عمومی

آیا از کارگران خود با ADHD حمایت می کنید؟ در اینجا نحوه شما است می توان.

آیا از کارگران خود با ADHD حمایت می کنید؟ در اینجا نحوه شما است
می توان.

بر اساس سازمان کودکان و بزرگسالان مبتلا به نقص توجه/بیش فعالی، تقریباً یک نفر از هر ۲۰ بزرگسال مبتلا به ADHD تشخیص داده شده است. CHADD)، و این اعداد با تشخیص‌ها در حال افزایش هستند گزارش شده است در پی همه گیری همه گیر افزایش یافته است. حمایت فعال از کارگرانی که ADHD دارند، نه تنها برای ایجاد فرهنگ مثبت شرکت، بلکه برای افزایش بهره‌وری نیز مهم است.

در حالی که ADHD می تواند تمرکز کارمندان را در حین کار دشوارتر کند، اما در صورت مدیریت صحیح می تواند یک ابرقدرت باشد. طبق کتابخانه ملی پزشکی.

در اینجا سه ​​راه وجود دارد که می توانید کارکنان خود را با ADHD سازگار کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها برای انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن هستند. توانایی‌های آن‌ها:

به کارمندان خود در حد معقول، آزادی عمل بدهید.

اگر کارمندانتان به شما پیشنهادهایی می‌دهند که چگونه می‌توانند بهتر در محل کار جای بگیرند، به آن‌ها این فرصت را می‌دهند تا ثابت کنند چه چیزی برایشان بهتر است. برخی از کارمندان ممکن است بگویند در ساعات غیر متعارف مانند عصر بهتر کار می کنند، یا ممکن است به فضایی آرام در دفتر نیاز داشته باشند تا بتوانند روی کار خود تمرکز کنند.

البته، همیشه محدودیتی برای درخواست اقامت واقع بینانه وجود دارد. درخواست یک مکان آرام برای کار بسیار متفاوت از درخواست یک دفتر شخصی گوشه ای است. بر اساس شبکه اسکان شغل. پیاده‌روی ممکن است یک اقدام نتیجه‌ای به نظر نرسد، اما می‌تواند به عنوان یک خروجی فیزیکی بسیار مورد نیاز برای صرف انرژی اضافی باشد و می‌تواند به کارکنان کمک کند تا در اداره تحت استرس و اضطراب قرار نگیرند.

علاقه جدی به کارمندان خود داشته باشید.

احتمال دارد که شما در حال حاضر چندین کارمند مبتلا به ADHD دارید، و شما هنوز آن را نمی دانید. با شناخت کارکنان خود در سطح شخصی‌تر، به آنها احساس راحتی بیشتری می‌کنید تا درمورد مبارزات خود با ADHD و پیشنهادهایی برای اینکه چگونه می‌توانند بهتر از یک محیط کاری کمتر شخصی کنار بیایند، راحت‌تر صحبت کنند.

قبل از معرفی هر راه حلی، سعی کنید به کل مطب اطلاع دهید که اگر کسی مبتلا به ADHD است، می توان برای آنها تسکین داد. با تأیید اینکه از کارمندان خود حمایت خواهید کرد، ممکن است آنها نسبت به بحث درباره تغییراتی که می‌تواند تأثیر مثبتی بر کار آنها بگذارد، بازتر باشند. و با درگیر شدن شخصی بیشتر با کارمندان خود، همچنین می توانید به زمانی که به نظر می رسد آنها از خود مراقبت نمی کنند اشاره کنید. کارمندان را تشویق کنید که برای ناهار استراحت کنند، از مرخصی با حقوق استفاده کنند و به طور کلی تعادل بین کار و زندگی خود را حفظ کنند.

بر نقاط قوت کارمندان خود تاکید کنید.

صرف نظر از اینکه کارمندی ADHD، اگر متوجه شدید که فردی در یک زمینه کاری برتر است اما در زمینه دیگری عقب مانده است، بپرسید آیا کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا کار او را با توانایی ها و علایق طبیعی خود مطابقت دهید. هر فرد مبتلا به ADHD نقاط ضعف و قوت متفاوتی را نشان می دهد. ممکن است یک نفر فوق‌العاده خلاق باشد اما به راحتی زمان را از دست بدهد، در حالی که دیگری ممکن است در تمرکز بر روی کاغذبازی‌های پیچیده مشکل داشته باشد، اما تحت ضرب‌الاجل‌های محدود به خوبی کار می‌کند.

مربی یا مربی شغلی را در نظر بگیرید که می‌تواند به کارمند شما کمک کند تا مهارت‌هایی را برای تکمیل زمینه‌هایی که در آن عقب مانده‌اند توسعه دهد، یا تغییر مسئولیت‌های شغلی را در نظر بگیرید تا کارمند شما در درجه اول روی موادی کار کند که از قبل با آنها راحت است و هیجان زده در مورد

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - آیا از کارگران خود با ADHD حمایت می کنید؟ در اینجا نحوه شما است
می توان.مستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی