عمومی

آنچه شما باید در مورد فروش شرکت خود از طریق a کارگزار تجارت

آنچه شما باید در مورد فروش شرکت خود از طریق a
کارگزار تجارت

اگر به فروش شرکت خود فکر می کنید، احتمالاً به این فکر می کنید که از کجا شروع کنید. آیا باید خودتان شرکت خود را بفروشید یا کمک بگیرید؟ به هر حال، به عنوان یک کارآفرین موفق، شما عادت دارید که چیزهایی را برای خودتان رقم بزنید و اتفاقات را رقم بزنید. شما همه چیز را دیده‌اید، و کسب و کارتان را با خون، عرق و اشک ساخته‌اید. ممکن است برای چالش جدید فروش شرکت خود به تنهایی آماده باشید.

در حالی که ممکن است مدیریت فروش خودتان وسوسه انگیز باشد، اما بهتر است این کار را به حرفه ای ها بسپارید. خوب، من این را به عنوان کسی می گویم که کسب و کارش کمک به مردم برای فروش کسب و کارشان است، اما صدای من را بشنوید. برای شرکت های بزرگتر، آنهایی که بیش از ۲۰ میلیون دلار ارزش دارند، باید یک بانکدار سرمایه گذاری استخدام کنید. اما برای شرکت‌های کوچک‌تر، ممکن است به دنبال یک کارگزار تجاری باشید.

کارگزاران تجاری در فروش شرکت‌ها به خوبی تبحر خواهند داشت. همانطور که شما در اداره کسب و کار خود عالی هستید، آنها نیز از نکات و نکات فروش یک شرکت آگاه هستند.

وجود دارد. دلایل متعددی برای استخدام یک بانکدار سرمایه گذاری یا کارگزار تجاری وجود دارد. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

  1. مهمتر از همه، مشاوران قبلاً شرکت های زیادی را فروخته اند و حتی ممکن است شرکت هایی را دقیقاً مانند شما فروخته باشند. آنها فرآیند فروش و نحوه مذاکره با بالاترین قیمت را از خریداران می دانند. آنها همچنین از ترفندهایی که برخی خریداران برای کاهش قیمت استفاده می کنند آگاه هستند. آنها می دانند که چگونه از افتادن در این نوع تله ها جلوگیری کنند. یک تاکتیک معمولی این است که یک خریدار به پایان فرآیند فروش برسد و سپس اعلام کند که کسب و کار شما ارزش چیزی را که در ابتدا ارائه کرده است ندارد. آنها ممکن است سعی کنند قیمت خرید را به میزان قابل توجهی کاهش دهند زیرا فکر می کنند شما مشتاق تکمیل معامله هستید.
  2. مشاوران می‌دانند که چگونه برای شرکت شما ارزش قائل شوند و چگونه فرصت را به بهترین شکل برای خریداران قرار دهند. داشتن این نوع عینیت برای کارآفرینان سخت است. آنها ممکن است در تفکیک هویت شخصی خود با هویت تجاری مشکل داشته باشند. اگرچه این امر ضروری است. فروشنده یک کسب و کار به یک دیدگاه عینی از آنچه می فروشد و ارزش آن نیاز دارد.
  3. همانطور که در فروش خانه، شما یک مشاور بین خود و خریدار می خواهید. آنها به عنوان یک بافر عمل می کنند. شما بهتر است مستقیماً با خریدار معامله نکنید زیرا احساسات شما باید کنترل شود. اگر خریدار شما را در مورد چیزی به چالش می کشد، ممکن است به او بگویید که کسب و کار خود را به جای دیگری ببرد. یک مشاور خوب می‌داند که چگونه این چالش‌ها را منحرف کند تا کمتر مشاجره‌آمیز شود.

بیشتر مشاوران قیمت مناسبی دارند. به طور کلی آنها یک نگهدارنده معمولی دریافت می کنند، اما بخش عمده ای از هزینه های آنها هزینه “موفقیت” نامیده می شود. به عبارت دیگر، تا زمانی که فروش موفقی صورت نگیرد، درآمدی کسب نمی کنند. کارمزدهای آن‌ها می‌تواند از ۲ درصد تا ۵ درصد از کل قیمت خرید متغیر باشد، اما در بسیاری از موارد، قیمتی که با آن‌ها مذاکره می‌کنند بیشتر از جبران هزینه‌های موفقیت است.

اگر مراقب نباشید، برخی از خریداران وقت شما را تلف می‌کنند. آنها ممکن است بخواهند اسرار کسب و کار شما را بیاموزند در حالی که وانمود می کنند که یک خریدار علاقه مند هستند، فقط قبل از اینکه فروش به نتیجه برسد، از تعامل خارج شوند. همین خریداران ممکن است برگردند و با شما رقابت کنند. مشاوران خوب می‌توانند خریدارانی را که جدی نیستند شناسایی کنند.

اگر کسب‌وکار خود را بدون مشاور بفروشید، چه مشکل دیگری ممکن است پیش بیاید؟ ممکن است در نهایت پول را روی میز بگذارید. می تواند میلیون ها دلار باشد. بسیاری از فروشندگان فقط پس از آن متوجه این موضوع می‌شوند و اغلب از اینکه از مشاور استفاده نکرده‌اند پشیمان می‌شوند.

برخی مشاوران ممکن است شما را به‌عنوان نام‌نویس ثبت کنند. یک مشتری اما پس از آن زمان کافی را برای بازاریابی کسب و کار خود صرف نکنید. آنها ممکن است تکالیف فوری تری با مشتریان بزرگتر داشته باشند. تیم آنها ممکن است دچار مشکل شود و وقت خود را صرف معاملات سودآورتر کند. برای جلوگیری از این مشکل، مطمئن شوید که بپرسید چه کسی روی معامله شما کار خواهد کرد و جدول زمانی چیست. هنگامی که مشاوری را استخدام کردید، او را به جدول زمانی خود نگاه دارید.

سایر اشتباهات معمولاً شامل عدم مذاکره است، زیرا شما از آن بی اطلاع هستید. دام هایی که باید اجتناب کرد اگر فکر می‌کنید فروش شرکتتان راهی عالی برای یادگیری یک مهارت جدید است، آماده باشید که برای این درس هزینه زیادی بپردازید. اگر خریدار در زمینه‌های حیاتی مانند سرمایه در گردش بدون مذاکره خارج شوید، می‌تواند به راحتی میلیون‌ها هزینه برای شما داشته باشد.

اگر تصمیم بگیرید یک مشاور استخدام کنید، در اینجا سه ​​نکته برای هدایت جستجوی شما وجود دارد.

  1. به دنبال مشاوری باشید که تراکنش‌های شرکت‌هایی مانند شما و صنعت شما را انجام داده است. چنین مشاوری قبلاً با ویژگی‌های صنعت شما و همچنین دنیای خریداران آشنا خواهد بود.
  2. یک مشاور استخدام کنید که برای کار کردن با آن راحت خواهید بود. بین شش تا نه ماه با آنها خواهید بود، یعنی مدت زمانی که یک فروش معمولی طول می‌کشد.
  3. تعیین کنید که آیا شرکت شما برای خریداران بین‌المللی چشم‌انداز خوبی خواهد بود یا خیر و اگر چنین است، مشاوری را استخدام کنید که به آن خریداران دسترسی داشته باشد.

فروش یک شرکت به طور کلی یک کار پیچیده است. خریداران معمولاً با تجربه‌تر از فروشندگان هستند، به خصوص زمانی که کارآفرینان اولین شرکت خود را می‌فروشند. وقتی قصد فروش دارید، باید بهترین توصیه‌هایی را که می‌توانید از مشاوران با تجربه دریافت کنید و از اشتباهاتی که فروشندگان بی‌تجربه مرتکب می‌شوند اجتناب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی