خبر

آپارتمان‌های نارمک تهران چند؟

آپارتمان‌های نارمک تهران چند؟

358506 566 - آپارتمان‌های نارمک تهران چند؟

اقتصاد۲۴– در این راستا با یک کارشناس مشاور املاک پرداخته شده است. این مشاور املاک گفت: قیمت خانه در این منطقه از متری ۴۰ میلیون تومان تا متری ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است و بستگی به نوساز بودن یا قدیمی بودن خانه دارد. همچنین از دیگر فاکتور‌های مهم می‌توان به محل قرار گیری ملک اشاره کرد.

وی مثال زد: واحدی نوساز در نارمک با متراژ ۱۳۶ متر و ۳ اتاق خواب قیمتی حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

این صاحب بنگاهی گفت: مناطقی مثل مهر، مدائن، سردشت، حاجی‌صادقی، میدان‌صدر و هفت‌حوض ارزش بیشتری را برای خرید ملک در نارمک دارند. همچنین قیمت زمین‌هایی که سال‌های زیادی از ساخت آن‌ها گذشته باشد، به شرط این‌که بازسازی شده باشند، از متری ۵۵ میلیون تومان شروع می‌شوند. همچنین زمین‌های نوسازی که اوقاف داشته باشند، متری ۴۰ میلیون تومان قیمت دارتد.


بیشتر بخوانید: با ۹۰۰ میلیون می‌توان در تهران خانه خرید؟


وی در مثالی دیگر اشاره کرد: واحدی دیگر که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ حدود ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

همچنین طبق گفته مشاورین‌املاک این منطقه، زمان حال، بهترین زمان برای خرید خانه می‌باشد و در ماه‌های آینده بازار وارد رکود نسبی می‌شود.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی