عمومی

آیا می خواهید در یک استارتاپ کار کنید؟ ابتدا این را بخوانید

آیا می خواهید در یک استارتاپ کار کنید؟ ابتدا این را بخوانید

دوشنبه است. از نو. شما در قهوه شماره ۴ هستید، و تنها دلیلی که یکی دیگر فنجان را پر کردید این بود که آنقدر پشت میز خود حوصله داشتید که دیوارهای اتاقک شما اساساً بسته می شد و تهدید به خفگی شما می کرد.

ممکن است کار روزانه همان روال اداری نه تا پنج – روتینی که پنج روز در هفته تکرار می شود – برای شما مناسب نباشد. در عوض غیرقابل پیش بینی کامل چگونه به نظر می رسد؟ شاید این دنیای چالش برانگیز کارآفرینی است که بیشتر سبک شماست.

در اینجا، ۱۵ کارآفرین از شورای کارآفرینان جوان (YEC) چیزی را به اشتراک می‌گذارند که آرزو می‌کنند همه کارمندان بالقوه متقاضی کار در استارت‌آپ‌ها بدانند. بنابراین برای اینکه ببینید آیا برای این کار کوتاهی کرده اید، این نکات و نکات را بررسی کنید:

۱٫ نحوه انجام یک کار این است که چگونه همه چیز را انجام می دهید.

وقتی استخدام می‌کنیم، کمتر به حرف‌های کاندیداها توجه می‌کنیم و به کارهایی که انجام می‌دهند بیشتر توجه می‌کنیم. پاسخ سریع به پیام‌ها و زود هنگام بودن برای مصاحبه حداقل به اندازه سال‌ها تجربه و مهارت‌های مصاحبه قوی مهم است. اگر می‌خواهید از بین جمعیت متمایز شوید، به یاد داشته باشید که شما در مواردی بیش از پوشش نامه و رزومه شما ارزیابی می شود.

—مارک کراسنر، Knee Walker Central

۲٫ جایی برای ورودی متوسط ​​وجود ندارد.

وقتی یک کارآفرین کارمند جدیدی را استخدام می‌کند، برای کارآفرین اولی چیزهای بیشتری در خط است. تک تک کارمندان در یک استارتاپ حیاتی هستند. ما شدیداً نیاز داریم که بیشترین بهره را از تیم داخلی خود ببریم و آماده و خوشحالیم که به شما برای انجام کارهای بیش از حداقل پاداش می دهیم. انتظار نداشته باشید که فقط یک کار خوب در اینجا انجام دهید. آن را بکشید و از مزایای آن بهره مند شوید.

—وینی آنتونیو، آژانس بازاریابی پیروزی

۳٫ ساعات طولانی پیش بینی می شود.

اگر به کار برای یک استارت آپ فکر می کنید و هفت یا هشت ساعت در روز کار می کنید، دوباره فکر کنید! بسیاری از استارت آپ ها از شما می خواهند که ساعت ۸ صبح آنجا باشید و تا ساعت ۷ یا ۸ شب آنجا را ترک نکنید. شما سخت تر از همیشه در زندگی خود کار خواهید کرد. انتظار داشته باشید که آنها را کار کنید و چیزی بیشتر از آن دریافت نکنید. با این حال، انتظار نداشته باشید که کار اضافی در دستمزد شما منعکس شود. استارت‌آپ‌ها، به‌ویژه با توجه به ساعات کاری، پرداخت خوبی ندارند.

—جان رامپتون، تقویم

۴٫ بیاموزید که چه زمانی انجام دهید و چه زمانی درخواست کمک کنید.

در حالی که هر استارت‌آپی مملو از افرادی است که کلاه‌های متعددی بر سر می‌گذارند، از پیشینه‌های مختلف می‌آیند و در نهایت تمایل به موفقیت دارند، مهم است که اجازه ندهید این کار شما را به بهترین شکل ممکن به ارمغان بیاورد. شما باید محدودیت های خود را بشناسید، اما نسبت به اطرافیان خود آگاهی دقیقی داشته باشید، زیرا آنها اغلب راه حل چیزی را دارند که ممکن است ساعت ها روی آن بچرخید. درخواست کمک اشکالی ندارد، اما بهتر است بروید و اجرا کنید.

—بی‌جی کوک، ۸۵SIXTY

۵٫ باید ۱۰۰% متعهد باشید.

اگر «همه این» نباشید، نمی‌توانید به آن برسید. در نهایت، شما باید هیجان زده باشید و بتوانید یک مشکل را حل کنید، یک طرح ایجاد کنید و برای اجرای آن تلاش کنید.

—دیوید ارنبرگ، خدمات مالی رشد اولیه

۶٫ شرح شغل شما فقط یک نقطه شروع است.

برای همه کارکنان احتمالی یک استارت‌آپ مهم است که بدانند نقشی که برای آن درخواست می‌کنند بسیار بیشتر از آنچه در شرح شغل آمده است را شامل می‌شود. آنها باید با استفاده از کلاه های زیاد راحت باشند و هرگز این طرز فکر “اما این در شرح شغل من نیست” نداشته باشند.

—Oisin Hanrahan، Handybook

۷٫ مایل به حل مشکلات باشید.

بیشتر مردم نمی دانند که بنیانگذار یک شرکت جدید اغلب تجربه تجاری محدودی دارد و ممکن است همه پاسخ ها را نداشته باشد. در چنین شرایطی، اگر کارکنان مایل به ابتکار عمل باشند و برای حل مشکلات و ایجاد راه‌های بهتری برای انجام کارها وقت بگذارند، بسیار ارزشمند هستند.

—ولادیمیر جندلمن، Company Folders, Inc

۸٫ نحوه بازیابی از شکست را بیاموزید.

بدانید چگونه شکست بخورید، سپس دوباره خود را پشتیبان بگیرید. من استخدام‌های جدیدی را ترجیح می‌دهم که کسب‌وکاری را شروع کرده‌اند که شکست خورده است یا در یک استارت‌آپ کارمند بوده‌اند. که شکست خورد. اگر آنها همچنان علاقه مند به کار در استارتاپ من هستند، پس بازی استارت آپی، خطرات، “تعدیل های فوری” مورد نیاز و کارهایی که نباید انجام شوند را درک می کنند. آن‌ها می‌دانند که سهم بیشتری از آن‌ها می‌گیرد تا آنچه در شرح شغلشان است.

—جاشوا لی، StandOut Authority

۹٫ استارت آپ ها مانند لاک پشت های دریایی هستند.

استارت‌آپ‌ها لاک‌پشت‌های تازه متولد شده‌ای هستند که به سمت اقیانوس می‌کوشند. بعضی‌ها زنده به اقیانوس می‌رسند—بیشتر اینطور نیستند. آنهایی که آن را می سازند باید بقا را به فرآیندی تکرارپذیر تبدیل کنند. زمانی که لاک پشت دریایی تازه به اقیانوس رسیده است، کارمندان جدید به استارت آپ ها می پیوندند. ممکن است همه چیز پیچیده باشد و همه چیز اصلاح نشود، اما باید یک ذهنیت استراتژیک و خلاق را به اطمینان از بقای استارت آپ در اقیانوس استعاری.

—ویلسون اوونز، مبادله حق امتیاز

۱۰٫ حاضر باشید جهل خود را آشکار کنید.

وضعیت رویایی این است که یک کارمند جدید وارد زمین شود، اما این یک اشتباه است. بهترین کارمندان جدیدی که داشته ایم، کسانی هستند که تشنگی یادگیری دارند و نمی ترسند خود را در معرض آنچه نمی دانند قرار دهند. من ترجیح می دهم چهار تا شش هفته برای سازگاری آنها وقت بگذارم تا اینکه یک سال عملکرد ضعیف داشته باشم.

—مایک مک گی، لیگ آغازین

۱۱٫ پول می آید… و می رود.

در صورتی که شرکت‌ها را فقط پس از انتشار تیتر اخبار دنبال می‌کنید، به راحتی می‌توانید تصور اشتباهی درباره استارت‌آپ‌ها داشته باشید. برای اکثریت قریب به اتفاق، سال‌های اولیه همه در مورد سرمایه‌گذاری مجدد سود هستند، نه «لذت بردن» از آنها.

—سم ساکستون، Salter Spiral Stair و Mylen Stairs

۱۲٫ همه صدایی دارند، پس صحبت کنید.

در یک استارت‌آپ، سلسله مراتب سازمانی زیادی وجود ندارد که بتوان به منظور شنیدن صدای خود پیمایش کرد. اگر ایده خوبی دارید اما تازه استخدام شده‌اید، احتمالاً زمانی که شرکت کوچک است به جای بزرگ شنیده می‌شوید.

—کنی نگوین، ارائه ماهی بزرگ

۱۳٫ خطرات و مزایای آن را بشناسید.

کارمندان استارت‌آپ آینده نگر باید با چشمان باز به ریسک‌ها و پاداش‌ها وارد آن شوند. آنها باید بدانند که کار برای یک استارتاپ به دلیل سیال بودن نقش ها، فراوانی تبلیغات در میدان جنگ و اندازه سهام، با یک کنسرت شرکتی بسیار متفاوت است. اگر نتوانند به سرعت خود را با این بخش‌های کلیدی شغل وفق دهند، ممکن است بخواهند از دنیای استارت‌آپ دوری کنند.

—Erik Severinghaus، ارتباط ساده

۱۴٫ با ناراحتی راحت باشید.

قبل از درخواست برای استارت‌آپ، خود را برای ناراحتی آماده کنید. از بودن با بیرون راندن از منطقه آسایش برای مقابله با موانع جدید روزانه، استارتاپ جایی برای لذت بردن از راحتی یک روال نیست. روز کاری. مگر اینکه آماده باشید آستین‌ها را بالا بزنید و کاری را که قبلاً انجام نداده‌اید انجام دهید، در نظر بگیرید که در شغل شرکتی خود بمانید، جایی که قابلیت پیش‌بینی و ثبات تضمین شده است.

—کیم کاوپه، ZinePak

۱۵٫ برای داشتن مالکیت به گزینه های سهام نیازی ندارید.

تک تک کارکنان یک استارتاپ تأثیر مستقیمی بر موفقیت سرمایه گذاری دارند. کارمند مناسب، به طور پیش فرض، بر اساس این واقعیت احساس مالکیت خواهد کرد. اگر این انگیزه نیست، احتمالاً بهتر است از صحنه راه اندازی اجتناب کنید.

—جاستین اسپرینگ، BringShare, Inc.

این مقاله در ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط BigPixel Photo/Shutterstock 

EComm Leaderboard 728 x 90 - آیا می خواهید در یک استارتاپ کار کنید؟ ابتدا این را بخوانید

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه راهنمایی مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی