عمومی

آیا واقعاً می توانید از این شکست زیاد برگردید؟

آیا واقعاً می توانید از این شکست زیاد برگردید؟

این هفته در نمایش رادیویی کسب و کارهای کوچک، من داستان بازگشتی را ارائه می کنم که هر کارآفرینی بتواند آن را بیان کند. این داستان نمی تواند لبخندی بر لبان شما بیاورد.

Akeem Shannon بیش از سهم خود در شکست ها و شکست ها داشته است. اما با شکست‌های مکرر، متوجه شد که راه خود را به سمت موفقیت پیش می‌برد. Akeem از ترک تحصیل تا مدیر عامل یک مجله Inc، ۵۰ برند برتر مصرف کننده با رشد سریع، داستان خود را با دانش آموزان کلاس سوم بی قرار و رویدادی در موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان به اشتراک گذاشته است.

در اینجا آمده است. آنچه در مورد آن بحث کردیم:

چه چیزی باعث شد پس از تجربه ناکامی های تحصیلی استقامت کنید و بورس تحصیلی خود را در طول تحصیل در دانشگاه هوارد از دست داده اید؟ یا تحققی که شما را با Flipstik به سوی گذار از موفقیت شرکتی به دنبال کردن چشم انداز کارآفرینی خود سوق داد؟

شما برای مسابقه پی. دیدی درخواست دادید اما برای اجرای مسابقه انتخاب نشدید، بنابراین او در مسابقه موسیقی شرکت کرد و شرکت کرد کسب و کار او در رپ چه اتفاقی افتاد؟

در نوامبر ۲۰۲۰، زمانی که Akeem از Shark Tank پخش شد، هفته در انتخابات، بخش او با سخنرانی جو بایدن، نامزد وقت، قطع شد و اظهار داشت که کشور هنوز نمی‌دانست رئیس‌جمهور کیست. چه اتفاقی افتاد؟

برخورد شما با شکست، مانند فرصت از دست رفته در Shark Tank، چگونه انعطاف پذیری و عزم شما را برای ادامه دادن به جلو شکل داد؟

پیشینه شما در فروش و قرار گرفتن در معرض صنایع مختلف از چه راه هایی بر رویکرد شما در ساخت Flipstik و حرکت در چشم انداز کسب و کار تأثیر گذاشته است؟

مشاوره و راهنمایی در سفر شما چه نقشی داشتند، به خصوص در هنگام مواجهه با چالش ها یا موانع؟

چگونه توانسته اید نوآوری و انطباق پذیری را در حین افزایش رشد Flipstik، به ویژه در لحظات مهمی مانند توزیع مطمئن در بخش های اصلی، متعادل کنید. خرده فروشان و محصولات جدید راه اندازی می کنید؟

فرای موفقیت تجاری، شما فعالانه از فراگیر بودن و برابری در کارآفرینی حمایت کرده اید. آیا می‌توانید درباره تلاش‌ها و ابتکارات خود با هدف حمایت از گروه‌هایی که در دنیای کسب‌وکار کمتر حضور دارند، اطلاعات بیشتری به اشتراک بگذارید؟

به کل مصاحبه نشاط‌آور من با Akeem در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک .

تصویر: Akeem Shannon


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی