عمومی

احساس غرق شدن می کنید؟ در اینجا درمان ضد شهودی است، به گفته یک کارشناس مدیریت زمان

احساس غرق شدن می کنید؟ در اینجا درمان ضد شهودی است،
به گفته یک کارشناس مدیریت زمان

آیا اغلب احساس می‌کنید خسته هستید، زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نمی‌توانید به همه آن‌ها برسید؟ آنا دیرمون کورنیک، مربی گواهی مدیریت زمان و رئیس انجمن در Clockwise، می‌گوید این یک احساس بسیار رایج است، که باعث می‌شود نرم افزار مدیریت زمان برای تیم ها او می گوید، اما دلیل این احساس ممکن است آن چیزی نباشد که شما فکر می کنید. ممکن است به این دلیل نباشد که کار زیادی برای انجام دادن دارید. ممکن است به‌طور هم‌زمان مسائل مهم مختلفی برای تمرکز بر روی آن‌ها زیاد باشد. او در مصاحبه‌ای با Inc.com می‌گوید: «همه این تغییر زمینه منجر به ازدحام می‌شود.

بدتر از آن، می‌تواند ایجاد کند. این توهم که شما هیچ کاری انجام نمی دهید. او می‌گوید: «ما به جای اینکه در یک زمینه پیشرفت زیادی داشته باشیم، اساساً در همه پروژه‌های خود یک اینچ پیشرفت داریم. “آنقدر کوچک است که از این واقعیت که پیشرفت عمده ای را مشاهده نمی کنید، ناامید می شوید، که به شما احساسات منفی در مورد پروژه ها می دهد، که باعث می شود نسبت به خودتان احساس بدی داشته باشید یا فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید.”

شما ممکن است انتظار داشته باشید که یک مربی مدیریت زمان از محدود کردن تمرکز شما به یک کار در یک زمان، حذف یا به تاخیر انداختن بقیه کارها حمایت کند. متأسفانه، زندگی واقعی به ندرت به این شکل کار می کند. احتمالاً شما کارمندان، مشتریان، همکاران و حتی اعضای خانواده دارید که باید بر اولویت‌های مختلف تمرکز کنید تا بتوانند در بهترین حالت خود عمل کنند. او می‌گوید: «وقتی با یک تیم کار می‌کنید، زمان یک منبع مشترک است.»

اگر در تغییر زمینه به عنوان یک واقعیت زندگی گیر کرده‌اید، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا سرگیجه را کاهش دهید؟ در اینجا توصیه های غیر منطقی او است.

۱٫ از تمام پروژه‌های خود یک آمار تصویری داشته باشید.

“من متوجه شدم بسیاری از افرادی که احساس می‌کنند غرق شده‌اند، غرق شده‌اند، زیرا این کار را نمی‌کنند. کورنیک می‌گوید از همه چیزهایی که در حال حاضر مدیریت می‌کنند تصویری داشته باشند. بنابراین وقتی زمان اولویت‌بندی و تصمیم‌گیری در مورد کارهای بعدی فرا می‌رسد، نمی‌توانند انتخاب کنند زیرا تصویری از منوی کامل ندارند.

بنابراین با اطمینان از داشتن یک لیست واضح از تمام پروژه ها و وظایف فعلی خود، چه در زندگی کاری و چه در زندگی شخصی، شروع کنید. که لیست جایی است که به راحتی می توانید آن را ببینید. به عنوان مثال، کورنیک یک تخته سفید به طور برجسته در دفتر خود دارد که تمام پروژه های کاری و پروژه های شخصی او روی آن قرار دارد. او می‌گوید: «داشتن این بصری شما را قادر می‌سازد تا در پایان روز یک حرکت ذهنی انجام دهید. “از خود بپرسید وضعیت هر کدام چیست، چه چیزی در اولویت قرار دارد و چه چیزهایی باقی می‌ماند.”

با فهرستی در مقابل شما، می‌توانید ببینید کدام پروژه‌ها را ممکن است بتوانید متوقف کنید، و کدام‌ها را نمی‌توانید انجام دهید، زیرا آنها به ضرب‌الاجل شخص دیگری وابسته هستند، یا مهلت شخص دیگری به آنها بستگی دارد. همچنین می‌توانید ببینید که کدام تعهدات “خوب است” اما ضروری نیستند. او می‌گوید: «این جایی است که ما به مواردی مانند تعهدات داوطلبانه و تعهدات در جنبه شخصی نگاه می‌کنیم. “و سپس ما به دنبال راه هایی برای عقب نشینی مؤدبانه و تخلیه چیزها هستیم. باید ببینیم که کجا می توانیم بی رحم باشیم و از چیزها فاصله بگیریم، و در مورد چیزهایی که نمی توانید از آنها دور شوید، می توانید کمک بخواهید؟”

۲٫ کورنیک می گوید: پروژه ها و وظایف خود را به ترتیب اهمیت رتبه بندی کنید.

این کار می تواند بسیار دشوار باشد. ما اغلب نسبت به گرفتن تصمیمات بزرگ و گفتن این که یک پروژه مهمتر از پروژه دیگر است بسیار بی میل هستیم، زیرا انتخاب به این معنی است که ما باید همه چیز را در یک پروژه انجام دهیم و به این معنی است که نمی توانیم زمان زیادی را در جای دیگری صرف کنیم و ما دوست داریم باور کنیم که برای همه چیز وقت کافی داریم.”

به همین دلیل است که هم بسیار چالش برانگیز است و هم او می گوید، بسیار ارزشمند است که یک لیست رتبه بندی شده از پروژه ها و اولویت های خود تهیه کنید. “بنابراین شما آن خط واضحی را در شن و ماسه دارید که برای خود ترسیم کرده اید تا هر لحظه را بدانید، اگر باید تصمیم بگیرید که روی چه چیزی تمرکز کنید – لیست شما وجود دارد. شما آن را درست در همان جا دریافت کرده اید. “

۳٫ هفته کاری ایده آل خود را طراحی کنید.

“طراحی یک هفته ایده آل ایجاد الگویی برای نحوه گذراندن وقت خود در هفته است. کورنیک می گوید: هفته به هفته. قرار نیست که کامل باشد، و قرار نیست معیاری برای سنجش میزان خوب بودن شما باشد. این یک ابزار تصمیم گیری است تا بتوانید در یک هفته ایده آل تصمیم بگیرید که بهترین روشی که می خواهید وقت خود را صرف کنید؟

با پر کردن موارد بزرگی که بر اساس مهلت مقرر نیستند، شروع کنید، اما به شما کمک می کنند بهترین عملکرد را داشته باشید. ، او می گوید. اینها می توانند مواردی مانند ورزش، اطمینان از استراحت و شارژ مجدد، و همچنین روال صبحگاهی، روتین آخر روز و برنامه ریزی برای روز بعد باشند. به محض اینکه آن‌ها درست شدند، جلسات هفتگی یا تعهداتی را که ممکن است داشته باشید اضافه کنید.

وقتی همه چیز در هفته ایده آل شما باشد، می توانید ببینید چقدر زمان برای کارهایی مانند کار کردن روی پروژه های بزرگ و ساختن تماس های تلفنی، مسابقه و غیره. او می‌گوید: «ما فقط می‌توانیم حدود چهار ساعت واقعی بهره‌وری در روز برای کار متمرکز داشته باشیم، قبل از اینکه خسته شویم. برای بسیاری از ما، این کار تقریباً دو ساعت در صبح و یک ساعت دیگر در بعد از ظهر انجام می شود. از آنجایی که اکثر ما صبح‌ها بیشترین تمرکز را داریم، او پیشنهاد می‌کند بخش کاری صبح خود را به کارهای متمرکز مانند نوشتن و بعدازظهر را به جلسات اختصاص دهید. او می‌گوید: «واقعاً با کوچک‌نمایی و دیدن مهم‌ترین موارد، ابتدا قرار دادن آنها و سپس طراحی هفته‌تان برای حمایت از آن‌ها شروع می‌شود.

در مورد شما نمی‌دانم، اما این توصیه برای من بسیار منطقی است. ترکیبی از کارگاه های آینده من، یک رونمایی کتاب جدید، و سفرهای بین‌المللی در رأس برنامه‌های روزمره‌ام، من را دچار مشکل کرده است. بنابراین من قصد دارم تمام پیشنهادات کورنیک را امتحان کنم. شما چطور؟

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی