا آنها سابقه چنین رفتاری دارند؟ یادگیری در مورد سبک آنها قبل از وارد شدن به تجارت با شخصی کمک زیادی به اطمینان از اینکه شراکت شما در آزمون زمان مقاومت می کند کمک می کند.

۳٫ شما اخلاق کاری مشابهی دارید.

این موردی است که من در شراکت های تجاری زیاد می بینم. یک شریک به اضافه هشتاد ساعت در هفته کار می کند و بسیار متمرکز بر هدف و رشد است، در حالی که شریک دیگر به ندرت سر کار حاضر می شود و زمانی که ظاهر می شود، وقت خود را صرف کارهای کم ارزشی می کند که کسب و کار را به جلو سوق نمی دهد. هیچ یک از طرفین نمی دانستند که در هنگام ورود به شراکت باید چه انتظاری داشته باشند و درگیری های زیادی به پایان رسید. قبل از شروع یک شراکت، در مورد اهداف، سبک های کاری خود صحبت کنید و برنامه ای برای چگونگی دستیابی به آن اهداف ایجاد کنید. سبک های کاری متنوع هنوز هم می تواند کارساز باشد، اما ارتباط واضح و تمرکز بر وظایف با ارزش بالا ضروری است.

حتی اگر سه عنصر فوق را به اشتراک بگذارید، همیشه یک عنصر خطر وجود دارد که وارد شدن به مشارکت اما اگر وقت خود را صرف صحبت در مورد سناریوهای مختلف و آشنایی با یکدیگر در این زمینه ها کنید، زمان بسیار آسان تری را در مسیر برخورد با مسائل و درگیری های پیش آمده خواهید داشت.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی