عمومی

آینده کار چگونه است؟

آینده کار چگونه است؟

با عدم قطعیت مداوم در اقتصاد ایالات متحده و سایر نقاط جهان، درک نیروی کار و روندها در محل کار.



چه آیا آینده کار به نظر می رسد؟

خوشبختانه بینش عالی در مورد آینده کار توسط وب سایت کاریابی Executive Placements ارائه شده است. تحقیقاتی که توسط آژانس طراحی NowSourcing تحت اینفوگرافیک قرار گرفته است.

بیایید به برخی از نکات برجسته نگاه کنیم.

svg%3E - آینده کار چگونه است؟

نارضایتی کارگران

یکی از آمارهای چشمگیرتر، میزان بالای نارضایتی کارگران از شغل فعلی آنهاست. این در درجه اول به دلیل فقدان گزینه های کار از راه دور ایجاد می شود، به طوری که ۳۲ درصد از کارگران دانشمند به این دلیل شغل خود را ترک می کنند. حتی ۶۱ درصد از افراد مورد بررسی گفتند که شغل خود را برای فرصت کار از خانه تغییر می‌دهند، که این رقم برای کارگران ۱۸ تا ۲۴ ساله به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

برای صاحبان مشاغلی که خواهان نیروی کار شاد هستند، جالب است بدانید که ۹۱ درصد از مردم گفتند وقتی ساعات کاری انعطاف‌پذیری داشته باشند و امکان کار از راه دور را داشته باشند، خوشحال‌تر هستند.

آینده کار

تحقیق توسط موقعیت‌های اجرایی همچنین برخی تغییرات و تحولات را در کار مدرن پیش‌بینی کرد. ronment علاوه بر فضاهای کاری منعطف و تاکید بر سلامتی، محیط کاری آینده شامل سازمان‌های کوچک‌تر و سلسله مراتب کمتر، با کار و همکاری بیشتر مبتنی بر تیم خواهد بود.

دستیاران دیجیتال همچنین به مرتب‌سازی و اولویت‌بندی وظایف کمک می‌کنند، در حالی که طوفان فکری هوشمندانه کارکنان را در گروه‌ها و مکان‌های مختلف درگیر می‌کند تا ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. این شامل گردهمایی‌های غیررسمی بین کارمندان است که به صورت آنلاین انجام می‌شود، احتمالاً حتی با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده.

این تغییرات همچنین می‌تواند نقش جدیدی را در قالب یک رئیس کار معرفی کند، که مسئولیت آن بر عهده اوست. یک فرهنگ کاری ثابت در بین مکان‌ها و گروه‌های مختلف و بین آن‌ها حفظ کنید.

svg%3E - آینده کار چگونه است؟

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: مکان‌های اجرایی


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی