عمومی

آیا می خواهید بچه های موفقی تربیت کنید؟ علم می‌گوید از این ۳ استفاده کنید عبارات کلیدی به طور مداوم

آیا می خواهید بچه های موفقی تربیت کنید؟ علم می‌گوید از این ۳ استفاده کنید
عبارات کلیدی به طور مداوم

از زمانی که دخترم به دنیا آمد، من به مطالعه و مشاوره در مورد چگونه بهتر شویم پدر و مادر بهتر.

من به خصوص به تغییرات کوچکی که می تواند نتایج بزرگتری داشته باشد.

اینم یکی. خوب، در واقع سه. سه گانه ای از عبارات طلایی که می توانید فرزندان خود را به استفاده از آنها تشویق کنید و بسیار فراتر از معنای فوری آنها برای ایجاد متقاعدسازی، قدردانی و اعتماد به نفس است.

انصافاً، احتمالاً شما قبلاً اینها را تشویق می کنید و والدینتان نیز آنها را در شما تشویق می کردند. در واقع، درجه ای که شما آنها را مدل می کنید احتمالاً عامل شماره ۱ در تعیین اینکه آیا فرزندان شما به طور معمول از آنها استفاده می کنند یا نه.

اما، من فکر می‌کنم در اینجا چیزهای بیشتری از آنچه به نظر می‌رسد وجود دارد. سه عبارت ساده؟ “لطفا”، “متشکرم” و “خوش آمدید.”

“لطفا” (کلید متقاعدسازی)

شش حرف کوتاه و در عین حال “لطفا” لازمه مکالمه مودبانه است. تسکین دهنده است و کم رویی را تشویق می کند. این درب طلایی است که به انواع رفتارهای مودبانه دیگر منجر می شود، و این بدان معناست که باعث می شود کودکان متقاعدتر شوند.

یک مطالعه. در مجله MIS Quarterly نظریه‌ای به نام “سوگیری ادب” را بررسی کرد و تشخیص داد که پیشنهادهایی که با استفاده از زبان مودبانه بیان می‌شوند به احتمال زیاد هوشمندانه و متقاعدکننده تلقی می‌شوند تا زبان غیر ادبی — حتی زمانی که پیام‌های اصلی یکسان بودند.

جالب است، به نظر می‌رسد کودکان می‌دانند که استفاده از ادب و به‌ویژه کلمه “لطفا” احتمالاً استدلال های خود را قانع کننده تر می کنند. فقط تصور کنید:

  • “مامان می‌توانم نیم ساعت بعد بیدار بمانم؟ لطفا؟”
  • “بابا می‌توانم؟” لطفا فقط یک کوکی دیگر دارید؟”
  • “من واقعاً می خواهم امروز به استخر بروم. آیا می توانیم این کار را انجام دهیم؟ لطفاً؟ لطفاً؟ لطفا؟”

“لطفا” را تشویق کنید. زمان خواب و کوکی و گردش به عهده شماست.

“متشکرم” (کلید سپاسگزاری)

نخود و هویج. لطفا و ممنون با هم می روند. اما فراتر از ادب ساده، علم بارها و بارها نشان داده است که یادگیری شکرگزاری و ابراز قدردانی منجر به شادی و موفقیت در زندگی بعدی می شود.

  • نوشتن در مجله قشر مغز، محققان تشخیص دادند که “قدردانی هیپوتالاموس را تحریک می کند. بخش کلیدی مغز که استرس را تنظیم می کند) و ناحیه تگمنتال شکمی (بخشی از “مدار پاداش” ما که احساس لذت را ایجاد می کند).
  • روانشناسان دانشگاه میامی شرکت کنندگان در مطالعه را به دو گروه تقسیم کردند: یکی که از آنها خواسته شد هر هفته در مورد چیزهایی بنویسند که بابت آنها سپاسگزار هستند و از گروه دوم خواسته شد در مورد چیزهایی بنویسند که آنها را آزار می دهد یا عصبانی می کند. ده هفته بعد، گروه قدردانی نسبت به گروه آزاردهنده نسبت به زندگی خوشبین تر و بهتر بود.
  • کار در دانشگاه پنسیلوانیا، به اصطلاح “پدر روانشناسی مثبت گرا”، مارتین E.P. سلیگمن، دریافت که درخواست از بیش از ۴۰۰ نفر برای “نوشتن و ارائه نامه قدردانی شخصی به کسی که هرگز به درستی به خاطر محبت او تشکر نشده است” منجر به “افزایش بسیار زیادی در امتیازات شادی” شد. /ul>

عادت دادن به بچه ها به گفتن مداوم “متشکرم” اولین قدم کوچک کودک برای پذیرش این عادت های مادام العمر شکرگزاری است. .

“شما خوش آمدید” (کلید اعتماد به نفس)

این دو تا از کم ارزش ترین کلمات در زبان انگلیسی هستند: “شما خوش آمدید.”

این را می گویم زیرا آنها اغلب با عبارات ساده تر و با اطمینان کمتر جایگزین شده اند:

  • “مشکلی نیست.”
  • “این بود هیچی.”
  • “نگران نیست.” (نکته کلاه، استرالیا؛ خوشحالم که ما را مجبور به پذیرش آن در ایالات متحده کردید، حتی اگر در این زمینه آن را دوست نداشته باشم)، و
  • کمترین مورد علاقه من از همه: “بله. “

جادوی “شما خوش آمدید” تصدیق می کند که شما کاری را انجام داده اید که در خور قدردانی شخص دیگری باشد. این یک اعتمادساز کوچک اما مهم است.

آن را برعکس تهاجم خرد بنامید. شاید یک تایید خرد وقتی دخترم کاری در خور ستایش یا تشکر انجام می‌دهد، می‌خواهم بیان کند و بفهمد که واقعاً شایسته است.

قبل از ترک، اجازه دهید دیدگاه مخالف را تصدیق کنم: رابرت سیالدینی، روانشناس و نویسنده کتاب ۳۸ ساله نفوذ: روانشناسی متقاعدسازی، به شما می گوید که “شما” دوباره خوش آمدید” یک فرصت از دست رفته است، و اینکه عبارات دیگری وجود دارد که بهتر می تواند زمینه را برای لطف و تأثیرگذاری آینده فراهم کند.

(مثال: “شما همین کار را برای من انجام می دهید.”)

با تمام احترامی که برای من قائلم، فکر می کنم این اشتباه است. شاید زمانی که کتاب در زمانی که مایکل جکسون برای اولین بار Moonwalk را انجام داد، مناسب تر بود. اما، کمبود اعتماد به نفس به اندازه فقدان متقاعد کردن در حال حاضر، با کودکان مدرن، یک دام بزرگ است.

علاوه بر این، ما قبلاً اقناع را با “لطفا” و ادب پوشش داده ایم.

ببینید، مهم نیست که به عنوان یک کارآفرین چه چیزی می سازید، مهم نیست که در حرفه خود چه کاری انجام می دهید، برای بسیاری از ما، بزرگ کردن فرزندانمان بخش بزرگی از کار ما خواهد بود. میراث روی این سیاره شاید بزرگترین بخش.

به همین دلیل است که من بسیار جذب این هک‌های کوچک شده‌ام، و به همین دلیل است که کل آن را گردآوری کرده‌ام. کتاب الکترونیکی رایگان پر از نکات و ترفندهای مشابه: چگونه بچه های موفق تربیت کنیم (نسخه هفتم) .

لطفاً آن را بررسی کنید. ممنون که خواندید و اگر پیدا کردید که آنچه را که من باید به اشتراک بگذارم دوست دارید، خوش آمدید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی