عمومی

آیا فاکتورینگ برای کسب و کار شما مناسب است؟

آیا فاکتورینگ برای کسب و کار شما مناسب است؟

برای یک صاحب کسب‌وکار کوچک، به‌ویژه آن‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، بی‌معنی به نظر می‌رسد. برای تخفیف جزئی و در ابتدا به نظر می رسد تخفیف قابل مدیریت باشد، یک شرکت مالی شخص ثالث پرداخت برای کالاها و خدمات ارائه شده را تسریع می بخشد و انتظارهای ۳۰، ۶۰ یا حتی ۹۰ روزه را که می تواند تولید و رشد را دچار رکود کند، حذف می کند.

به جای ریسک رکود یا اینرسی در حالی که ۳۰ روز (یا بیشتر!) منتظر پرداخت هستید – یا خطر از دست دادن مجدد کسب و کار با مطالبه پرداخت از مشتریان زودتر از رقبای شما — شما این وظیفه را به شخص ثالث واگذار می کنید. در نتیجه، شما به صورت نقد باقی می‌مانید – حداقل در کوتاه‌مدت – قادر به پرداخت برای موجودی یا خرید تجهیزات، پرداخت حقوق و دستمزد، و حتی ممکن است برای محصولات اضافی پیشنهاد دهید.

به طور خلاصه، کسب و کار نوپای خود را رشد دهید.

خب، در اینجا چند توصیه وجود دارد: یک نفس بکشید. با دقت قدم بردارید اعداد را خرد کنید.

از آنجایی که این وام های سریع به جای رشد کسب و کار شما، گاهی اوقات می توانند در بلندمدت نفوذ کنند. سودآوری و حتی آن را خفه کنید.

بگویید ۱۰۰۰۰ دلار برای کالاها و یا خدماتی که ارائه کرده اید بدهکار هستید. . مشتری پذیرفته است که ظرف ۳۰ روز مبلغ را به طور کامل به شما پرداخت کند. اما اگر خیلی زود وارد کسب‌وکار جدید خود شده‌اید، یا حتی اگر وارد نشده‌اید، حتی ۳۰ روز صبر برای پرداخت می‌تواند توانایی شما را برای ایجاد یک محصول جدید یا اداره کسب‌وکارتان با ظرفیت کامل کاهش دهد.

واسطه جریان نقدی می‌گوید این ترتیب همه طرف‌ها را خوشحال می‌کند. خریداران هنوز هفته ها یا حتی ماه ها کالاهای خود را قبل از پرداخت هزینه دریافت می کنند. در مقابل، فروشندگان سریعتر و – به ویژه برای مشاغل کوچک – بدون اضطرابی که اغلب با انتظار برای دریافت پول همراه است، حقوق دریافت می کنند. واسطه با جمع‌آوری کل مبلغ فاکتور از خریدار بعداً حلقه را می‌بندد و از اسپرد سود می‌برد.

بنابراین شما به یکی از این پلتفرم‌های جریان نقدی دسترسی پیدا می‌کنید. اما با چه نرخی؟ اگر خانه شما مرتب است و با مشتری با سابقه عالی در پرداخت به طور کامل و به موقع سروکار دارید، ممکن است به ۵ درصد هم برسد. از سوی دیگر، ممکن است مجبور شوید برای کسی که سابقه ستاره‌ای کمتری دارد، درصد بالاتری ارائه دهید.

بگویید که ۱۲ درصد است. . به جای اینکه ۳۰ روز برای کل مبلغ منتظر بمانید، می توانید در ۱۰ روز به ۹۸۰۰ دلار دسترسی داشته باشید. ارائه ۲۰۰ دلار تخفیف سودمند به نظر می رسد زیرا پول نقد را برای سرمایه گذاری مجدد در شرکت شما زودتر آزاد می کند. با این حال، با گذشت زمان، با یک مشتری مکرر – یا ضرب در کنسرسیومی از مشتریان – این تخفیف می‌تواند رشد، نقدینگی و انعطاف‌پذیری را از بین ببرد.

آیا بهتر است منتظر پرداخت کامل باشید؟ این به چندین عامل منحصر به فرد برای هر شرکت بستگی دارد. شاید حداقل برای شروع، بهینه سازی جریان نقدی برای شما مناسب باشد. اما راه‌های دیگری نیز وجود دارد که دسترسی به آن‌ها تا حدودی کندتر است، اما به طور بالقوه کمتر به سلامت دوربرد شما آسیب می‌رسانند. گزینه‌های دیگر، مانند وام‌های تضمین‌شده توسط SBA یا وام‌های مبتنی بر دارایی، ممکن است برای شما مناسب‌تر باشند.

A خط اعتباری گردان یا وام های سنتی تر می تواند در طول این ۳۰ روز یک درصد هزینه داشته باشد و در نهایت بازدهی بهتری را برای شما فراهم کند.

آیا می توانید صبر کنید؟ حتی اگر در ابتدا مانع افزایش موجودی و جذب تجارت جدید شود؟ همانطور که گفتم، هر مدل کسب و کار و هر موقعیتی مورد منحصر به فرد آن است. نفس کشیدن ضروری است. با دقت قدم بردارید و اعداد را خرد کنید.

به طور خلاصه، از مغز خود استفاده کنید.

شما مدیون خود – و کسب و کار نوپایتان – هستید که همه گزینه ها را در نظر بگیرید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی