عمومیمقالات

آیا می خواهید تجارت خود را گسترش دهید؟ با این 6 مورد شروع کنید مراحل

آیا می خواهید تجارت خود را گسترش دهید؟ با این ۶ مورد شروع کنید
مراحل

سؤال: من به مدت دو سال صاحب کسب‌وکاری بر اساس یک محصول هستم. برای گسترش کسب و کار و افزودن جریان های درآمدی چه مراحلی را باید در نظر بگیرم؟

پاسخ: اغلب افراد هیچ سرنخی ندارند جایی که کسب و کار خود را گسترش دهند. یا آنقدر ایده های توسعه دارند که مطمئن نیستند که کدام یک برای آنها بهتر است دنبال کنند. زنی که با موفقیت جریان درآمد خود را افزایش داد، می‌گوید که انجام کارهای بیشتر لازم نیست پیچیده باشد—تا زمانی که تکالیف خود را انجام دهید.

چگونه کسب و کار خود را گسترش دهید

امی هاف، یک مربی تناسب اندام در نیویورک، مشاور سلامت شرکتی و سخنران عمومی، FitKit، مجموعه ای از کیت های قابل حمل با تمام ابزارهای مورد نیاز برای تمرین تمام بدن، همراه با بیش از ۲۰۰ تمرین از طریق کتابخانه دیجیتال تمرینات FitKit. هاف چهار مرحله را برای موفقیت خود تعیین می کند:

۱٫ گزینه های طوفان فکری برای گسترش کسب و کار خود.

هوف برای گسترش کسب‌وکارش می‌توانست مشتریان بیشتری را برای آموزش شخصی رزرو کند، اما تنها ساعات زیادی در روز وجود دارد. اگرچه او به فکر ایجاد یک محصول تناسب اندام از ابتدا بود، پتانسیل بالا بودن هزینه های تولید و توزیع یک عامل بازدارنده بود. برای کسب درآمد بیشتر و دسترسی به افراد بیشتری با وجود در محدودیت زمانی، هاف با فروش FitKits به برنامه‌های سلامت شرکت‌ها و رفتن به سمت مشاوره شرکتی گسترش داد. در این فرآیند، او روی یک ضربه زد مجموعه جدیدی از مشتریان و درآمد او را بسیار افزایش داد.

۲٫ در بازار هدف خود تحقیق کنید.

تحقیق هاف گزینه‌های او را مورد توجه قرار داد و به او آموزش داد که دقیقاً با گسترش کسب‌وکارش به چه چیزی دست می‌یابد. او نشریات صنعت تناسب اندام را مطالعه کرد، به گروه های شبکه پیوست و روندهای صنعت را در وبلاگ ها و وبینارها بررسی کرد. هاف می‌گوید: «بیشتر [این منابع] بینشی در مورد آنچه در حال حاضر انجام شده است و اینکه چگونه می‌توانید در آن قرار بگیرید، ارائه می‌دهند. من همچنین با مدیران منابع انسانی و مدیران سلامت شرکت ارتباط برقرار کردم تا بهتر بفهمم چه کاری انجام شده است، چه چیزی کم بود و کجا و چگونه می توانم تخصص خود را ارائه دهم. اکثر مردم مایلند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و راهنمایی ارائه دهند.”

هوف همچنین به مشتریان شرکتی بالقوه طعم رایگان FitKit خود را داد، مرحله‌ای که او آن را «بهای ناچیز برای تجربه و بازخورد» می‌نامد.

۳٫ اعداد خود را بدانید

تکالیف هاف همچنین به او در مورد هزینه‌های پیش‌بینی‌شده و جدول زمانی گسترش کسب‌وکارش کمک می‌کند. “شما باید هزینه توسعه و زمان مورد نیاز را درک کنید. سپس باید در مورد آنچه دارید واقع بین باشید و می توانید خرج کنید.» «قرار دادن هر جزئیات روی کاغذ به شما نشان می‌دهد که با چه چیزی روبرو هستید و آیا می‌توانید آن را عملی کنید یا خیر».

۴٫ به طور کامل به گسترش کسب و کار خود متعهد شوید.

در نهایت، هاف مجبور شد بپرد و همه چیز را به او بدهد. «تلاش برای ایجاد چیزی پاره وقت به شما اجازه نمی دهد که واقعاً پتانسیل کامل را درک کنید. همانقدر که ترسیده بودم، از مشتریان آموزش شخصی ام که نان و نان من بودند، وقفه گرفتم تا برای مشاوره بیشتر تلاش کنم. شما نمی‌دانید که چیزی کار می‌کند یا نه، مگر اینکه زمان و انرژی لازم را برای پیدا کردن آن بگذارید.

این مقاله در فوریه ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از fizkes/Shutterstock

194e8c238fc3683f5c2392f798e20212?s=150&d=mp&r=g - آیا می خواهید تجارت خود را گسترش دهید؟ با این 6 مورد شروع کنید
مراحل

توری جانسون مدیر عامل و بنیانگذار Spark & ​​Hustle، یک مشارکت کننده هفتگی در صبح بخیر آمریکا ABC و یکی از سردبیران مجله SUCCESS است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی