عمومی

آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

انتخاب یک پلتفرم برای خرید و فروش ارز هنگام ورود به بازار ارزهای دیجیتال، یک کار چالش برانگیز خواهد بود. BingX (بینگ ایکس) یک پلت فرم معاملاتی امن است که تمام ویژگی‌های ضروری را که برای ترید، خرید و فروش ارزها نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب، با این صرافی بیشتر آشنا خواهید شد.

سایت خانه سرمایه معرفی صرافی BingX را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است.

فهرست این مقاله

چطور با تخفیف کارمزد در صرافی BingX ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام و استفاده از صرافی BingX و دریافت تخفیف کارمزد معاملاتی، از لینک زیر استفاده کنید:

همین الان در صرافی BingX ثبت‌نام کنیدثبت نام

 

معرفی صرافی بینگ ایکس (Bingx)

بینگ ایکس  یک پلتفرم و صرافی ارزهای دیجیتال است که خدمات مختلفی درباره معاملات ارزهای دیجیتال و ابزار مشتقه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم، از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. در سال ۲۰۱۹، ویژگی کپی تریدینگ به صرافی اضافه و به موفقیت بزرگی در آسیا تبدیل شد.

در سال ۲۰۲۰، این صرافی به‌سرعت رشد کرد و به حجم معاملات بالایی رسید و فعالیت خود را در دیگر کشورهای خارجی نیز آغاز کرد. در سال ۲۰۲۱ نیز با حجم معاملات ۲۴ ساعته در CoinMarketCap در رتبه هفتم قرار گرفت و قادر به انجام بیش از ۲۰۰۰۰۰ سفارش در ثانیه بود.

با ادامه گسترش سایت، BingX به ۱۰۰۰۰ کاربر ترید روزانه و حجم معاملات روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است. این صرافی همچنان به تلاش و گسترش فناوری خود ادامه می‌دهد، حتی با موفقیتی که این پلتفرم از قبل کسب کرده است. هدف از ایجاد این صرافی، ارائه بستری برای انجام انواع معاملات، با کاربری ساده و شفاف بوده است.

علاوه بر این، این پلتفرم همچنین ابزارها، شاخص‌های جهانی، فارکس، قابلیت انجام معاملات خودکار و سایر خدمات مربوط به قراردادهای آتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  بینگ ایکس در صحنه ارزهای دیجیتال رشد قابل‌توجهی داشت. تنها در چند سال فعالیت خود، به‌طور مداوم در لیست ۱۰ برتر در لیست صرافی‌های مشتقه Coinmarketcap قرار گرفت.

علاوه بر این این صرافی توانست جایگاه خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ در بازار حفظ کند. درحالی‌که سایر صرافی‌ها قصد اضافه‌کردن این ویژگی را به صرافی خود دارند، بینگ ایکس  از نظر امکانات بهترین انتخاب برای ترید ارزهای دیجیتال با استفاده از استراتژی کپی تریدینگ است.

آیا صرافی Bingx قانونی است؟

مقر اصلی این صرافی، جمهوری استونی است. علاوه بر این این پلتفرم دارای مجوز کسب و کار MSB یا MoneyServices تحت FinCen و نهاد نظارتی AUSTRAC است.

ویژگی‌های صرافی Bingx

با اینکه مدت‌زمانی زیادی از فعالیت این صرافی نمی‌گذرد، این پلتفرم توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است؛ زیرا براساس نظرسنجی‌های انجام‌شده، این صرافی تمام آنچه را که کاربران درخصوص ارزها نیاز دارند، در اختیارشان قرار می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های این پلتفرم به شرح زیر است:

ترید فوری ارزها: معامله‌گران بینگ ایکس  می‌توانند به‌راحتی یک ارز را تنها با یک کلیک روی گزینه Exchange به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنند.

دارای پلتفرم ترید پیشرفته: تریدرها خواهان دسترسی به یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته هستند و با در نظر گرفتن این موضوع، بینگ ایکس این نیاز را بدون شک برطرف می‌کند. این صرافی یک رابط کاربری مدرن و در عین حال خوش طراحی و با کاربری آسان برای کاربران خود فراهم می‌کند که هم روی موبایل و هم روی دسکتاپ قابل استفاده است.

دارای دموی تریدینگ: هر حساب جدیدی که این صرافی ایجاد می‌شود، به‌طور خودکار با استفاده از توکن‌های مجازی (دلار مجازی (VST)) خود صرافی، یعنی توکن VSD به اندازه ۱۰۰۰۰۰ توکن، شارژ می‌شود. شما می‌توانید از این توکن‌ها برای آشنایی باقابلیت‌های مختلف صرافی، استفاده کنید. این دموی آزمایشی به معامله‌گران کمک می‌کند تا با پلتفرم معاملاتی آشنا شوند و نحوه انجام معاملات اهرمی را با کمک تمرین بیاموزند.

کپی تریدینگ: Copy Trading یکی از قابلیت‌هایی است که این صرافی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با استفاده از کپی تریدینگ می‌توانید استراتژی‌های معامله‌گران موفق را دنبال کرده و آن‌ها را کپی کنید. جالب است بدانید که با به اشتراک گذاشتن استراتژی موفق خود، ۸ درصد از سود کسانی که از استراتژی شما استفاده می‌کنند، به شما تعلق می‌گیرد.

مجهز به مارکت‌های سنتی: علاوه بر ارزهای دیجیتال، بینگ ایکس  در بازارهای سنتی نیز حضور دارد. درنتیجه از این پلتفرم نرم می‌توان برای ردیابی دیگر بازارها همچون فارکس، استفاده کرد.

پشتیانی از ارزهای فیات: BingX با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Banxa و Moonpay از چندین ارز مانند USD، AUD، EUR، KRW، THB، TWD، BGN، BRL، CAD، CHF، COF و غیره پشتیبانی می‌کند. درواقع این صرافی با استفاده از پلتفرم‌های شخص ثالث، امکان خرید ارزهای فیات را برای کاربران فراهم کرده است.

قرارداد دائمی آتی: با ویژگی قرارداد دائمی آتی، می‌توانید لیمیت اوردر، معاملات مارجین خود را به‌صورت شبانه‌روزی اجرا کنید. سرمایه‌گذاران باید ابتدا موقعیت‌های خود را ببندند و پس از رسیدن به تاریخ اجرای قرارداد دوباره باز کنند. با استفاده از این قابلیت می‌توان از شرایط نوسانات بازار به سود خود استفاده کرد.

مزایا و معایب صرافی BingX

مزایا ی صرافی BingX

  1. این پلتفرم دارای یک نسخه دمو و قابلیت کپی تریدینگ است. با استفاده از این دو ویژگی، کاربران با هر سطح دانشی از ارزهای دیجیتال به‌راحتی می‌توانند وارد بازار شوند.
  2. رتبه ۷ هفتم صرافی در سایت کوین مارکت کپ در بخش derivative
  3. امکان اتصال به تریدینگ ویو و ترید از طریق آن
  4. صرافی پیشتاز در بحث social trading network
  5. از معاملات اهرمی تا ۱۵۰ برابر پشتیبانی می‌کند.
  6. امکان تبدیل بیش از ۳۰ جفت رمزارز با تتر و بیت کوین را فراهم کرده است.
  7. امکان انجام معاملات فارکس (طلا – جفت ارزها) نفت شاخص‌های سهام بازارهای خارجی
  8. برنامه تلفن همراه صرافی بینگ ایکس کاربری آسان و طراحی جذابی دارد. با مراجعه به قسمت Feed اپلیکیشن می‌توانید با دیگر کاربران صرافی در ارتباط باشید.
  9. امکان ایجاد ارتباط بین صرافی بایننس و BingX از طریق API (کسانی که در بایننس ترید می‌کنند، می‌توانند از طریق API بایننس را به بینگ ایکس متصل کرده و به‌عنوان کپی تریدر فعالیت کنند. از این طریق تریدهایی که فرد در بایننس انجام می‌دهد، در این صرافی برای فالوورهایش قابل مشاهده است).
  10. نرخ کارمزد کم مشابه با صرافی بایننس
  11. دارای تیم پشتیبانی فارسی‌زبان
  12. برگزاری رویدادها و مسابقات اختصاصی مرتبط با فرهنگ‌های فارسی‌زبانان مثل یلدا و نوروز و سپندار مذگان برای کامیونیتی فارسی زبان (گروه پشتیبانی فارسی – ایمیل‌های پشتیبانی فارسی و اصلی persianbingx@gmail.com – support@bingx.com)

معایب صرافی BingX

  1. کاربران آمریکایی قادر به استفاده از خدمات این پلتفرم نیستند.
  2. در ارائه خدمات پشتیبانی، خیلی قوی عمل نمی‌کند.

توجه: یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص این صرافی باید به آن اشاره کرد، داشتن تیم پشتیبانی فارسی‌زبان است. درواقع تیم پشتیبانی با حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر، تلگرام و اینستاگرام، برای پاسخ‌گویی به سؤالات کاربران ایرانی آماده هستند. برای اطمینان از اینکه با تیم پشتیبانی رسمی و مورد تأیید این صرافی در ارتباط هستید، می‌توانید به بخش bingx Verify در وب سایت رسمی صرافی مراجعه کنید. لینک گروه پشتیبانی مدنظرتان را مشابه با تصویر زیر وارد کرده و اطلاعات آن را دریافت کنید.

1 9 - آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی Bingx

برای شروع کار با این صرافی، باید ابتدا در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. لازم به ذکر است که در این صرافی نیازی به احراز هویت نیست. درنتیجه شما مجبور به طی کردن مراحل KYC نیستید. بنابراین به‌محض ایجاد حساب، می‌توانید برای واریز به یا برداشت از حساب اقدام کنید. در ادامه، آموزش گام به گام در مورد نحوه انجام مراحل ثبت‌نام و ورود به صرافی بینگ ایکس  آورده شده است:

  1. برای ایجاد حساب کاربری، وارد وب سایت صرافی شوید. در گوشه سمت راست بالا، Log in/Register را انتخاب کنید.
  2. روی Register کلیک کنید. برای ثبت‌نام، شماره موبایل یا آدرس ایمیل و رمز عبور مناسب را وارد کنید. اگر کد معرف هم دارید، وارد کنید.
  3. روی دکمه ارسال (submit) کلیک کنید و کد تأیید ارسال شده به ایمیل/ تلفن همراه خود را وارد کنید

2 11 - آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

گرچه احراز هویت در صرافی بینگ ایکس  اجباری نیست و شما به تمام امکانات بدون احراز خویت هم دسترسی دارید، صرافی انجام این کار را به کاربران خود توصیه می‌کند. بیشتر کاربران بیش از ۱ بیت کوین یا ۵۰ اتریوم برای حضور در بازار ندارند و این امر سبب می‌شود اکثریت کاربران به کلیه امکانات این صرافی به‌سادگی دسترسی داشته باشند. با این حال اگر قصد سرمایه‌گذاری کلان در بازار را دارید و به‌نوعی در دسته نهنگ‌ها قرار می‌گیرد، احراز هویت برای شما ضروری خواهد بود.

اگر حساب شما تأیید نشده باشد:

  1. ۱۰۰ هزار دلار سقف برداشت از حساب به‌صورت کلی و تجمیعی
  2. ETH: محدودیت روزانه تا سقف ۵۰ هزار دلار
  3. BTC: محدودیت روزانه تا روزانه سقف ۵۰ هزار دلار
  4. ۱۰۰ هزار دلار سقف برداشت از حساب به‌صورت کلی و تجمیعی

اگر حساب شما تأیید شده باشد:

  1. ETH: محدودیت روزانه ۴۰۰ محدودیت تک تراکنش ۱۵۰
  2. BTC: محدودیت روزانه ۵؛ محدودیت تراکنش تک ۲
  3. ۱۰۰ هزار دلار سقف برداشت از حساب به‌صورت کلی و تجمیعی

کارمزد صرافی Bingx چقدر است؟

کارمزد ترید: برای بازکردن و بستن یک موقعیت، صرافی بینگ ایکس  کارمزد معاملاتی ۰.۰۷۵ درصد را دریافت می‌کند. برای محاسبه کارمزد معاملات، باید ۰.۰۷۵ درصد را در حجم معامله ضرب کنید.

کارمزد واریز: هیچ کارمزدی برای واریز ارز دیجیتال به BingX وجود ندارد.

کارمزد برداشت: کارمزد برداشتی که برای انتقال ETH و BTC از صرافی دریافت می‌شود به ترتیب ۰.۰۰۷ ETH و ۰.۰۰۰۵ BTC است. همچنین کارمزد برداشت استیبل کوین برای هر تراکنش، ۲۸ دلار است.

4 23 - آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

6 9 - آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

آموزش خرید و فروش (ترید) در صرافی Bingx

برای خرید یا فروش ارز دیجیتال در این صرافی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا باید مقدار رمزارز یا فیات را که برای فروش یا خرید در نظر دارید، وارد کنید.
  2. منتظر بمانید تا دارایی مدنظرتان به حساب شما انتقال داده شود.

7 7 - آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

واریز و برداشت در صرافی Bingx

این صرافی از تعدادی کیف پول از ارزهای رمزنگاری‌شده مانند USDT و BTC پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از آن‌ها برای واریز ارز دیجیتال خود استفاده کنید. در این صرافی برای برداشت از حساب، هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌شود.

8 6 - آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن

برنامه افیلیت صرافی Bingx

اگر به‌دنبال روش‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری هستید و در بازار ارزهای دیجیتال هم فعالیت می‌کنید، می‌توانید از برنامه همکاری در فروش این صرافی استفاده کنید. با شرکت در این برنامه، تا ۶۰ درصد نرخ کمسیون به ازای ثبت‌نام افرادی که شما معرفی کرده‌اید، دریافت خواهید کرد. برای اطلاع از شرایط شرکت در این برنامه، می‌توانید از طریق persianbingx@gmail.com – support@bingx.com با بخش پشتیبانی این صرافی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن موبایل صرافی Bingx

برنامه تلفن همراه صرافی دارای بسیاری از ویژگی‌های نسخه دسکتاپ است. در این نسخه از صرافی، به ویژگی‌های ضروری مانند خرید، فروش و کپی تریدینگ دسترسی خواهید داشت. برای کسانی که دوست دارند وضعیت دارایی‌هایشان را به‌صورت زمان واقعی بررسی کنند و می‌خواهند معاملات خاصی را زمان‌بندی کنند؛ به‌راحتی می‌توانند از نسخه موبایلی این صرافی استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به‌دنبال صرافی با قابلیت انجام معاملات اهرمی هستید، بینگ ایکس  یک گزینه ایده‌آل برای شما خواهد بود که در فهرست برترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد و هم برای مبتدیان و هم برای معامله‌گران با تجربه مناسب است. علاوه بر این، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا استراتژی معامله‌گران حرفه‌ای را تنها با یک کلیک کپی کنید و از طریق آن‌ها به خرید یا فروش ارز دیجیتال مشغول شوید.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.

برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

ترتیبی که برای خواندن مقالات” صرافی BingX “به شما پیشنهاد می‌کنیم:
  • آموزش صرافی Bingx از ثبت نام تا ترید در آن
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی