عمومی

ابزارهای ساخت و ساز – فهرست شما برای شروع a کسب و کار

ابزارهای ساخت و ساز – فهرست شما برای شروع a
کسب و کار

کسب و کار ساخت و ساز خود را راه اندازی می کنید؟ برای تنظیم درست کارها به تعدادی ابزار ساختمانی نیاز خواهید داشت. البته، برخلاف زمان های قدیم، تهیه ابزار هنگام شروع یک پروژه ساختمانی دیگر چالشی نیست.



ملاحظات هنگام انتخاب ابزار برای ساخت و ساز

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک، قبل از شروع به جمع‌آوری ابزار ساختمانی خود، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. بیایید به برخی از ملاحظات کلیدی که باید در نظر داشته باشید نگاهی بیندازیم.

  1. اجاره یا خرید: هر کسب و کاری متفاوت است و هر صاحب کسب و کاری بودجه متفاوتی برای آن دارد. در نظر گرفتن. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد ممکن است منطقی باشد که مواد خود را به جای خرید مستقیم اجاره کنید.
  2. حداقل حداقل: اگر شروع به تهیه لیست کنید، به زودی متوجه خواهید شد ابزارهای زیادی برای در نظر گرفتن هستند. با این حال، در مرحله اولیه کسب و کار خود، آیا واقعاً به تعداد زیادی مواد نیاز دارید؟ شاید نه. شروع با حداقل ابزارها به شما کمک می کند بودجه خود را کنترل کنید و به شما امکان می دهد تا زمانی که اعداد بهبود می یابند افزایش پیدا کنید.
  3. کیفیت ابزارها: کیفیت یک پارامتر کلیدی هنگام خرید است. یا هر ابزار ساختمانی را اجاره کنید. در برخی موارد، سرمایه گذاری بر روی مواد با کیفیت بالا ایده خوبی است، به خصوص زمانی که خیلی با آنها آشنا نیستید.
  4. سهولت استفاده: ابزاری فانتزی با چندین ابزار جالب. ویژگی‌ها وقتی خیلی پیچیده هستند مفید نیستند. به همین دلیل مهم است که مطمئن شوید ابزاری که در نظر دارید استفاده از آن آسان است.
  5. نوع پروژه ها: در هنگام تنظیم نیازی به انجام همه انواع پروژه ها نیست. کسب و کار خود را بالا ببرید اگر روی تعمیرات متمرکز هستید، برای پروژه های سنگین تر به ابزارهای زیادی نیاز نخواهید داشت.

svg%3E - ابزارهای ساخت و ساز - فهرست شما برای شروع a
کسب و کار

فهرست ابزارهای ساخت و ساز برای استفاده در سایت های ساختمانی

مهم نیست تخصص شما در ساخت و ساز ساختمان چیست، برای شروع به حداقل ابزار نیاز دارید. برای کمک به شما در انتخاب ابزارهای مناسب، در اینجا فهرستی از تمام ابزارهای مهم ساختمانی آمده است.

ابزارهای برقی

در بالای لیست خود، باید چند ابزار برقی را قرار دهید. این ابزار ساخت و ساز در اکثر پروژه ها – چه بزرگ و چه کوچک – مورد نیاز است. برای کسب و کار خود باید روی کدام ابزار برقی تمرکز کنید؟ بیایید نگاهی گذرا بیندازیم.

۱٫ اره گرد

این ابزارها از حرکت چرخشی برای برش استفاده می کنند. اینها بیشتر برای برش پلاستیک، سنگ تراشی و چوب استفاده می شوند.

۲٫ دریل برقی

چه دریل سفت کردن یا سنباده زدن، مته های برقی همیشه مفید هستند. می‌توانید مته‌های بی‌سیم همراه با شارژر و باتری انتخاب کنید.

۳٫ آسیاب زاویه ای

از آسیاب زاویه ای برای سنگ زنی و پرداخت استفاده می شود. این یک ابزار دستی است که به حذف مواد اضافی از یک قطعه خاص کمک می‌کند.

۴٫ میخکوب براد

میخکوب براد عموماً برای افزودن قالب های تزئینی به پانل های ساده استفاده می شود. اینها در بین سازندگان و صنعتگران مدل محبوب هستند.

۵٫ تفنگ حرارتی

اگر در حال کار بر روی پروژه‌های بازسازی هستید که شامل برداشتن کاغذ دیواری‌های قدیمی و روکش کردن است، به احتمال زیاد به یک تفنگ حرارتی نیاز خواهید داشت.

۶٫ اره میتر

برای برش مواد در زوایای مختلف، متخصصان از اره های میتر استفاده می کنند. این ابزارهای قدرتمند برش های متقاطع درستی ایجاد می کنند و این ابزارها در چندین اندازه وجود دارند.

ابزارهای دستی

از جمله موارد دیگر، جعبه ابزار شما باید دارای ابزارهای دستی باشد. این موارد مخصوصاً زمانی مهم هستند که می‌خواهید کارهای تکمیلی را به کار خود اضافه کنید. بیایید برای جزئیات بیشتر به لیست نگاه کنیم.

۷٫ اسکنه

اسکنه هایی که برای برجستگی ها و سطوح بتنی استفاده می شوند در پروژه های ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این اسکنه ها دارای یک دسته و یک تیغه لبه قوی برای برش بتن هستند.

۸٫ کاشی برش

برش کاشی برای برش کاشی در اشکال و اندازه های مختلف استفاده می شود.

< 9. رامرهای زمینی

رامرهای زمینی به طور برجسته در پروژه های ساختمانی بزرگ استفاده می شوند. هدف این ابزار فشرده سازی یا فشرده سازی خاک است.

۱۰٫ اره دستی

اگر با مواد چوبی کار می کنید، به اره دستی نیاز خواهید داشت. این ابزارها که به عنوان اره های پانل نیز شناخته می شوند، به برش قطعات چوب به اشکال مختلف کمک می کنند.

۱۱٫ فلوت

از شناور برای صاف کردن سطح چوبی که روی ملات و بتن تازه ریخته شده استفاده می شود استفاده می شود.

۱۲٫ بتونه چاقو

به عبارت ساده، چاقو بتونه ای برای اعمال و پخش مواد استفاده می شود. این ها در عرض های مختلف موجود هستند. تیغه های باریک معمولا برای پر کردن سوراخ های کوچک ناخن استفاده می شود. از طرف دیگر، تیغه های پهن برای سطوح بزرگتر استفاده می شود.

۱۳٫ درزبندی برای درزبندی ترک ها و شکاف ها استفاده می شود. تفنگ درزبندی به مردم اجازه می‌دهد تا به طور موثر از درزبندی استفاده کنند.

سازمان‌دهندگان و لوازم جانبی

برای هر کار ساختمانی، شما به چیزی بیش از ابزار دستی و برقی نیاز دارید. همچنین قرار است از تعدادی لوازم جانبی استفاده کنید. این ابزارها به طرق مختلف زندگی شما را آسان تر می کنند. بیایید نگاهی گذرا بیندازیم.

۱۴٫ سطل ۵ گال

هنگامی که با آب و رنگ کار می کنید، یک سطل بادوام ۵ گال ضروری است.

۱۵٫ نردبان

برای دسترسی به گوشه های دشوار، به یک نردبان نیاز دارید.

۱۶٫ چهارپایه پله /p>

مدفوع پله ای از نقطه نظر عملی ضروری است. این موارد زمانی مفید هستند که برای رسیدن ایمن به گوشه ها به ارتفاع کمی نیاز دارید.

۱۷٫ سیم های اتصال (۲۵′ و ۱۰۰′)

در حالی که اینها به ویژه در زمانی که کار الکتریکی در حال انجام است ضروری هستند، سیم های اتصال باید با احتیاط کار شوند.

تجهیزات

از آنجایی که کار شما شامل موادی مانند سیمان، سرمایه گذاری روی تجهیزات مناسبی که می تواند مفید باشد، مهم است. بیایید نگاهی گذرا به برخی از این ابزارها بیندازیم.

۱۸٫ باب شاقول

باب های شاقول برای ایجاد عمودی برای دیوار در پروژه‌های ساختمانی یا در هنگام آویزان کردن درب.

۱۹٫ قاعده شاقول

یک تخته باریک با خط شاقول و باب، قانون شاقول عمدتاً در پروژه های نجاری استفاده می شود.

۲۰٫ میکسر بتن

همانطور که از نام آن پیداست، میکسر بتن سیمان، آب و سنگدانه هایی مانند شن یا ماسه را برای ایجاد بتن ترکیب می کند.

۲۱٫ پلیشر

با پولیش‌کننده، می‌توانید خطوط کف ناهموار را دنبال کنید و عملکرد متعادل‌تری داشته باشید.

۲۲٫ جعبه اندازه گیری

از جعبه اندازه گیری برای اندازه گیری مصالح ساختمانی مانند گرد و غبار، سیمان و ماسه استفاده می شود.

۲۳٫ هد تشت

سرپوش به شما کمک می‌کند خاک یا بتن حفاری شده را به راحتی بلند کنید.

۲۴٫ کمپرسورهای هوا

کمپرسورهای هوا انرژی را برای ابزارهای برقی مانند آسیاب، مته و تفنگ های میخکوبی و غیره تامین می کنند.

لوازم ضروری

۲۵ . تیغه های اره مدور

برای دستیابی به برش سریع، مستقیم و سرد در فلز، به تیغه های اره مدور نیاز دارید.

۲۶٫ پانل های اسلب

در پروژه های ساختمانی از انواع پانل های اسلب استفاده می شود. بسته به نیاز خود می‌توانید از میان طیف وسیعی از گزینه‌ها انتخاب کنید که شامل دال‌های صاف، دال‌های مقاوم و دال‌های فرورفته می‌شود.

تجهیزات ایمنی

به دلایل واضح، صنعت ساختمان یکی از پرخطرترین بخش‌های کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل نگهداری از تجهیزات ایمنی از جمله دستکش و عینک بسیار مهم است. بیایید به برخی از تجهیزات ایمنی ضروری که برای کسب و کار خود نیاز دارید نگاهی بیندازیم.

۲۷٫ عینک ایمنی

برای ایمنی خود، روی عینک‌های ایمنی سرمایه‌گذاری کنید که می‌توانند از شما در برابر اشیاء خطرناک محافظت کنند.

۲۸٫ گوش گیر

متخصصان ساخت و ساز در محیط های بسیار پر سر و صدا کار می کنند که خطر جدی برای شنوایی دارد. بنابراین تجهیزات محافظ شنوایی مانند گوش گیر برای جلوگیری از هر گونه آسیب مهم است.

۲۹٫ زانوبندها

زانوبندها در هنگام زانو زدن از بالشتک پشتیبانی می‌کنند، که در کارهای ساختمانی بسیار رایج است.

Specialized Tools

علاوه بر تمام ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل کار ساختمانی، ابزارهای تخصصی وجود دارد که به انجام کارهای مختلف بیایید نگاهی بیندازیم.

۳۰٫ چکش بادی

چکش بادی هم در کارهای ساختمانی و هم در کارهای تخریب استفاده می شود. این ابزارهای پنوماتیکی می‌توانند کاشی‌ها را جدا کنند، سطوح بتنی را بشکنند و از فلزی مانند فولاد عبور دهند.

۳۱٫ آچارهای گشتاور

یک ابزار کارآمد، آچارهای گشتاور برای اعمال گشتاور خاصی به یک بست مانند مهره یا پیچ و مهره استفاده می شود.

ضایعات را مانند بتن اضافی در کجا دفع می کنید؟

برای دفع زباله هایی مانند بتن اضافی، شما باید برخی از گزینه های فرآیندی را در نظر بگیرید. می توانید یک زباله دان اجاره کنید، خودتان آن را به محل دفن زباله ببرید، با یک شرکت حمل زباله تماس بگیرید یا برای پروژه های آینده به جامعه محلی خود کمک کنید.

کارگران ساختمانی از کدام ابزار بیشتر استفاده می کنند؟ در صنعت ساخت و ساز.

سرمایه گذاری اولیه در ابزارهای ساختمانی چگونه است؟

برای دستیابی به ابزارهای اساسی که به آن نیاز دارید، می‌توانید با ۲۰۰۰ دلار شروع به کار کنید.

افکار نهایی

همانند هر کسب و کار دیگری، باید با تهیه فهرستی از ابزارهایی که واقعاً به آنها نیاز دارید شروع کنید. برای تنظیم چیزها به یاد داشته باشید، همیشه می توانید ابزارهایی را اجاره کنید که هزینه بیشتری دارند و قرار نیست مکررا مورد استفاده قرار گیرند. هرچه بیشتر آماده باشید، شانس شما برای موفقیت بیشتر است.تصویر: Envato Elements


بیشتر در: sma
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی