عمومی

در اخبار: برای بهبود وضعیت کوچک خود تا 10000 دلار دریافت کنید کسب و کار

در اخبار: برای بهبود وضعیت کوچک خود تا ۱۰۰۰۰ دلار دریافت کنید
کسب و کار

کسب و کار کوچک خود را بدون بدهی تقویت کنید! کمک های مالی سوخت رایگان برای رشد ارائه می دهد. سرمایه گذاری روی تجهیزات جدید، بازاریابی، یا آموزش بدون دردسر وام. مالکیت را دست نخورده نگه دارید، نوآوری را به نمایش بگذارید و سرمایه گذاران بالقوه را تحت تاثیر قرار دهید. کمک‌های مالی امکان‌ها را باز می‌کند: دسترسی خود را گسترش دهید، استعدادها را استخدام کنید یا پروژه‌های پیشگامانه را راه‌اندازی کنید. جاه طلبی خود را تقویت کنید، نه بازپرداخت وام خود را. کمک‌های بلاعوض را کاوش کنید و رشد خود را شعله‌ور کنید!

کمک‌های مالی بهبود ویترین می‌تواند به بازسازی فیزیکی یک مکان کمک کند، که اغلب برای مشاغل کوچک پرهزینه است. بنابراین، برنامه های کمک هزینه می تواند به واقعی تر شدن این ارتقاها کمک کند. در حال حاضر، چندین شهر و سازمان در سراسر کشور چنین برنامه هایی را برای حمایت از مناطق تجاری و اقتصادی مرکز شهر اجرا می کنند.

اخبار کسب و کار کوچک ۱۹ ژانویه. , ۲۰۲۴

در اخبار این هفته، Salesforce نشان داد که چشم انداز تجارت الکترونیک در حال گذراندن یک مرحله دگرگون کننده است و هوش مصنوعی (AI) نقش محوری فزاینده ای ایفا می کند. در اخبار مرتبط، ادوبی همچنین فاش کرد که فصل تعطیلات ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل‌توجه ۴٫۹ درصدی سالانه در هزینه‌های آنلاین بوده است و به بالاترین حد خود یعنی ۲۲۲٫۱ میلیارد دلار رسیده است. برای این اخبار و سایر اخبار کسب و کارهای کوچک، در اینجا خلاصه هفتگی است.

SBA می گوید ۵٫۵ میلیون درخواست جدید برای کسب و کار در سال ۲۰۲۳ ثبت شده است

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) از افزایش بی سابقه در برنامه های تجاری جدید خبر داد که در مجموع به ۱۶ میلیون مورد در دوره بایدن-هریس رسید. مدیریت. این رشد بی‌سابقه، که قوی‌ترین سال برنامه‌های کاربردی کسب‌وکار جدید را ثبت می‌کند، نمادی از رونق چشمگیر در کارآفرینی کسب‌وکارهای کوچک است.

روندهای تجارت الکترونیک ۲۰۲۳: هوش مصنوعی در خط مقدم خرید تعطیلات

چشم انداز تجارت الکترونیک در حال گذراندن یک مرحله دگرگون کننده است و هوش مصنوعی (AI) نقش محوری فزاینده ای ایفا می کند. همانطور که توسط یافته های آخرین گزارش Salesforce “وضعیت تجارت” مشهود است. فصل خرید تعطیلات ۲۰۲۳ نه تنها شاهد نرخ‌های تخفیف بی‌سابقه بوده است، بلکه افزایش قابل توجهی در خریدهای متاثر از هوش مصنوعی داشته است.

SBA موفقیت یک ساله برنامه VetCert را جشن می گیرد

اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده (SBA) امروز یک سالگرد برنامه گواهینامه کسب و کارهای کوچک کهنه کار خود (VetCert) را گرامی می دارد.

SBA اقدامات حمایتی را برای وام گیرندگان PPP و COVID EIDL اعلام کرد< /a>

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) اقداماتی را برای کمک به کسب و کارهای کوچکی که با چالش‌های مربوط به رعایت وام و بازپرداخت وام در پی همه‌گیری دست و پنجه نرم می‌کنند، انجام داده است.

IRS و شرکای اجلاس امنیتی نسبت به افزایش کلاهبرداری های «مشتری جدید» با هدف افراد متخصص مالیات هشدار می دهند

با نزدیک شدن به فصل ثبت مالیات در سال ۲۰۲۴، درآمد داخلی سرویس (IRS)، در ارتباط با شرکای سران امنیت، هشدار مهمی به متخصصان مالیاتی در مورد افزایش قابل توجه کلاهبرداری های ایمیلی صادر کرده است. این کلاهبرداری‌ها، که اغلب خود را به‌عنوان درخواست‌های «مشتری جدید» معرفی می‌کنند، تلاش‌های پیچیده‌ای توسط مجرمان سایبری برای دسترسی به داده‌های حساس هستند.< /p>

محاسبات فضایی: چیست و چگونه بر کار شما تأثیر می گذارد؟

ممکن است محاسبات مکانی انقلابی در نحوه انجام تجارت ما ایجاد کند، کارشناسان پیش بینی می کنند که تا پایان سال ۲۰۲۴، ۱٫۴ میلیارد دستگاه دارای واقعیت افزوده (AR) در سراسر جهان وجود خواهد داشت.

چه چیزی مردم را به اولین بودن سوق می دهد

<چه چیزی باعث می شود که برخی افراد همیشه اول باشند؟ یعنی اولین کسی که کاری را انجام می دهد یا تجربه می کند. Omero C. Catan متولد بروکلین توسط نیویورکی ها به عنوان آقای اول شناخته می شد. این نام کاملاً تحت اللفظی است زیرا در حرفه ای که او اولین کسی بود که در 537 روز افتتاحیه تاریخی در سراسر ساحل شرقی شرکت کرد.

IRS مهلت ۳۱ ژانویه را برای کارفرمایان تعیین می کند. صورت‌حساب‌های دستمزد و فرم‌های پیمانکار مستقل

سرویس درآمد داخلی (IRS) یادآوری مهمی را در مورد مهلت قریب‌الوقوع ۳۱ ژانویه برای ارائه اسناد مالیاتی مهم به همه کارفرمایان صادر کرده است. این مهلت برای پردازش کارآمد صورت‌های دستمزد و فرم‌های مربوط به پیمانکاران مستقل بسیار مهم است.

Adobe Reports رکورد فروش آنلاین ۲۲۲٫۱ میلیارد دلاری در فصل تعطیلات ۲۰۲۳ را به ثبت رساند

Adobe Analytics فاش کرده است که فصل تعطیلات سال ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل توجه ۴٫۹ درصدی سالانه در هزینه های آنلاین بوده است که به بالاترین حد خود یعنی ۲۲۲٫۱ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش در تجارت الکترونیک با تخفیف‌های قابل توجه در دسته‌های مختلف و افزایش محبوبیت روش پرداخت «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» باعث شد.

TikTok برنامه را برای تبلت ها و دستگاه های تاشو بهبود می بخشد

TikTok ارتقای قابل توجهی را در برنامه خود اعلام کرده است و آن را برای استفاده در صفحه نمایش های بزرگتر و دستگاه های تاشو بهینه کرده است. این حرکت برای بهبود تجربه برای کاربرانی که از دسترسی به TikTok فراتر از محدودیت های تلفن همراه خود لذت می برند، تنظیم شده است.

شرکت ساختمانی لانگ آیلند به نقض ایمنی کارگران منجر به مرگ کارمند اعتراف کرد

شرکت ساختمانی نورتریج، یک شرکت مستقر در لانگ آیلند، به اتهامات جنایی مربوط به نقض ایمنی کارگر که منجر به مرگ یک کارمند شد، اقرار کرده است. این درخواست در دادگاه فدرال در ایسلیپ مرکزی نیویورک مطرح شد و جلسه صدور حکم برای ۳ آوریل برنامه ریزی شده بود.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی