عمومی

اخراج های پیشگیرانه و لغو پیشنهادهای شغلی Destroy a شرکت از داخل

اخراج های پیشگیرانه و لغو پیشنهادهای شغلی Destroy a
شرکت از داخل

زمان بحران اقتصادی نیاز به اقدامات شدید دارد. هر رهبر خوب این را می‌داند و هر رهبر خوب می‌داند که این اقدامات دردناک خواهد بود و به طور اجتناب‌ناپذیری بر آینده بلندمدت شرکت تأثیر می‌گذارد.

اما محدودیتی وجود دارد. پیشگیرانه “اندازه مناسب” نیروی کار و ابطال پیشنهادهای شغلی از این حد فراتر می رود.

من متوجه شدم. میلیون‌ها دلار برای بهبود بیماری همه‌گیر خرج می‌کند. پیش بینی های بیش از حد خوش بینانه باندهای کوتاه سرمایه گذاران عصبانی تورم. زنجیره تامین. من همه چیز را می فهمم.

من اینجا نیستم که قضاوت کنم. من در هر دو طرف این موضوع، بیش از دو دهه هدایت و مشاوره استارت آپ ها و شرکت های فناوری بوده ام. بنابراین من فقط اینجا هستم تا بر اساس تجربه من به شما بگویم که در دراز مدت چه اتفاقی می افتد.

کاهش نیروی کار (بیشتر) یک اقدام اصلاحی پذیرفته شده است

حقیقت در مورد اخراج ها  –  و این حقیقتی است که کارفرمایان روی آن حساب می کنند  –  این است که کارمندان معمولاً دلیل این کار را می فهمند و می پذیرند. رها شدن در واقع، آنها تقریباً همیشه با آن به عنوان یک پله شکسته ضروری در نردبان شغلی برخورد می کنند.

یک قدم به عقب. دو گام به جلو.

اما طبق تجربه من، این تنها زمانی صادق است که شرکت با یک دوراهی انجام دهید یا بمیرید  - – به عبارت دیگر، زمانی که اخراج چند نفر از کارکنان را به دریا می اندازد تا بقیه را نجات دهند. این یک سناریوی ناخوشایند است. هیچ کس آن را نمی خواهد. اما مردم آن را درک می‌کنند.

اما، اگر این کارمندان هر احساس کنند که اخراج‌ها پیشگیرانه و پیشگیرانه بوده است. یا به هر طریقی غیر ضروری است، این درک بلافاصله ۱۸۰ درجه به سمت احساس خیانت تغییر می کند.

ارتباط صحیح در زمان‌های سخت حیاتی است

رهبران خوب در شرایط بحرانی به طور شفاف با هم ارتباط برقرار می کنند: “همه چیز عالی است! اوضاع خوب است. اوضاع در حال بدتر شدن است. ما مردم را رها می کنیم.”

در برخی موارد، آنها یک چرخش بیش از حد خوش بینانه در ارتباط ایجاد می کنند: “چیزها عالی هستند! عالی است! همه چیز وحشتناک است. ما مردم را رها می کنیم.”

این یک انتخاب رهبری تاسف بار است، اما یکی که قابل بخشش است.

بدترین نوع ارتباط فقط به یک اس ام اس نیاز دارد. همه چیز به جز تغییرات بسیار فاجعه بار: “چیزها عالی هستند! ما مردم را رها می کنیم. همه چیز هنوز عالی است!”

من می‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. به این دلیل است که یک حوزه انتخابیه خارج از نیروی کار وجود دارد  - –  سرمایه گذاران، مشتریان، شرکا، و غیره  —  نیاز به تضمین هایی دارد که همه چیز خوب خواهد بود و رهبری کنترل را به ویژه در مواقع بحران در دست دارد. 

اما برای نیروی کار  –  همه نیروی کار، نه فقط آنهایی که اخراج شدند. =”standardText” readability=”32″>

و این دقیقاً همان کاری است که آنها خودشان در حرکت رو به جلو انجام خواهند داد.

در اینجا چیزی است. آنها می گویند: آنها با هر بسته ای که شرکت ارائه دهد موافقت می کنند، زیرا شرکت فرش را از زیر آنها بیرون کشیده است و آنها هر چه می خواهند بگیرند.

در اینجا کاری که آنها انجام خواهند داد: آنها حرفه ای خواهند بود هر زمان که بتوانند بدون تحریک، شرکت و شهرت آن را به طور فعال نابود کنند. و آنها این کار را با صداقت تکان دهنده و کمبود احساسات انجام خواهند داد.

من اینگونه بازی را دیدم

این شرکت به دلیل کشیدن طناب پاره قبل از اینکه لازم باشد، شهرت خواهد داشت. این بدترین ضربه ممکنی است که یک شرکت می تواند به حفظ کارمندان وارد کند. هنگامی که رهبری اعتماد خود را در آن سطح از دست می دهد، آن را پس نمی گیرند.

من شرکت هایی را دیده ام که مجبور به پرداخت حق بیمه شده اند. در مورد حقوق های آینده به عنوان نوعی بیمه در برابر رها شدن “بی دلیل”. همچنین دیده‌ام که شرکت‌ها برای استخدام بهترین استعدادها بدون قرارداد تضمین‌شده کار سختی دارند.

اما در بدترین موارد، من دیده‌ایم که شرکت‌ها تا ۵۰ درصد از نیروی کار باقی خود را از دست داده‌اند. این به این دلیل است که وفاداری آنها به صفر رسیده است. و اگر دور پیشگیرانه اخراج ها زمانی اتفاق بیفتد که «همه چیز عالی است»، دور بعدی می تواند در هر زمان تصادفی آینده اتفاق بیفتد.

بیشتر کارمندان باقی مانده به شرکت نیت یا نگرانی های خود را نمی گویند، آنها فقط جستجوی شغلی را شروع می کنند و می روند به هر قایق نجاتی که می کشد.

و این کوبنده ترین ضربه است. استعداد یک شرکت تنها زمانی در بالاترین بهره وری قرار می گیرد که آنها کاملاً به رابطه بین خود و کارفرمای خود توجه کنند. وقتی کارفرما این اعتماد را افزایش می دهد، در بهره وری آن پیچیدگی ایجاد می کند که به تجربه من هرگز بهبود نمی یابد.

علاوه بر این، هیچ کدام. این اتفاق در نور مستقیم خورشید رخ خواهد داد. همه چیز خارج از رادار شرکت اتفاق می افتد، که تقریباً مقابله با آن را غیرممکن می کند.

اخراج به دلایل اقتصادی فقط باید یک شرکت باشد. صرفه جویی در آخرین راه حل. و من نمی توانم روی این موضوع به اندازه کافی تاکید کنم  –  پیشنهادهای شغلی، پس از ارائه، همیشه باید مورد احترام قرار گیرند. توقف کامل تصمیمات دردناک همیشه در تجارت مورد نیاز است، آنها فقط بخشی از رهبری هستند. اما رهبران همیشه باید مطمئن شوند که آینده را فدای تقویت کوتاه مدت نمی کنند.

علاوه بر نقشم به عنوان یک مدیر سطح C در استارت آپی با پشتیبانی VC، مشغول کار هستم در یک پروژه جانبی به نام آموزش استارتاپ که پاسخ ها و مشاوره های کارشناسانی مانند من و دیگران را با کسری از هزینه یک مشاور سنتی ارائه می دهد. در اینجا یک آزمایشی رایگان و بدون هیچ رشته ای ضمیمه شده است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی