عمومی

آیا ازدواج کارمندان خود را خراب می کنید؟ این 3 تا رو جواب بده سوالاتی برای پیدا کردن

آیا ازدواج کارمندان خود را خراب می کنید؟ این ۳ تا رو جواب بده
سوالاتی برای پیدا کردن

داستان ۹ به ۵ که ما درباره زندگی کاری خود برای خود تعریف می کنیم، غیر واقعی است. مطمئناً، ممکن است ساعت ۵ بعدازظهر به لحاظ فیزیکی چک کنیم، اما عوارض روحی و روانی شغل روزانه ما باقی می ماند.

و ازدواج ما برای آن بدتر است.

اخرین تحقیق نشان می دهد که سبک رهبری مستبدانه در محل کار برای رضایت خانواده همسر مضر است.

به عبارت دیگر، روسای “رئیس” ازدواج را خراب می کنند.

اگر شما یک رهبر هستید و مطمئن نیستید که سبک رهبری شما چگونه ممکن است به زندگی شخصی کارکنان شما ترجمه شود، این سه سوال را از خود بپرسید. :

  1. آیا من میکرومدیریت می کنم؟

  2. آیا فرهنگ کاری سرزنش‌محور ایجاد می‌کنم؟

  3. آیا رفتارم را به طور غیرواقعی استاندارد می کنم؟

پاسخ دادن “بله” به هر یک از موارد بالا به این معنی نیست که شما رئیس بدی هستید. اما این بدان معناست که شما باید استراتژی های خود را دوباره مرور کنید. کارمندان شما از شما تشکر خواهند کرد و از شرکای آنها نیز تشکر خواهند کرد. دلیل آن این است.

مدیریت خرد در مقابل اعتماد

لازم نیست همه چیز را تأیید کنید. لازم نیست در هر ایمیلی cc’d شوید. اشکالی ندارد که یک روز یک ناهار طولانی خورده است – لازم نیست همیشه بدانید که کارکنان شما کجا هستند.

احساس اینکه کسی مدام بالای شانه های ما نگاه می کند خلاقیت ما را می کشد، ما را کاملاً وابسته به بازخورد مداوم می کند و حس کنترل و اختیار ما را بر ما می دزدد. زندگی می کند. و زمانی که احساس می کنیم در یک زمینه از زندگی خود کنترلی نداریم، سعی می کنیم بیش از حد آن را در زمینه های دیگر جبران کنید.

تا به حال شده در محل کار آنقدر استرس داشته باشید که در تلاشی مذبوحانه برای اعمال استقلال خود با نگرانی های همسرتان کمتر همکاری و همدلی کنید؟ اکنون می دانید چرا.

سرزنش گرا در مقابل راه حل گرا

هنگامی که شخصی در محل کار اشتباه می کند – آیا روی اشتباه تمرکز می کنید، یا اینکه چگونه آن را برطرف کنید؟

قبلی – بودن سرزنش محور – کمبود اعتماد را پرورش می دهد: عدم اعتماد کارکنان شما به خود و عدم اعتماد به هدفی که به طور جمعی به دنبال آن هستید.

همانند مدیریت خرد، احساس ناتوانی در محل کار خود را در خانه نشان می دهد. عزت نفس پایین به این معنی است که کارکنان شما کمتر احتمال دارد نیازهای روابط خود را بیان کنند، بیشتر به احتمال زیاد احساس حسادت و ناامنی می کنند و کمتر از آنچه در روابط خود به میز می آورند مطمئن هستند. به آن زمان بدهید، و شما یک دستور العمل برای فاجعه خواهید داشت.

آخری – بودن راه حل محور – برعکس عمل می کند.

استانداردسازی در مقابل شکوفایی منحصر به فرد

انسان (و بنابراین کارمندان) یک نیاز به منحصر به فرد بودن.

این بدان معناست که سبک های رهبری که هر کارمندی را یکدست می بیند. چرخ دنده در یک ماشین ناچارند یک فرهنگ کاری رضایت بخش (و غیرمولد) ایجاد کنند – و در نتیجه روابط عاشقانه ایجاد کنند.

چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید؟ وظایف مختلفی را به افراد مختلف محول کنید. در صورت امکان در ضرب الاجل ها انعطاف پذیری ارائه دهید. مشخص کنید که کدام کارمندان نیاز به بررسی مکرر دارند و کدام یک ترجیح می دهند مستقل تر کار کنند.

نتیجه؟ کارکنان متعهد و با اعتماد به نفس که احساس می کنند در محل کار دیده می شوند، شنیده می شوند و مورد احترام هستند، نگرشی که آماده است در خانه به اشتراک گذاشته شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی