خبر

آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران چند؟

آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران چند؟

360140 562 - آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران چند؟

اقتصاد۲۴- منطقه ۳ تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار می‌رود. بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان‌های بزرگ و … جمعیت زیادی روزانه به این منطقه تردد می‌کنند.

محله قلهک از دیدگاه بازار مسکن در شهر تهران جزو مناطق نسبتا گران است. این محله دارای تنوع مذهبی می‌باشد و از قشر مسلمان، یهودی، ارمنی تشکیل شده است. زندگی در محله قلهک تهران برای افرادی مناسب است که خواهان زندگی در محله خوش آب و هوایی هستند و دارای سطح مالی بالایی می‌باشند.

واحد آپارتمانی ۱۳۵ متری در این محله درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۸۵۵ هزار تومان دارد.

اگر قصد خرید واحدی در جردن را دارید، آپارتمانی نوساز با متراژ ۷۵ متر و ۱ اتاق خواب قیمتی معادل ۹ میلیارد تومان دارد. همچنین واحدی ۱۸۵ متری در همین منطقه که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، قیمتی حدود ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.


بیشتر بخوانید: چرا وعده ساخت ۴ میلیون مسکن نصف شد؟


سرمایه لازم برای خرید واحدی نوساز در میرداماد با متراژ ۲۳۰ متر و ۴ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. همچنین برای خرید واحدی ۱۷۰ متری در همین منطقه که نوساز باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۱۶ میلیارد تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۱۶۰ متری در ونک که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، در روز‌های اخیر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین قیمت واحدی ۱۹ ساله در همین منطقه با متراژ ۲۵۵ متر و ۳ اتاق خواب، معادل ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تشخیص داده شده است.

ارزش آپارتمانی ۱۶۶ متری در ظفر که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد، مبلغی معادل ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی