عمومی

25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما بازی

۲۵ سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود کسب درآمد کنیم. بیشتر بیاموزید.

Poshmark روش خرید و فروش آنلاین لباس را متحول کرده است و آن را آسان تر و در دسترس تر از همیشه کرده است. به عنوان یک پلتفرم برجسته، دوران جدیدی را در چشم انداز خرید فروش مجدد آنلاین آغاز کرده است و به خریداران و فروشندگان بازاری پویا ارائه می دهد.

اما دیجیتالی horizon گسترده است و برای کسانی که به دنبال گسترش افق های تجاری یا فروش شخصی خود هستند، ۲۵ سایت فروش مجدد دیگر وجود دارد که منتظر بررسی هستند. از گنجینه‌های قدیمی در Etsy گرفته تا یافته‌های لوکس در RealReal، این راهنما بلیط شما برای ارتقای بازی فروش آنلاین شماست.

چرا Poshmark به یکی از محصولات مورد علاقه برای فروش لباس تبدیل شده است

Poshmark به عنوان ابزاری برای کسانی که در حال یادگیری هستند می درخشد نحوه فروش آنلاین لباس، به لطف پلتفرم کاربر پسند آن که فهرست را آسان می کند. با ساختار کارمزد ارزش نهایی رقابتی، فروشندگان بخش خوبی از فروش خود را حفظ می‌کنند و بر جذابیت آن می‌افزایند.

اما مسئله فقط پول نیست. رویکرد جامعه محور Poshmark یک محیط حمایتی را ایجاد می کند که در آن فروشندگان می توانند با هم ارتباط برقرار کنند، نکات را به اشتراک بگذارند و حتی دوست پیدا کنند. این ترکیبی از تعامل تجاری و اجتماعی، Poshmark را در فضای شلوغ فروش مجدد آنلاین متمایز می کند.

svg%3E - 25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی

۲۵ سایت برتر فروش مجدد مانند Poshmark

با این ۲۵ پلت فرم به دنیای فروش مجدد آنلاین شیرجه بزنید، که هر کدام فرصت های منحصر به فردی را برای فروش همه چیز، از یافته های قدیمی گرفته تا کالاهای لوکس، ارائه می دهند.

۱٫ eBay

eBay بازار وسیعی است که به طیف وسیعی از دسته بندی ها، از مد گرفته تا لوازم الکترونیکی پاسخ می دهد. این شرکت به‌خاطر فهرست‌بندی‌های سبک حراجی‌اش همراه با گزینه «اکنون آن را بخر» شهرت دارد که به فروشندگان در نحوه فروش انعطاف‌پذیری می‌دهد.

دسترسی جهانی eBay مخاطبان انبوهی را ارائه می‌کند، اما با چشم‌انداز رقابتی همراه است. فروشندگان از حفاظت دقیق فروشنده و سیستم پشتیبانی حمل و نقل و تدارکات جامع eBay بهره می برند.

۲٫ Depop

Depop روی منحصر به فرد، قدیمی و مد روز تمرکز می کند و برای یک جمعیتی جوان تر که به فردیت اهمیت می دهد. این پلتفرم موبایل محور، تجربه فروش را با عناصر رسانه اجتماعی ترکیب می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد یکدیگر را دنبال کنند، مانند موارد، و فهرست‌ها را به اشتراک بگذارند.

Depop. برای اقلام فروخته شده، از جمله هزینه های حمل و نقل، ۱۰٪ کارمزد دریافت می کند، که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای فروشندگان معمولی و علاقه مندان به سبک قدیمی تبدیل می کند.

۳٫ Vinted

Vinted< /u> متخصص در پوشاک دست دوم است و بستری را برای فروش، خرید یا تعویض اقلام به کاربران ارائه می دهد. از این جهت منحصر به فرد است که از فروشندگان کارمزدی دریافت نمی کند، در عوض هزینه خدمات اندکی را از خریداران دریافت می کند.

این مدل بازار شلوغ و مقرون به صرفه را تشویق می کند. موارد، با محیطی متمرکز بر جامعه که شامل تالارهایی برای مشاوره و راهنمایی است.

۴٫ Mercari

Mercari< /u> یک برنامه کاربرپسند است که فرآیند فروش اقلام مختلف و نه فقط لباس را ساده می‌کند. بدون هیچ کارمزد فهرست‌بندی و کارمزد ثابت ۱۰ درصدی فروش، Mercari شروع به فروش را برای همه آسان می‌کند.

این “ارسال یا رها” است. گزینه off” انعطاف‌پذیری را برای فروشندگان فراهم می‌کند و این پلتفرم به دلیل پشتیبانی قوی از خدمات مشتری شناخته شده است.

۵٫ ThredUP

ThredUP< /u> رویکرد متفاوتی را به عنوان یک فروشگاه آنلاین محموله و صرفه جویی در پیش می گیرد. فروشندگان لباس‌های خود را ارسال می‌کنند و ThredUP از عکاسی گرفته تا فهرست‌بندی، از بقیه امور مراقبت می‌کند.

در حالی که راحتی و مخاطبان زیادی را ارائه می‌دهد، فروشندگان برای سهولت استفاده، مقداری کنترل و درآمد بالقوه را مبادله کنید. ThredUP برای کسانی که به دنبال شلوغی بدون دردسر مدیریت فروش خود هستند بهترین است.

svg%3E - 25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی

۶٫ RealReal

RealReal یک فروشگاه آنلاین محموله های لوکس است که بر محصولات سطح بالا تمرکز دارد. مارک ها و کالاها این یک فرآیند احراز هویت جامع را ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که همه موارد واقعی هستند.

این سایت نسبت به سایر پلت‌فرم‌ها کمیسیون بالاتری دریافت می‌کند، اما در ازای آن، این یک خدمات عکاسی حرفه ای و مخاطبان زیادی را ارائه می دهد که به طور خاص به دنبال اقلام لوکس هستند. این پلتفرم برای فروشندگان لباس‌های گران‌قیمت، لوازم جانبی و کالاهای خانگی ایده‌آل است.

۷٫ OfferUp

OfferUp یک بازار موبایلی است که در آن خرید و فروش محلی آسان می شود. برخلاف بسیاری از پلتفرم‌های دیگر، OfferUp برای فروش اقلامی فراتر از لباس، از جمله مبلمان و لوازم الکترونیکی عالی است.

رابط کاربرپسند آن فروش سریع محلی را تشویق می‌کند. اگرچه گزینه های حمل و نقل را برای دسترسی گسترده تر نیز ارائه می دهد. OfferUp بدون هزینه‌های فهرست‌بندی و کارمزدهای رقابتی فروشنده، گزینه‌ای همه کاره برای فروشندگان مختلف است.

۸٫ Grailed

Grailed< /u> یک بازار مبتنی بر جامعه است که منحصراً به مد مردانه می‌پردازد و بر لباس‌های خیابانی، طراحان، و لباس‌های قدیمی تمرکز دارد. خود را با انتخاب انتخاب شده و جامعه ای متعهد از علاقه مندان به مد متمایز می کند.

Grailed برای اقلام فروخته شده هزینه کمیسیون می گیرد، اما تمرکز ویژه آن اجازه می دهد تا فروشندگان برای دستیابی به مخاطبان اختصاصی که مایل به پرداخت برای اقلام ممتاز هستند.

۹٫ ASOS Marketplace

ASOS Marketplace یک پلت فرم منحصر به فرد برای برندهای مستقل و بوتیک های قدیمی برای دستیابی به مخاطبان جهانی ارائه می دهد. این سایت که توسط غول خرده‌فروشی مد ASOS راه‌اندازی شده است، برای فروشندگانی با مجموعه‌های منحصربه‌فرد که به دنبال ورود به بازاری جوان‌تر و پرطرفدار مد هستند، مناسب است.

فروشندگان را ملزم به داشتن یک بوتیک می‌کند و آن را از پلتفرم‌های همتا به همتا متمایز می‌کند و از فروش کمیسیون دریافت می‌کند.

۱۰٫ Facebook Marketplace

Facebook Marketplace از شبکه غول رسانه اجتماعی برای تسهیل خرید و فروش اقلام به صورت محلی استفاده می کند. بدون هیچ هزینه ای برای فهرست یا فروش، این گزینه برای فروشندگان از هر نوع، از جمله کسانی که لباس دارند، یک گزینه جذاب است.

ادغام پلت فرم با نمایه های فیس بوک. لایه‌ای از شفافیت و اعتماد را به تراکنش‌ها اضافه می‌کند و دسترسی فروشندگان به جامعه محلی یا حتی مخاطبان گسترده‌تر را از طریق گزینه‌های حمل و نقل آسان می‌کند.

svg%3E - 25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی

۱۱٫ Etsy

Etsy مشهور است تمرکز بر اقلام دست ساز، قدیمی و منحصر به فرد، از جمله لباس. این پلتفرم برای فروشندگانی است که به دنبال دستیابی به مخاطبانی هستند که به مهارت و پایداری اهمیت می دهند.

با بازاری که به فروشندگان مستقل اختصاص داده شده است، Etsy این امکان را به شما می دهد. برای لمس شخصی در فروش، اگرچه کارمزدهای فهرست و کمیسیون فروش را دریافت می کند، که برای فروشندگان قابل توجه است.

۱۲٫ Rebag

Rebag متخصص در کیف های لوکس است و فرآیندی ساده را برای فروشندگان ارائه می دهد تا از کیف های دستی و لوازم جانبی گران قیمت پول نقد کنند.

<.با تمرکز بر اصالت و کیفیت، Rebag یک قیمت اولیه برای اقلام ارائه می‌کند و درک درآمدهای بالقوه خود را برای فروشندگان آسان می‌کند. این پلتفرم برای کسانی که مجموعه‌ای از کیف‌های طراح را دارند، به‌دنبال یک تجربه فروش بدون دردسر هستند، ایده‌آل است.

۱۳٫ StockX

StockX یک پلت فرم منحصر به فرد است که بیشتر شبیه بازار سهام برای کفش های کتانی عمل می کند. و لباس های خیابانی، با تمرکز بر شفافیت و اصالت.

فروشندگان می توانند اقلام را فهرست کنند یا مستقیماً با قیمت فعلی بازار بفروشند، و StockX همه اقلام را قبل از آنها تأیید می کند. برای خریدار ارسال می شود. این مدل برای فروشندگان و خریداران در جامعه کفش های کتانی که به دنبال راهی مطمئن برای خرید و فروش هستند، جذاب است.

۱۴٫ Vestiaire Collective

Vestiaire Collective یک پلت فرم جهانی برای مدهای لوکس و طراحان است. با یک فرآیند احراز هویت دقیق، تضمین می‌کند که همه اقلام واقعی هستند، و هم برای خریداران و هم برای فروشندگان اطمینان ایجاد می‌کند.

فروشندگان می‌توانند موارد را به صورت رایگان فهرست کنند، اما پلتفرم از فروش پورسانت دریافت می کند که بسته به قیمت کالا متفاوت است. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال فروش لباس و لوازم جانبی سطح بالا هستند.

۱۵٫ بز

GOAT یک پلت فرم پیشرو برای خرید و فروش کفش های کتانی، همراه با پوشاک و لوازم جانبی است. این یک فرآیند احراز هویت قوی و مخاطبان زیادی از علاقه‌مندان به کفش‌های کتانی را ارائه می‌کند.

در حالی که عمدتاً بر روی کفش‌های کتانی تمرکز دارد، گسترش آن به لباس‌های خیابانی و سایر دسته‌ها فراهم می‌کند. راه های اضافی برای فروشندگان GOAT کمیسیون و هزینه های حمل و نقل را دریافت می کند، که ملاحظاتی برای فروشندگانی است که به دنبال به حداکثر رساندن بازده خود هستند.

svg%3E - 25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی

۱۶٫ Kidizen

Kidizen< /u> یک بازار اختصاصی برای والدین برای خرید و فروش لباس، اسباب بازی و لوازم جانبی کودکان است. این یک پلت فرم جامعه محور را ارائه می دهد که خانواده ها را برای یافتن اقلام مقرون به صرفه و با کیفیت برای فرزندان در حال رشد خود آسان می کند.

برنامه کاربرپسند Kidizen. تجربه خرید و فروش را افزایش می دهد، و آن را در میان والدینی که به دنبال راهی پایدار برای مدیریت کمد لباس کودکان خود هستند، مورد علاقه قرار می دهد.

۱۷٫ کرسی

Curtsy< /u> جمعیتی جوان‌تر را هدف قرار می‌دهد و بر لباس‌ها و لوازم جانبی مد روز و با ملایمت استفاده می‌شود. این فرآیند فروش را با یک برنامه تلفن همراه ساده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با گرفتن چند عکس به سرعت موارد را فهرست کنند.

Curtsy برای دانشجویان و جوانان جذاب است. حرفه ای ها به دنبال راهی آسان برای تازه کردن کمد لباس خود بدون سرشکستگی هستند و هزینه کمتری نسبت به بسیاری از فروشگاه های کالای سنتی دریافت می کنند.

۱۸٫ WatchBox

WatchBox< /u> در خرید، فروش و تجارت ساعت‌های لوکس متعلق به قبل تخصص دارد. با ارائه موجودی تخصصی و خدمات مشتری شخصی سازی شده، برای علاقه مندان و مجموعه دارانی که به دنبال ساعت های درجه یک سرمایه گذاری هستند، متمایز است.

این پلت فرم یک محیط قابل اعتماد ارائه می دهد. برای تراکنش‌ها، با تأیید اعتبار و ارزش‌گذاری کارشناسان ساعت پشتیبانی می‌شود، و آن را به مقصدی برتر برای فروش ساعت‌های پیشرفته تبدیل می‌کند.

۱۹٫ ۱stdibs

۱stdibs< /u> یک بازار مجلل است که به کالاهای عتیقه، قدیمی، و لوکس، از جمله مد، خدمات می‌دهد. این به دلیل انتخاب اقلام سطح بالا از سراسر جهان شناخته شده است، و پلتفرمی را برای فروشندگان قطعات منحصر به فرد و کمیاب ارائه می دهد.

با تمرکز خود. از نظر کیفیت و انحصار، ۱stdibs مشتریان باهوشی را جذب می‌کند که مایل به سرمایه‌گذاری در سبک همیشگی هستند، اگرچه فروشندگان باید به کمیسیون و هزینه‌های فهرست پلتفرم توجه داشته باشند.

۲۰ . فروش گاراژ لوکس

گاراژ لوکس فروش تجربه محموله بوتیکی را ارائه می دهد که متخصص در لباس های لوکس، کیف های دستی و لوازم جانبی است. هم با حضور آنلاین و هم فیزیکی، خدمات شخصی‌سازی شده را برای فروشندگانی که به دنبال شلوغ کردن اقلام گران‌قیمت خود هستند، ارائه می‌کند.

این پلت‌فرم به‌خاطر خود متمایز است. خدمات دستکش سفید، از جمله عکاسی حرفه ای و مشاوره قیمت، آن را به گزینه ای بی دردسر برای فروشندگانی که به دنبال بازار لوکس هستند، تبدیل می کند.

svg%3E - 25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی

۲۱٫ آنچه در اطراف می رود می آید

به خاطر مجموعه استثنایی از مدهای قدیمی و لوکس شهرت دارد. این پلتفرم برای فروشندگانی با اقلام قدیمی و کمیاب ایده‌آل است و تجربه حمل و نقل لوکس را ارائه می‌دهد.

شهرت آن به دلیل اصالت و کیفیت باعث جذب افراد می‌شود. مشتریانی که به دنبال قطعات سرمایه گذاری هستند، اطمینان حاصل می کنند که اقلام بهترین شانس را برای فروش با دلار بالا دارند.

۲۲٫ Chairish

Chairish مورد علاقه فروشندگان لباس و دکورهای قدیمی است و بازاری مناسب برای کالاهای خانگی و مد منحصر به فرد ارائه می دهد. این به دلیل تعهد خود به کیفیت و طراحی متمایز است و خریداران را با چشمانی فهیم جذاب می کند.

فروشندگان در Chairish از پلتفرمی برخوردارند که برای داستان ارزش قائل است. پشت هر قطعه، با فرآیند فهرست‌بندی ساده و نرخ‌های کمیسیون رقابتی.

۲۳٫ VarageSale

VarageSale رویکردی متمرکز بر جامعه برای خرید و فروش محلی ارائه می دهد. این مانند یک فروش گاراژ مجازی است که در آن کاربران می‌توانند همه چیز را از لباس گرفته تا مبلمان در جامعه خود بفروشند.

این پلتفرم بر ایمنی و اعتماد، با همه چیز تأکید دارد. اعضا از طریق فیس بوک تأیید می شوند و آن را به فضایی راحت برای تراکنش ها تبدیل می کند. VarageSale برای فروشندگانی که به دنبال جلوگیری از مشکلات حمل و نقل با انجام معاملات محلی هستند، عالی است.

۲۴٫ LePrix

LePrix یک بازار آنلاین محموله های لوکس است که بهترین بوتیک ها را از سراسر جهان گرد هم می آورد. متخصص در کالاهای لوکس تأیید شده و متعلق به قبل، مخاطبان زیادی از خریداران لوکس را به فروشندگان ارائه می دهد.

قدرت LePrix در فرآیند احراز هویت دقیق و مشارکت با فروشگاه‌های حمل‌ونقل حرفه‌ای نهفته است که تضمین می‌کند اقلام به خریدارانی می‌رسند که از تجمل و کیفیت قدردانی می‌کنند.

۲۵٫ مد دوست

Fashionphile< /u> به طور انحصاری بر روی لوازم جانبی لوکس تمرکز می کند و آن را به پلت فرمی مناسب برای فروش کیف های دستی، جواهرات و لوازم جانبی گران قیمت تبدیل می کند. Fashionphile که به‌خاطر تخصص خود در احراز هویت و ارزش‌گذاری شناخته می‌شود، روشی ساده برای کسب درآمد از اقلام لوکس خود به فروشندگان ارائه می‌دهد.

با نرخ رقابتی محموله و حضور آنلاین قوی، انتخاب برتر برای کسانی است که به دنبال فروش لوازم جانبی طراح هستند.

پلتفرم< /th> تمرکز هزینه های فروش ویژگی های منحصر به فرد eBay گستره وسیعی از جمله مد تا الکترونیک متغیر دسترسی جهانی، فهرست‌های به سبک حراج دپاپ

< td class="column-2">مدهای منحصر به فرد، قدیمی، مد روز

۱۰% روی اقلام فروخته شده، از جمله حمل و نقل عناصر رسانه های اجتماعی مانند دنبال کردن و اشتراک گذاری Vinted لباس دست دوم بدون کارمزد فروشنده، خریداران هزینه خدمات پرداخت می کنند محور جامعه، گزینه تعویض اقلام Mercari تنوع اقلام، نه فقط لباس بدون کارمزد لیست، هزینه فروش ثابت ۱۰% کاربر پسند ، گزینه های حمل و نقل انعطاف پذیر ThredUP فروشگاه آنلاین محموله و صرفه جویی با ThredUP ارسال کنید، هزینه ها متفاوت است از عکاسی تا فهرست مراقبت می کند واقعی واقعی محموله لوکس store کمیسیون بالاتر برای خدمات حرفه ای فرایند احراز هویت جامع OfferUp خرید و فروش محلی طیف گسترده ای بدون کارمزد لیست، کارمزد رقابتی فروشنده رابط کاربر پسند برای فروش سریع محلی Grailed مد مردانه، به ویژه لباس های خیابانی و طراحان هزینه کمیسیون انتخاب انتخاب شده، جامعه مد فعال ASOS Marketplace برندهای مستقل و بوتیک های قدیمی کمیسیون در فروش بازار جوانتر و مد روز را هدف قرار می دهد Facebook Marketplace خرید و فروش محلی، طیف گسترده بدون هزینه برای فهرست یا فروش ادغام با نمایه های فیس بوک Etsy اقلام دست ساز، قدیمی، منحصر به فرد هزینه های لیست و کمیسیون در فروش بازار فروشندگان مستقل Rebag کیف های لوکس نقشه ارائه شده است، نرخ های محموله اعمال می شود فرآیند ساده برای کیف های لوکس StockX کفش‌های کتانی و لباس‌های خیابانی قیمت بازار، هزینه احراز هویت مدل بازار بورس برای قیمت‌گذاری شفاف مجموعه Vestiaire مدهای لوکس و طراحان متعلق به قبل کمیسیون فروش، بر اساس قیمت کالا متفاوت است سکوی جهانی، احراز هویت دقیق

< tr class = "row-16" antability = "8">

بز کفش ورزشی ، پوشاک ، لوازم جانبی

< td class = "column-3"> هزینه های کمیسیون و حمل و نقل

تمرکز بر اصالت در انجمن کفش ورزشی Kidizen لباس کودکان ، اسباب بازی ها ، لوازم جانبی برنامه کاربر پسند ، هزینه هایی که مشخص نشده است پلت فرم خانوادگی محور ، خانوادگی curtsy لباس های مرسوم ، به آرامی استفاده شده هزینه پایین تر از مغازه های حمل و نقل سنتی روند جمعیتی جوان تر ، فرآیند لیست آسان نگهبان ساعتهای لوکس از پیش متعلق به احراز هویت و ارزیابی ، هزینه ها مشخص نشده Curation Expert ، خدمات مشتری شخصی ۱stdibs کالاهای عتیقه ، پرنعمت و لوکس کمیسیون و هزینه های لیست موارد بالایی از سراسر جهان “> فروش گاراژ لوکس لباس لوکس ، کیف های دستی ، لوازم جانبی نرخ حمل و نقل بوتیک سرویس سفید-دستکش برای بازار لوکس آنچه در اطراف است در اطراف مد روز پرنعمت و لوکس تجربه محموله مجلل ، هزینه های مشخص نشده مجموعه استثنایی از لوکس پرنعمت صندلی

< td class = "column-2"> لباس و دکوراسیون پرنعمت

نرخ کمیسیون رقابتی تعهد به کیفیت و طراحی < /td> varagesale جامعه محلی خرید و فروش متمرکز بدون هزینه ، تمرکز جامعه محلی فروش گاراژ مجازی با اعضای تأیید شده

< /tr>

leprix مجدداً معتبر ، از قبل متعلق به مالکیت کالاها احراز هویت دقیق ، مشارکت با بوتیک ها بوتیک های برتر در سراسر جهان class = “row-26 حتی” خوانایی = “۴”> fashionphile لوازم جانبی لوکس نرخ محموله برای لوازم جانبی لوکس تخصص در لوازم جانبی لوکس -Color = “شفاف”> مزایای استفاده از سایت های فروش مجدد و برنامه هایی مانند Poshmark

فروش در برنامه های فروش مجدد مانند Poshmark مزایای بی شماری را برای افرادی که به دنبال کمرنگ کردن کمدهای خود هستند یا ایجاد فشار جانبی را فراهم می کند. یادگیری چگونه می توان در poshmark فروش کرد ساده است ، و سیستم عامل های بی شماری وجود دارد که تجربیات مشابهی را ارائه می دهند. در اینجا نمای گسترده ای از مزایا آورده شده است: مخاطبان متنوع این دسترسی گسترده به یافتن خریداران مناسب که به موارد خاص شما علاقه مند هستند کمک می کند. ، و نرخ کمیسیون. این تنوع به فروشندگان این امکان را می دهد تا سکویی را انتخاب کنند که با اهداف مالی خود هماهنگ باشد و درآمد آنها را به حداکثر برساند. برای لیست موارد ، مدیریت فروش و برقراری ارتباط با خریداران. سادگی این فرآیند باعث می شود که حتی برای فروش های جدید برای فروش آنلاین نیز در دسترس باشد. این انعطاف پذیری به قیمت گذاری کالاها به صورت رقابتی و بسته شدن معاملات کمک می کند. نیاز به تلاشهای گسترده بازاریابی برای جذب خریداران.

  • ویژگی های اجتماعی : بسیاری از سیستم عامل های فروش مجدد شامل ویژگی های اجتماعی مانند دوست داشتن ، اشتراک گذاری و موارد زیر هستند که می تواند باعث افزایش دید لیست های شما و ایجاد جامعه در بین کاربران شود.
  • ایمنی و امنیت : برنامه های فروش مجدد به طور معمول سیاست های پردازش و حمایت از پرداخت امن را برای خریداران و فروشندگان ارائه می دهند ، اطمینان از اینکه معاملات ایمن و قابل اعتماد هستند.
  • پشتیبانی و منابع : اکثر سیستم عامل ها پشتیبانی و منابع جامع ، از جمله راهنماهای فروشنده ، خدمات به مشتری و انجمن های جامعه را برای کمک به فروشندگان در به حداکثر رساندن فروش خود و پیمایش هرگونه چالش ارائه می دهند.
  • برند شخصی : برای کسانی که به دنبال ایجاد یک حضور یا مارک در بازار فروش مجدد هستند ، این سیستم عامل ها فرصتی برای انتخاب مجموعه ای از موارد ، توسعه یک سبک فروش و درگیر شدن با پیروان ارائه می دهند.
  • < P> با استفاده از این مزایا ، فروشندگان می توانند به طور مؤثر از برنامه های فروش مجدد برای پاک کردن کمدهای خود استفاده کنند ، به خریداران هدفمند برسند و به اهداف مالی خود برسند ، همه در حالی که به یک روش پایدار خرید کمک می کنند. -placeholder-638″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>

    svg%3E - 25 سایت فروش مجدد مانند Poshmark برای ارتقای کسب و کار شما
بازی -pub-ad-placeholder-672 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

    از کجا می توان لباس را بفروشد: poshmark در مقابل سایر سایت های فروش مجدد

    انتخاب پلت فرم فروش مجدد آنلاین برای فروشندگان با هدف به حداکثر رساندن درآمد و دستیابی آنها مهم است. Data-Color = “شفاف”> این مقایسه به جنبه های اساسی مانند هزینه ها ، تجربه کاربر ، دسترسی به مخاطبان ، لیست سهولت ، سیاست های حمل و نقل و پشتیبانی جامعه می پردازد ، شما را به تصمیم گیری آگاهانه راهنمایی می کند.

    اختلاف در هزینه پردازش پرداخت

    poshmark چیزهایی را با هزینه ۲۰ ٪ تخت برای فروش بیش از ۱۵ دلار ساده می کند ، در تضاد با سایت هایی مانند eBay و Mercari که بر اساس دسته ها و حجم فروشنده هزینه های متغیر دارند.

    برخلاف poshmark ، برخی از سیستم عامل ها همچنین هزینه لیست را تحمیل می کنند و بر هزینه کلی فروش تأثیر می گذارد. Color = “شفاف”> تجربه کاربر در سیستم عامل های مختلف

    poshmark دارای یک رابط کاربری محور و با کاربرد آسان است که برای درگیری عالی است اما بسیار عالی است ممکن است فاقد ابزارهای پیشرفته eBay یا Etsy باشد ، که به یک تجربه فروش متنوع تر توجه می کند. ارائه رابط های ساده تر و دوستانه فروشنده نسبت به سایرین. span data-color = “شفاف”> مخاطبان Poshmark با تمرکز مد است و یک بازار طاقچه با قیمت بالقوه فروش بالقوه برای کالاهای مرسوم ، مد روز ارائه می دهد. = “ezoic-adpicker-ad”/>

    در مقابل ، eBay و Facebook Marketplace مخاطبان گسترده تری را به خود جلب می کند ، که ممکن است باعث کاهش دید فردی شود اما خریدار بالقوه را افزایش می دهد استخر. Poshmark ساده است و فقط به چند مرحله برای ارسال یک مورد نیاز دارد. سایت های دیگر ، مانند eBay ، گزینه های لیست دقیق تری را ارائه می دهند ، که می تواند یک مزیت برای موارد خاص باشد اما ممکن است نیاز به تلاش بیشتری برای راه اندازی داشته باشد. خط مشی های حمل و نقل در سراسر سیستم عامل ها

    poshmark با تهیه برچسب های پیش پرداخت ، حمل و نقل را ساده می کند ، در حالی که سیستم عامل هایی مانند eBay و Mercari امکان انعطاف پذیری بیشتر حمل و نقل را فراهم می کنند اما به فروشندگان نیاز دارند تا بیشتر حرکت کنند تا بیشتر حرکت کنند تدارکات پیچیده و هزینه های بالقوه بالاتر. “شفاف”> تعامل و پشتیبانی جامعه

    poshmark با ویژگی های تشویق تعامل کاربر ، از نظر قدرت جامعه قوی خود متمایز است. سایت های دیگر ممکن است گزینه های سنتی تر مشتری و گزینه های پشتیبانی را ارائه دهند ، کمتر روی ایجاد جامعه و بیشتر روی جنبه های معامله ای خرید و فروش تمرکز کنند. smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/02/sites-like-poshmark-6-150×84.png 150w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztreends.com/20smallbiztrendstrendstrends.02 -LIKE-POSHMARK-6-300X169.PNG 300W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/02/sites-like-poshmark-6-620×349 .com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/02/sites-like-poshmark-6-660×371.png 660w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/2024/2024/2024/2024/2024/2024/2024 LIKE-POSHMARK-6-768X432.PNG 768W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/02/sites-leike-poshmark-6-850×478.png 850w ، https. com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/02/sites-like-poshmark-6-1024×576.png 1024w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2024/02/sites-like -SPOSHMARK-6.PNG 1280W “اندازه =” (حداکثر عرض: ۱۲۸۰px) 100VW ، ۱۲۸۰px “رمزگشایی =” async “class =” ezlazyload aligncenter tie-image1476995 size-full “src =” data: تصویر/svg+ XML ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org/2000/svg٪۲۲٪۲۰width=٪۲۲۱۲۸۰٪۲۲٪۲۰Height=٪۲۲۷۲۰٪۲۲٪۳E٪۳C/SVG٪۳E “Alt =” مانند poshmark “width =” 1280 “height =” 720 “ezimgfmt =” rs rscb12 src ngcb12 srcset “data-ezsrc =” https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.come.smallbiztrends.com مانند-POSHMARK-6.PNG “/>

    سیستم عامل های طاقچه برای فروش لباس تخصصی

    برای کسانی که چشم به لباس پرنعمت ، لباس های خیابانی ، کودکان یا لباس های طراح دارند ، سیستم عامل های طاقچه ای مانند Realreal ، Vestiaire Collective و Kidizen فضاهای متناسب را ارائه می دهند. -Color = “شفاف”> این سایت ها به طور خاص به علاقه مندان و کلکسیونرها ارائه می دهند ، و مخاطبان سرپرستی از ارزش و تاریخ منحصر به فرد در پشت هر قطعه را ارائه می دهند. آنها برای فروشندگان به دنبال ارتباط با خریدارانی هستند که اشتیاق به دسته های خاص مد را دارند. فروش مجدد: برجسته کردن بازار Facebook

    بازار فیس بوک در بازار فروش آنلاین به عنوان یکی از a href = “حک شده است. https://smallbiztrends.com/2018/05/best-app-to-sell-stuff-locally.html “rel =” noopener noreferrer “> بهترین برنامه ها برای فروش کالاهای محلی . ادغام آن با پروفایل رسانه های اجتماعی لایه ای از اعتماد و جامعه را اضافه می کند و معاملات آسان تر و ایمن تر را تسهیل می کند. >

    دسترسی گسترده این پلتفرم و امکان هدف قرار دادن خریداران محلی ، آن را به ابزاری قدرتمند برای فروشندگان تبدیل می کند که به دنبال بارگیری سریع و کارآمد و بدون دردسر حمل و نقل هستند. < /span>

    پشتیبانی مشتری و تعامل جامعه : خدمات پاسخگو به مشتری برای خریداران و فروشندگان ، به همراه انجمن ها یا گروه هایی که تعامل و بازخورد را ترغیب می کنند ، می توانند تجربه کلی پلتفرم را ارتقا دهند.
  • < قوی> سازگاری موبایل : یک پلت فرم دوستانه با تلفن همراه یا یک برنامه اختصاصی تضمین می کند که کاربران بتوانند به سایت دسترسی پیدا کنند ، حساب های خود را مدیریت کنند و معاملات را به راحتی از طریق تلفن های هوشمند خود انجام دهند.
  • پرداخت امن گزینه ها : روشهای پرداخت چندگانه ، انعطاف پذیری و آرامش خاطر را برای کاربران فراهم می کند ، معاملات نرم و صاف را تسهیل می کند. لیست ها ، معاملات یا خدمات اضافی به فروشندگان کمک می کند تا هزینه های احتمالی خود را به صورت مقدماتی درک کنند. موفقیت آنها در بازار آنلاین. https://www.youtube.com/embed/9jp9y_gk0ju؟si=v6noa5f9_hv93wnc “عنوان =” YouTube Video Player “FrameBorder =” 0 “اجازه =” شتاب سنج ؛ پخش خودکار؛ clipboard-write; رسانه های رمزگذاری شده ژیروسکوپ; تصویر در تصویر؛ سهم وب “ارتفاع =” ۵۰۰ “پیمایش =” بله “class =” ezlazyload iframe-class “/>

    سؤالات متداول: سایت هایی مانند poshmark

    بهترین سایت فروش آنلاین برای فروش جواهرات چیست؟ بهترین سکوی برای فروش جواهرات ، به ویژه قطعات منحصر به فرد ، دست ساز یا پرنعمت. بازار طاقچه آن از کاردستی و تاریخچه در پشت هر مورد قدردانی می کند ، و آن را به عنوان مورد علاقه در بین فروشندگان جواهرات قرار می دهد. color = “شفاف”> بهترین سکوی برای فروش لباس های دست دوم چیست؟ = “https://smallbiztrends.com/2023/11/how-to-start-a-reselling-business.html” rel = “noopener noreferrer”> چگونه یک تجارت فروش مجدد را شروع کنیم ، پیدا کردن سکوی مناسب برای نیازهای شما ضروری است. هر دو سیستم عامل یک تجربه جذاب و شبیه به رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند ، و آنها را برای فروش لباس های مرسوم و پرنعمت ایده آل می کند. سایت های مختلف فروش مجدد؟ Poshmark 20 ٪ مسطح در فروش بیش از ۱۵ دلار هزینه دارد ، در حالی که هزینه eBay به دسته کالاها و عملکرد فروشنده بستگی دارد. سایت های دیگر ممکن است هزینه های کمتری داشته باشند اما برای لیست یا خدمات اضافی هزینه دارند.

    برای لباس های طراح ، مجموعه RealReal و Vestiaire کاملاً عالی هستند و مخاطبان لوکس را ارائه می دهند. Etsy برای یافته های پرنعمت ایده آل است ، در حالی که Kidizen برای لباس کودکان است ، هر کدام یک بازار تخصصی برای این دسته ها ارائه می دهند. کوچک>


  • منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی