8 راز برای ایجاد محتوای ویدیویی زنده که مردم می خواهند تماشا کردن
۸ راز برای ایجاد محتوای ویدیویی زنده که مردم می خواهند
تماشا کردن
تقریباً در هر رشته ایa%20%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B7%D9%88%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1%20%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AC%D8%B0%D8%A8%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A8 محتوای ویدیویی می تواند یک چالش واقعی باشد.
مخاطبان شما در زمان واقعی پاسخ خواهند داد. و باید مطمئن شوید که محتوایی که تهیه کرده اید برای پخش زنده به اندازه کافی صیقل داده شده است. محتوا همچنین باید به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطبان شما را تماشا کنند.
اگر به دنبال ترکیب کردن هستید. محتوای ویدیویی زنده در استراتژی بازاریابی، این نکات را از گروهی از کارآفرینان موفق دنبال کنید. رازهای موفقیت آنها به شما کمک می کند محتوایی را که مردم واقعاً می خواهند تماشا کنند (در عین حال که فروش شما را افزایش می دهد) توسعه دهید.
۱٫ به تصورات مشتریان خود ضربه بزنید.
کلید یک ویدیوی زنده موفق این است که تخیل مشتریان شما را برانگیزد و ساموئل تیموتی، یکی از بنیانگذاران OneIMS می گوید: محتوای خلاقانه خود را همسو کنید و با آن کپی کنید.
“تیموتی توضیح میدهد که “کمپینهای تبلیغاتی همچنان مسابقهای برای تغییر خلاقیتهای شما برای مطابقت با تصورات خریداران هستند.” “فعالیتهایی را پیرامون فرآیند ایجاد محصولات یا خدمات خود بیابید و آنها را به مخاطبان خود نشان دهید.”
۲٫ زودتر تبلیغات ایجاد کنید.
طبق گفته جان ترنر،
ترنر میگوید: «نمیخواهید رویداد خود را چند روز قبل از پخش زنده اعلام کنید. “در عوض، میخواهید چند هفته به کاربران فرصت دهید تا صندلیهای خود را ایمن کنند. من دوست دارم صفحات فرود مخصوص رویداد ایجاد کنم و حداقل دو هفته قبل با مشترکین ایمیل ما ارتباط برقرار کنم.”
۳٫ به جای فروش، روی سرگرمی تمرکز کنید.
به جای تلاش برای استفاده از محتوای ویدیویی زنده برای فروش محصولات و خدمات خود ، نیک دی آنجلو، رئیس و بنیانگذار ما سریع وام می خریم، رویکرد سرگرم کننده تری را توصیه می کند.
دی آنجلو میگوید >
“یک ویدیوی موسیقی از طریق اجرای هنر، بیان واضح و خلاقیت، مخاطب را مجذوب خود میکند.” “از آن عناصر استفاده کنید و آنها را در محتوای ویدیوی زنده خود بگنجانید. حس اصالت، شوخ طبعی و صراحت را نیز در نظر بگیرید.”
۴٫ مشارکت مخاطبان را تشویق کنید.
تعامل با مخاطب برای یک پخش زنده موفق بسیار مهم است. بهترین راه برای تشویق آن این است که برای آن برنامه ریزی کنید.
“برنامه ای در مورد آنچه می خواهید ارائه دهید. کندیس جورجیادیس، بنیانگذار روز دیجیتال میگوید تا بگویید و چگونه آن را ساختار میدهید. “تعاملی باشید. آنها را تشویق کنید تا سوال بپرسند و در بحث شرکت کنند. خنده دار باشید. بگذارید از خلاقیت شما لذت ببرند.”
۵٫ عنصری از هیجان را اضافه کنید.
محتوای زنده مانند مهارتهای هنری یا حاشیهای برای خطا ندارد. آکشار بونو، مدیر عامل The Custom Movement، محتوای از پیش ضبط شده را توضیح می دهد. باید همانطور که در لحظه هست واقعاً هیجان انگیز باشد و مخاطبان را تشویق به ادامه تماشا کند.
“اگر Bonu میگوید: محتوای زنده بخشی از استراتژی شما است، مطمئن شوید که محتوای زنده برخی از عناصر هیجان، هیجان یا تازگی را اضافه میکند. “در غیر این صورت، محتوای از پیش ضبط شده ممکن است مناسب تر باشد.”
۶٫ اعداد خود را درک کنید.
استفانی ولز، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Formidable Forms، کسبوکارها را تشویق میکند تا قبل از انتشار مستقیم، مخاطبان خود را بشناسند. برای این منظور، او توصیه میکند به آمار مشارکت محتوای قبلیتان نگاه کنید.
“اگر ویدیویی که ایجاد کردهاید دارای ولز میگوید: بازدیدها و تعامل بیشتر در مقایسه با دیگران، پس شما کاری را درست انجام دادید. “چرخ را دوباره اختراع نکنید — بدانید که چه چیزی کار می کند و استراتژی محتوای خود را بر اساس آن تنظیم کنید.”
۷٫ جارد ویتز، مدیر عامل شرکت می گوید: قابل ارتباط و نزدیک شدن باشید.
راز ویدیوهای زنده هیجان انگیز مرتبط بودن است. United Capital Source Inc.
۸٫ زوایای دوربین خود را تغییر دهید.
به عنوان مری هارکورت، بنیانگذار CosmoGlo می گوید، زاویه ثابت دوربین این توهم را ایجاد می کند که ارائه خسته کننده است. او کسبوکارها را تشویق میکند از فیلمهای سینمایی الهام بگیرند.
“آنها هر یک تا سه ثانیه فریمها را تغییر میدهند تا هارکورت میگوید که شما را در تمام مدت فیلم غوطهور میکند. “ویدئوی زنده خود را از چندین زاویه فیلمبرداری کنید تا مشتری خود را درگیر خود نگه دارید.”