عمومی

آیا می خواهید ایده های خود را مجوز دهید؟ از اینجا شروع کنید

آیا می خواهید ایده های خود را مجوز دهید؟ از اینجا شروع کنید

بیشتر مردم پس از اینکه با ایده خاصی مواجه می شوند انگیزه پیدا می کنند تا در مورد فرآیند صدور مجوز محصول بیاموزند. اما اگر خلاق هستید و مرتباً روش‌های جدیدی را برای تجربه زندگی تصور می‌کنید، توصیه می‌کنم با به کارگیری نبوغ خود در novel. div class=”standardText” readability=”37″>

صنعت هدایای جدید به دلایل زیادی برای مبتدیان عالی است. برای اولین بار، اختراع محصولات هدیه جدید سرگرم کننده است. این محصولات برای ایجاد شادی و ایجاد احساس خوب در مردم وجود دارند. شرکت هایی که هدایای جدید تولید می کنند دائماً به دنبال ایده های جدید هستند. آنها طیف گسترده ای از محصولات را برای تمام فصول و دلایل حمل می کنند. و در نهایت، شرایط لازم برای ارائه یک ایده حداقل است: برای بررسی مجوز نیازی به نمونه اولیه یا ثبت اختراع ندارید. این دلیل اصلی آسان‌تر شروع کار در این صنعت است.

در اصل، وظیفه شما این است که اقلام روزمره را کمی متفاوت کنید. راهی که لبخند را بر لبان کسی می نشاند. شما مشکلات را حل نمی کنید. شما شوخ طبع هستید طراح ربکا چیتی، که محصولات جدید هدیه ای را برای موزه ها ایجاد می کند، نمونه های بسیار خوبی در وب سایت خود دارد.

در اینجا نکات من برای مجوز دادن به ایده‌های شماp/novelty

۱٫ خط تولید شرکت را با دقت بسیار مطالعه کنید.

به قیمت، مواد و مأموریت اعلام شده آنها توجه ویژه ای داشته باشید. هدف شما این است که بله گفتن را برای آنها آسان کنید. چیزی را به آنها نشان دهید که در چارچوب کاری که قبلاً انجام می‌دهند مطابقت دارد.

۲٫ به یک کارخانه ایده‌پردازی تبدیل شوید.

با تمرین مداوم ماهیچه‌های خلاق خود، می‌توانید به خود بیاموزید که چگونه به سرعت ایده‌های زیادی داشته باشید. . انتظار نداشته باشید اولین ایده خود را مجوز دهید. این اتفاق می افتد، اما معمولی نیست.

۳٫ ایده های خود را زنده کنید.

آن را ترسیم کنید. اگر در طراحی مهارت ندارید، با یک تصویرگر شریک شوید یا یک برنامه طراحی آنلاین را امتحان کنید.

۴٫ خیلی زود تسلیم نشوید.

به ارائه ایده های خود و درخواست بازخورد ادامه دهید. در حین رفتن یاد خواهید گرفت. به یاد داشته باشید، صدور مجوز یک بازی اعدادی است.

۵٫ به آن زمان بدهید.

شرکت‌ها ممکن است زمان زیادی را صرف بررسی موارد ارسالی شما کرده و با شما تماس بگیرند. اگر مؤدب باشید، به عنوان یک دارایی بالقوه تلقی می‌شوید، نه یک آفت.

۶٫ از کار لذت ببرید.

شما محصولاتی را ایجاد می کنید که باعث می شود مردم لبخند بزنند.

اخیراً، خوشحال شدم که به یک نوجوان ۱۴ ساله کمک کنم تا مجوز اختراع هدیه جدید خود را به Fred واقعی بدهد. زمانی که کانر اوون ۱۲ ساله بود، ایده نشانکی را مطرح کرد که نقش یک بالشتک را نیز دارد. او با کمک خواهر کوچکترش که یک نمونه اولیه را طراحی کرد و بودجه ای را برای سفارش تعداد کمی از موجودی تهیه کرد، شروع به فروش اختراع خود به صورت آنلاین و در یک فروشگاه آب نبات محلی کرد که در آنجا به سرعت فروخته شد.

به مرور زمان، او متوجه شد که از آوردن یک شریک با تجربه با توزیع عالی سود خواهد برد. اکنون، کوسن کتاب او نقدهای بسیار خوبی را به صورت آنلاین دریافت می کند و به زودی در Barnes & Noble فروخته می شود. .

اوون با شروع به کار در صنعت هدایای جدید، توانست مهارت های صدور مجوز محصول را بیاموزد. اکنون، آسمان محدودیت دارد.

وقتی از او پرسیدم چه توصیه‌ای به افرادی که می‌خواهند ایده‌هایشان را مجوز دهند، می‌کند. به من گفت: «اطلاعات برای به دست آوردن نتیجه کافی نیست» که او با گوش دادن به نمایش تیم فریس از کارآفرین درک سیورز آموخت.

“یکی از نکات درک که دوست دارم این است که “اگر اطلاعات بیشتر جواب می داد، پس همه ما میلیاردر می شدیم. اوون گفت: شکم کامل. “سیورز تاکید کرد که باید کار را وارد کنید.”

او درست می‌گوید. بسیاری از افرادی که ایده دارند باور نمی کنند که می توانند آنها را زنده کنند، بنابراین هرگز تلاش نمی کنند. مدل کسب‌وکار صدور مجوز، موانع را از بین می‌برد و به افراد خلاق اجازه می‌دهد بر کاری که بهترین انجام می‌دهند تمرکز کنند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی