عمومی

آیا می خواهید کسب و کار کوچک خود را افزایش دهید؟ پیشنهاد خود را در نظر بگیرید حقوق صاحبان سهام

آیا می خواهید کسب و کار کوچک خود را افزایش دهید؟ پیشنهاد خود را در نظر بگیرید
حقوق صاحبان سهام

افراد تمایل دارند کمی بیشتر از چیزهایی که دارند احساس محافظت کنند. بنابراین اگر می‌خواهید کارکنانتان احساس تعهد بیشتری کنند، می‌توانید آن‌ها را در شرکت جابجا کنید.

ارائه حقوق صاحبان سهام به کارکنان ممکن است این مشکل باشد. هنجار برای استارت آپ ها و شرکت های صنعت فناوری، اما کسب و کارهای کوچک، به طور کلی تر، ممکن است همچنین گزینه مالکیت کارمند را بررسی کنید–مخصوصاً اکنون که بحران مداوم نیروی کار همچنان استخدام را کاهش می دهد.

“تن فرانس”، کارآفرین “برای کسب و کارهای کوچک، فکر می کنم بزرگترین تصور اشتباه این است که “من کسب و کارم را کنار می گذارم”” به Inc. در حالی که به عنوان سخنگوی شرکت مدیریت سهام Carta عمل می کند، می گوید. او همچنین بنیانگذار چندین تجارت مد، اخیراً خط تولید لباس بیرونی او بود. «اگر برای ایجاد کسب‌وکارتان مشکل دارید، می‌تواند به این دلیل باشد که نوع کارمندان مناسبی ندارید. اگر توانستید عدالت را ارائه دهید و یک کارمند بالقوه را متقاعد کنید که کسب‌وکارتان پتانسیل رشد دارد، فقط به کمک آن‌ها نیاز دارید. برای رسیدن به آنجا – در آن نقطه، یک بازده متقابل وجود دارد.”

مالکیت سهام می‌تواند به اشکال مختلف موجود باشد. از طریق مالکیت مستقیم، به کارکنان مستقیماً دارایی یا فرصتی برای خرید سهام داده می‌شود. مالکیت مصنوعی به کارمندان حق قدردانی از سهام می‌دهد که به آن سهام فانتوم نیز می‌گویند. و طرح های مالکیت سهام کارکنان یک نوع برنامه بازنشستگی است که شامل سهام خود شرکت است. .

چیزی که همه آنها را متحد می کند؟ تحصیلات. همه شرکت‌ها باید زمانی را صرف توضیح دادن به کارگران و کارمندان احتمالی خود کنند که گزینه‌های سهام آنها چه معنایی دارد. این حتی برای شرکت‌هایی که در صنایع غیرسنتی هستند مهم‌تر است، زیرا ممکن است این مفهوم کاملاً جدید باشد. هنری وارد، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Carta می‌گوید: «اگر مردم آن را درک نکنند، نمی‌توانند ارزش برابری قائل شوند. با این هدف، در ماه مارس، Carta Equity 101 را منتشر کرد، یک برنامه درسی آنلاین رایگان و در دسترس عموم با ۱۰ برنامه تعاملی واحدها همه چیز درباره حقوق صاحبان سهام

حتی با تلاش‌های آموزشی، شاید هنوز لازم باشد این ایده را به کارکنان بفروشید. در اینجا نحوه انتقال به مدل مالکیت کارمند تا حد امکان یکپارچه و موفقیت آمیز آمده است.

مزایای مالکیت کارمند را در نظر بگیرید

حقوق صاحبان سهام بخشی از چیزی است که به Fireclay Tile، یک Aromas اجازه می دهد. ، شرکت کاشی مستقر در کالیفرنیا که در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد، از یک کسب و کار کوچک با حدود ۲۰ تا ۳۰ کارگر به یک شرکت قوی تر با ۲۵۰ کارمند تبدیل شد. اریک ادلسون، مدیرعامل، در سال ۲۰۰۹ به این شرکت پیوست و در سال ۲۰۱۳، مدل کسب و کار Fireclay را از یک تولیدکننده عمده فروشی به یک سازمان بازاریابی فروش مستقیم یکپارچه عمودی تغییر داد. پس از افزایش مقداری سرمایه، شرکت در سال ۲۰۱۵ گزینه سهام را عرضه کرد. در سال ۲۰۲۰، شرکت خریدی از بنیانگذار Fireclay، پل برنز، ترتیب داد و حدود ۳۰ درصد از شرکت را از طریق اختیار معامله بین کارکنان توزیع کرد. Fireclay از Carta برای شفاف سازی کارمندان و سرمایه گذاران استفاده می کند، که ادلسون می گوید که به شرکت کمک کرده است تا سرمایه بیشتری را افزایش دهد.

در ۱۵ ماه گذشته، Fireclay حدود ۱۰۰ کارمند جدید استخدام کرده است و تعداد کارکنان خود را حدود ۴۰ درصد افزایش داده است، و ادلسون می گوید. که مالکیت کارکنان عاملی است که به شرکت در جذب و حفظ استعدادهای وفادار کمک کرده است. او می‌گوید: «مالکیت بخشی از آن است، ما یک شرکت B گواهینامه‌ای هستیم و بر پرداخت دستمزدهای عالی و ارائه مزایای عالی تمرکز کرده‌ایم. “این نقطه اوج آن چیزها است.”

شفافیت مالی را با کارمندان تمرین کنید 

برای اینکه کارکنان بفهمند ارزش سهام به چه معناست استیو بیکر، نایب رئیس شرکت مشاوره مدیریت کسب و کار بازی بزرگ کسب و کار. این بدان معناست که کسب‌وکارها باید کارگران خود را نه تنها در مورد حقوق صاحبان سهام، بلکه در مورد مدل‌های کسب‌وکار خود آموزش دهند. ممکن است در هر شرکتی متفاوت به نظر برسد. در بازی بزرگ کسب و کار، که خود یک برنامه سهام کارکنان ارائه می دهد، بیکر می گوید که کارکنان در یک جمع و جور هفتگی در مورد امور مالی شرکت شرکت می کنند. او می گوید: «ما از پایین به بالا پیش بینی مالی می کنیم. هنگامی که کارمندان بتوانند در زمان واقعی ببینند که چگونه کسب و کار در طول زمان تغییر می کند، بهتر می توانند درک کنند که چگونه ارزش ایجاد می کنند – که باعث می شود کار خود را بهتر با ارزش دارایی خود مرتبط کنند.

آموزش و فرآیند مستمر را ایجاد کنید

آموزش حقوقی پس از پذیرش بسته غرامت توسط کارمند متوقف نمی‌شود. ادلسون می‌گوید: «ما همه کارها را از آموزش‌ها گرفته تا استفاده از یک نرم‌افزار یادگیری آنلاین انجام داده‌ایم. وقتی افراد سهام را دریافت می‌کنند، من یک یادداشت شخصی همراه با اطلاعاتشان برای آنها ارسال می‌کنم. اخیراً، Fireclay یک راهنمای سؤالات متداول درباره حقوق صاحبان سهام ایجاد کرده است، علاوه بر این به کارکنان صورت‌های غرامت کلی شخصی‌سازی شده ارائه می‌کند، که به آنها درک بهتری از درآمدهای گذشته و مالکیت فعلی می‌دهد.

برنامه درسی آنلاین Carta برای یادگیری ناهمزمان ایجاد شده است تا کارمندان بتوانند در هر زمان به آن مراجعه کنند — که بسیار مهم است زیرا به عنوان بیکر خاطرنشان می کند، حقوق صاحبان سهام “یک انگیزه کوتاه مدت نیست.” وقتی کارمندان این فرصت را پیدا می‌کنند که ارزش سهام خود را اعمال کنند، ممکن است نیاز به تجدید نظر در مورد معنای دقیق آن داشته باشند.

دلیل اینکه Carta تصمیم گرفت دوره Equity 101 خود را توسعه دهد این بود که سال گذشته، ۵۸۰ میلیون دلار از سهام اختصاص داده شده استفاده نشده بود و منقضی شده بود – اساساً به شرکت برگشت و نه به جیب کارمندان. این ممکن است برای صاحبان کسب‌وکار چیز خوبی به نظر برسد، اما در واقع، کارمندان را از ارزش‌گذاری ارزش سهام باز می‌دارد، زیرا آن‌ها آن را به‌خوبی درک نمی‌کنند تا از آن بهره ببرند – و سپس رهبران نمی‌توانند از مزایای داشتن یک محل کار بهره ببرند. با ذهنیت مالک عمل می کند. وارد استدلال می‌کند که در یک بازار کار رقابتی، در حال حاضر و در آینده، کسب‌وکارها را برای موفقیت در موقعیت مناسبی قرار نمی‌دهد: «در ۲۰ تا ۳۰ سال، مردم فکر می‌کنند که دیوانگی است که برای کار در یک شرکت رفتیم و تنها چیزی که به دست آوردیم پول نقد بود. “

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی