عمومی

آیا “مردهای سفید پیر” برای شما کار می کنند؟ شما می خواهید این را دنبال کنید طرح دعوی در دادگاه

آیا “مردهای سفید پیر” برای شما کار می کنند؟ شما می خواهید این را دنبال کنید
طرح دعوی در دادگاه

ما در یک لحظه صحبت خواهیم کرد درباره کسب و کار شما و .%۲۰%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D8%8C%20%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20کلمه تعداد کمی از رهبران کسب و کار دوست دارند بشنوند.

بیایید تنظیم کنیم صحنه. در سال ۲۰۰۰، یک مدیر ارشد ۳۸ ساله سابق در EY به نام جوزف دی بندتو، شغل جدیدی به عنوان مدیر در بخش مالیات در AT&T پیدا کرد.

از همه نظر همه چیز خوب بود. دی بندتو در رتبه های بالاتری قرار گرفت: ابتدا مدیر اجرایی و سپس دستیار معاون رئیس جمهور. طبق یک دادخواست، او نقدهای خوبی دریافت کرد و جوایز غرامت مبتنی بر شایستگی را دریافت کرد.

(دوباره آن کلمه وجود دارد.) 

  • ژوئیه ۲۰۲۰: دی بندتو متوجه شد که رئیسش در شرف بازنشستگی است، و ابراز امیدواری کرد که ممکن است ارتقا یابد. اما، به او گفته شد که «یک مرد مسن و سفیدپوست که «باند» کافی در کارش باقی نمانده است، شانس او ​​کم بود.
  • در همان زمان، مدیر امور مالی AT&T یک بخش فرستاد- ایمیل گسترده ای در مورد “جذب و حفظ کارمندان مختلف در سراسر سازمان، به ویژه در سطوح ارشد ما”، که شامل “نمودارهای میله ای و نمودارهایی است که نژاد، قومیت، و ترکیب جنسیتی بخش مالی را نشان می دهد.”
  • دو. ماه‌ها بعد، سپتامبر ۲۰۲۰: دی بندتو فهمید که نه تنها ترفیع نمی‌گیرد، بلکه او و ده‌ها کارمند دیگر در بخش مالیات (همه سفیدپوست و بالای ۵۰ سال سن داشتند و ۹ نفر از آنها مرد بودند). ظاهراً به دلایل “مربوط به اعداد” شغل خود را از دست خواهند داد.
  • اکتبر ۲۰۲۰: در طول چند هفته آخر کار دی بندتو پس از دریافت اخطار پایان کار، مدیران ارشد پخش اینترنتی را هدایت کردند که در آن گفتند AT&T خواهد بود. «دوبرابر کردن» تلاش‌های متنوع و شمول خود، و «برنامه‌ریزی برای نگه داشتن [رهبران ارشد] پاسخگو” با بررسی های سه ماهه.
  • در اواخر همان ماه: مدیر عامل AT&T در مورد عملکرد اخیر شرکت گزارش داد و از جمله بیان کرد: “ما امروز صبح نتایج سه ماهه سوم قوی را اعلام کردیم” و گزارش “یک سوم ثابت” شرکت یک چهارم” در یک پخش اینترنتی.

در کنار هم، دی بندتو، که آخرین روزش در AT&T 2 نوامبر ۲۰۲۰ بود. ، می گوید که نشان می دهد کارفرمای او از عملکرد مالی به عنوان بهانه ای استفاده کرده است – اگر فکر می کنید که گزارش فصلی مدیر عامل تنها چند هفته پس از اینکه به دی بندتو گفته شده بود پستش حذف می شود، حتی درست هم نشد.

(AT&T با این اتهامات مخالفت می‌کند و می‌گوید به مبارزه در دادگاه ادامه می‌دهد: “کاهش نیروی کار تصمیم دشواری است که ما آن را ساده نمی‌گیریم. این شرکت در بیانیه‌ای به چندین سازمان خبری گفت، و هر نمونه به طور کامل بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ نوع تبعیضی وجود ندارد. گزارش های مربوط به پرونده.)

اکنون، این نوع اختلافات و دعواها همیشه اتفاق می افتد. اما دعوای حقوقی DiBenedetto علیه AT&T اکنون توسط دو قاضی اجازه داده شده است: اول، یک قاضی فدرال در ماه مه و اکنون یک قاضی دادگاه منطقه ای فدرال در آتلانتا.

این بدان معناست که تقریباً هر شرکتی که متعهد به تنوع است باید آن را تماشا کند، به خصوص اگر کارمندان ارشد شما اینگونه نباشند. به اندازه استخدام های جدیدتان متنوع است، و به خصوص اگر تلاش شما به جای استخدام کارمندان جدید، بر حذف کارمندان متمرکز باشد.

مطمئن باشید. ، هیچ کس درگیر در این پرونده – حداقل از همه قضات – نشان نمی دهد که تنوع و شمول اهداف شرکتی ناشایست هستند. و من هیچ ایده ای ندارم که با پیشرفت پرونده چگونه این اتفاق می افتد.

اما دام هایی که DiBenedetto ادعا می کند کاملاً واضح است.

“اگر از یک برنامه اقدام مثبت و معتبر پیروی می کنید که بر اهداف متمرکز است و نه سهمیه بندی، و با استخدام و اخراج نشدن سروکار دارید و دارای یک عنصر زمانی است، اگر این کار انجام شده باشد، پس باید انجام شود. استوارت شواب، استاد حقوق دانشگاه کرنل، به CBS News در گزارش خود در مورد این پرونده، اضافه کرد که در این مورد، “به نظر می رسد که چیزهای بی احتیاطی به او گفته شده است… و این شخص اخراج شده است، بنابراین این یک مشکل بزرگ است.”

به نظر می رسد نکته مهم این است که اگر امیدوارید تنوع و دربرگیری را افزایش دهید، فوق العاده است — اما مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید “با کتاب” و به گونه ای که خطر ایجاد مشکلات حقوقی بیشتری برای شما نداشته باشد شما در راه هستید.

هیچ کس نمی خواهد کسب و کارش بی جهت درگیر دعاوی قضایی شود. تنها چیز بدتر؟ شناخته شدن برای دعوای قضایی، به جای آنچه که می خواهید مردم وقتی به کسب و کار شما فکر می کنند به آن فکر کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی