عمومی

ابزار جدید و رایگان Apple Business Connect Tool – چیست آی تی؟

ابزار جدید و رایگان Apple Business Connect Tool – چیست
آی تی؟

Apple اخیراً Apple Business Connect را راه‌اندازی کرده است که ابزاری رایگان برای مشاغل در هر اندازه است. برای سفارشی کردن نحوه نمایش اطلاعات آنها در برنامه های اپل.



ابزار Apple Business Connect Tool چیست؟

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند کارت‌های مکان خود را ادعا کنند، در حالی که اطلاعات کلیدی که می‌توانند سفارشی‌سازی کنند شامل نحوه نمایش کسب‌وکارشان برای میلیاردها کاربر اپل در نقشه‌های اپل، پیام‌ها، کیف پول و سیری و غیره است.

Apple Business. Connect همچنین راه‌های جدیدی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند مستقیماً در Apple Maps با مشاغل ارتباط برقرار کنند.

svg%3E - ابزار جدید و رایگان Apple Business Connect Tool – چیست
آی تی؟

ارتباطات مشتری و کنترل برند

“Apple Business Connect به هر کسب و کاری می دهد ابزارهایی را که برای ارتباط مستقیم با مشتریان نیاز دارند، در اختیار دارند و کنترل بیشتری بر نحوه مشاهده و تعامل میلیاردها نفر از مردم با محصولات و خدمات هر روز در دست دارند.”

Business Connect در حال حاضر برای مشاغل مستقر در این کشور فعال است. ایالات متحده، و قرار است به زودی در سراسر جهان در دسترس باشد.

مزایای کسب و کار کوچک Apple Business Connect

اپل می گوید که Business Connect با در نظر گرفتن مشاغل کوچک طراحی شده است. ایده این است که برای چنین مشاغلی همان دسترسی و توانایی سفارشی کردن حضور دیجیتالی خود را فراهم کنیم که مارک های جهانی قبلاً از آن لذت می برند.

شما می توانید مستقیماً اطلاعات کسب و کار خود را در کارت مکان تعاملی Apple Maps مدیریت کنید، که شامل افزودن و به روز رسانی عکس ها و لوگوها همچنین می‌توانید مشتریان را به انجام اقدامات خاصی مانند سفارش غذا یا رزرو مستقیم از برنامه Maps دعوت کنید. اپل می‌گوید کسب‌وکارها همچنین می‌توانند تبلیغات و مشوق‌های ویژه‌ای مانند منوهای فصلی یا تخفیف محصولات به مشتریان ارائه دهند.

خدمات تکمیلی Business Connect.

Business Connect برای همکاری با سایر سرویس‌های اپل طراحی شده است، که باید به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا دسترسی خود را گسترش دهند و رشد را تحریک کنند. این شامل Tap to Pay در iPhone می‌شود که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به راحتی و ایمن Apple Pay و کارت‌های اعتباری یا نقدی بدون تماس، و همچنین سایر کیف‌پول‌های دیجیتال را از طریق یک ضربه ساده به iPhone خود بپذیرند.

یکی دیگر از خدمات تکمیلی Apple’s Business Essentials است که اشتراکی است که مدیریت دستگاه، پشتیبانی ۲۴/۷ و ذخیره سازی ابری را ترکیب می کند.

نحوه ثبت نام برای Apple Business Connect

صاحبان کسب و کارهایی که می خواهند برای Apple Business Connect اگر قبلاً یک شناسه اپل نداشته باشد، باید Apple ID ایجاد کند. سپس از Apple ID خود برای ثبت شرکت خود برای Business Connect از طریق فرآیند سلف سرویس در وب سایت اپل استفاده کنید. ثبت نام باید با یک رایانه رومیزی یا لپ تاپ انجام شود.

هنگامی که کسب و کار شما به سیستم وارد شد و توسط اپل تأیید شد، می‌توانید مکان خود را ادعا کنید و به‌روزرسانی و شخصی‌سازی کارت مکان خود را رایگان آغاز کنید.

اگر کسب‌وکار شما چندین مکان دارد، می‌توانید از Business Connect API برای ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز به اپل استفاده کنید. نقشه ها. به لطف فهرست‌بندی آژانس‌های مدیریتی مانند Reputation، Rio SEO، SOCI، Uberall، و Yext، می‌توان به راحتی حتی برای مشاغلی با مکان‌های مختلف به این امر دست یافت.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: اپل
منبع :
حتما بخوانید : Airbnb چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی