عمومیمقالات

ابهام زدایی از اصطلاحات مالیاتی

ابهام زدایی از اصطلاحات مالیاتی

جولین و کیرستن ساندرز ماه سواد مالی را جشن می گیرند (و مالیات فصل) با غواصی در اصطلاحات مالیاتی. در حالی که صرف کلمه “مالیات” می تواند احساس عصبانیت را ایجاد کند، آنها برای ملزومات جامعه مانند جاده ها، مدارس، دفاع، خدمات اجتماعی و موارد دیگر هزینه می کنند. سیستم مالیاتی موجود «برای تشویق برخی رفتارها، چیزهایی مانند کمک های خیریه و < راه اندازی شده است. a href="https://www.success.com/rent-vs-buy-whats-the-right-decision-for-you/">مالکیت خانه… اما پس از آن، در دهه ۱۹۵۰… [هیئت های حاکم ] حذف مالیات را به عنوان راهی برای کسب و کارها معرفی کرد تا درآمد مشمول مالیات خود را کاهش دهند و از آن زمان همه چیز پیچیده تر شده است.

آموزش مالیات کلید باز کردن قفل ثروت. ساندرز نحوه افزایش ثروت خود را با استفاده از دانش خود در مورد اعتبارات مالیاتی، تفاوت بین کسر مالیات و رد کردن، مزایای سبز شدن و اهمیت ۴۰۱ هزار مشارکت با مزیت مالیاتی.

نمی‌خواهید کسرها را روی میز بگذارید فقط به این دلیل که نمی‌دانید چگونه آنها را شناسایی کنید. همانطور که جولین مشاهده می کند، “افراد ثروتمند – اگر یک چیز را بدانند، مالیات است.” این هفته حجاب رازداری را در اطراف مالیات ها بردارید تا بتوانید بیشترین بهره را از کمک مالی سالانه خود به خزانه عمومی ببرید.

بیشتر بیاموزید در richandregular.com< /a>، خرید خرید کردن: برنده بازی ثروت با راه رفتن توسط Kiersten و Julien Saunders و در اینستاگرام دنبال کنید @richandregular. با اشتراک‌گذاری و رتبه‌بندی آن در پادکست‌های اپل، از rich & Regular پنج ستاره پشتیبانی کنید. پادکست ویدیویی آنها را بررسی کنید خرید کردن در YouTube.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

**SUCCESS شرکت ها و شرکت های وابسته و مهمانان آن مشاوره مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهند. این مطالب فقط برای مقاصد اطلاعاتی تهیه شده است و برای ارائه مشاوره مالیاتی، حقوقی یا حسابداری در نظر گرفته نشده است و نباید به آنها اعتماد کرد. قبل از انجام هر معامله ای باید با مشاوران مالیاتی، حقوقی و حسابداری خود مشورت کنید.

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=150&d=mp&r=g - ابهام زدایی از اصطلاحات مالیاتی

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=150&d=mp&r=g - ابهام زدایی از اصطلاحات مالیاتی

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی