خبر

آپارتمان در پردیس چند؟

آپارتمان در پردیس چند؟

355483 803 - آپارتمان در پردیس چند؟

اقتصاد۲۴- «قیمت‌های مسکن مهر نسبت به قبل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون بیشتر شده است.» این را یکی از فعالان بازار مسکن در پردیس می‌گوید. یکی دیگر از این بنگاه‌داران نیز ادعا می‌کند قیمت‌ها به‌طور کلی تا ۴۵ درصد افزایش داشته است.

پردیس از سری مناطقی است که هم واحد‌های شخصی در آن وجود دارد، هم واحد‌های تعاونی و هم مسکن مهر.

طبق گفته فعالان بازار، قیمت واحد‌های شخصی به تناسب سال ساخت آن‌ها از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان شروع می‌شوند و تا سقف ۱۰ میلیارد قیمت می‌خورند. واحد‌های تعاونی نیز با محدوده قیمتی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا پنج میلیارد تومان به فروش می‌رسند.


بیشتر بخوانید: نحوه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن مستاجران


مسکن‌های مهر در این محدوده به دو دسته تقسیم می‌شوند. گفته می‌شود واحد‌های آماده فروش و واحد‌های نیمه‌کاره یک تا دو سال دیگر قابل استفاده هستند. البته طبق تحقیقات قبلی برخی از این واحد‌ها مدت زیادی است که نیمه‌کاره باقی مانده و زمان تحویل آن‌ها مشخص نیست.

دلالانی نیز در این بین وجود دارند که واحد‌ها را خرید و فروش می‌کنند. درصورتیکه به‌طورقانونی خریدو فروش واحد‌های مسکن مهر ممنوع است. این واحد‌های نیمه‌کاره را با ۶۸۰ تا ۸۰۰ میلیون می‌توان خرید، ولی واحد‌های آماده‌شده قیمت بیشتری دارند؛ چیزی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان.

قیمت مسکن افزایش یافته است

سعید لطفی، عضو هیات‌مدیره و خزانه‌دار اتحادیه املاک تهران بیان می‌کند: در دو یا سه هفته پیش قیمت مسکن به‌دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و از از طرفی افزایش حقوق کارگران بالا رفته و در میان مردم هم نوعی انتظار تورمی شکل گرفته است.

او ادامه داد: البته در هفته گذشته قیمت‌ها رشد نداشته است که دلیل آن می‌تواند تعطیلات پیش رو و همچنین خود اصلاحی بازار باشد.

او کف قیمت‌ها را در فاز ۹ پردیس ۹۰۰ میلیون تومان اعلام و تاکید کرد این واحد‌ها خام است و هنوز نیاز به تعمیرات داخلی دارد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی