عمومی

آیا از “استراحت چهره بداخلاق” رنج می برید؟ علم ساده ارائه می دهد راه حل

آیا از “استراحت چهره بداخلاق” رنج می برید؟ علم ساده ارائه می دهد
راه حل

«صورت عوضی در حال استراحت» موضوع میلیون‌ها میم بوده است، ویدیوهای تقلیدی، زینگرهای مشهور، و شکایت های فمینیستی. اما همیشه عصبانی به نظر می رسید حتی وقتی که نیستید فقط یک شوخی آنلاین دیگر نیست. با توجه به علم، این در واقع یک پدیده واقعی است و به رهبران تجاری مربوط می شود.

علم RBF

وقتی تیم “عکس‌هایی از ستاره‌های RBF، کانیه وست، کریستن استوارت و ملکه الیزابت را اضافه کرد” در رایانه، “ناگهان، سطح احساسات شناسایی شده توسط نرم افزار دو برابر شد، واشنگتن پست گزارش داد.

و نرم افزار احساس شادی یا تعجب نمی کرد. اب مکبث، محقق، به روزنامه گفت: “تغییر بزرگ در درصد ناشی از “تحقیر” بود.” .

خنده های آنلاین بیشتری را نشان دهید. اما به همان اندازه که ممکن است مسخره کردن عبارات بد دیگران سرگرم کننده باشد ، یک جنبه جدی برای استراحت چهره عوضی وجود دارد. وقتی سعی می کنید یک تیم را رهبری کنید، همیشه عصبانی یا تحقیرکننده به نظر می رسید می تواند یک مشکل واقعی باشد. 

“آیا تا به حال کسی در اطراف شما عصبی به نظر می رسد و شما نمی توانید دلیل آن را بفهمید؟ آیا مردم اغلب فکر می‌کنند که شما آنها را تأیید نمی‌کنید، حتی زمانی که موافق نیستید؟ دانا آر. کارنی، روانشناس دانشکده بازرگانی دانشگاه برکلی هاس، در مقاله برنده جایزه در بهبود زبان بدن برای مدیران. 

اگر به این سؤالات پاسخ مثبت داده‌اید، مشکل همه چیز در ذهن شما نیست، او به خوانندگان اطمینان می‌دهد. در عوض، این همان چیزی است که او مودبانه آن را “در حال استراحت صورت بداخلاق” می‌نامد. یا چروک ابروهای خود را به دیگران منتقل می کند که شما آنها را می ترسانید، قضاوت می کنید، یا آنها را تأیید نمی کنید – حتی زمانی که شما چنین چیزی را ندارید. 

ممکن است RBF در برندی باشد که شما یک رپر خودخواه یا یک افسر مغرور هستید طراح ashion، اما اگر در تلاش برای جذب استعدادهای برتر، الهام بخشیدن به یک تیم، یا برنده شدن در یک اتاق هستید، به نظر می رسد که تحت تأثیر مخاطبان خود قرار نگرفته اید، می تواند مشکل ساز باشد. به عنوان این مقاله مملو از حکایت نیویورک تایمز در مورد اینکه رنج کشیدن از RBF چگونه است را نشان می دهد.

در مدت کوتاهی از جراحی، کارهای کمی در مورد ویژگی های صورت خود می توانید انجام دهید (اگرچه یکی از زنان حاضر در مقاله در بالا به بوتاکس سوگند خورده است)، و حتی عباراتی که از نظر تئوری قابل کنترل هستند، در بزرگسالی بسیار دشوار است. اما کارنی اصرار دارد که اگر نگران این هستید که در یک موقعیت خاص دچار بدخلقی شوید، کاری می‌توانید انجام دهید. به جای اینکه سعی کنید کاری را که با صورتتان انجام می دهید تغییر دهید، کاری که با دستان خود انجام می دهید.

راه حل به اندازه یک بازو فاصله دارد.

دانشمندان اخیراً به شرکت کنندگان در مطالعه دو تصویر از یک مرد اخمو و عبوس نشان دادند. در یکی، او فقط مستقیم به دوربین خیره شده است. در مورد دیگر او مجسمه معروف، متفکر را کانالیزه می کند، و چانه خود را با انگشت شست و سبابه خود می بندد. انگار در اندیشه های عمیق فکر می کند.

مردی که در اولین عکس با RBF تمام روشن بود، احمق‌تر، پست‌تر و قضاوت‌کننده‌تر ارزیابی شد. توسط شرکت کنندگان اما زمانی که دستش را به سمت چانه‌اش برد، «خوب‌تر، متفکرتر، کمتر قضاوت‌کننده‌تر، در کنترل نفس بالاتر و باهوش‌تر ظاهر شد». حرکت دادن دست خود به سمت چانه، فورا نحوه خواندن حالت چهره شما را از حالت متفکرانه به دیگران تبدیل می کند.

از البته، اگر در حال استراحت هستید، نمی توانید با دست چسبانده شده به صورت خود به صورت ۲۴ ساعته به اطراف بروید. اما این استراتژی برای مواقعی مفید است که می‌خواهید مطمئن شوید که با سردی مواجه نمی‌شوید، به‌عنوان مثال هنگام فروش یک نامزد در شرکت، دریافت بازخورد از یک مربی یا بستن یک معامله دشوار.

فقط به یاد داشته باشید که اگر احساس می کنید چهره شما برداشت نادرستی به دیگران می دهد، شما همیشه می تواند بیان شما را به سادگی با حرکت دادن دستتان نرم کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی