عمومی

آمازون کاری را انجام می دهد که قبلا هرگز انجام نشده بود و همینطور است امسال خریدهای تعطیلات را گرانتر کنید

آمازون کاری را انجام می دهد که قبلا هرگز انجام نشده بود و همینطور است
امسال خریدهای تعطیلات را گرانتر کنید

بیشتر مردم آمازون را جایی می‌دانند که برای خرید می‌روید، خوب، اساساً همه چیز را، و مهم‌تر از آن، دارید. ظرف یکی دو روز تحویل داده شد. این درست است، اما چیزی که اکثر مردم به آن فکر نمی کنند این است که بیش از نیمی از همه چیز فروخته شده در Amazon.com در واقع توسط آمازون فروخته نمی شود. آنها از طرف فروشندگان شخص ثالث فروخته می شوند. البته اکثر این فروش ها توسط آمازون انجام می شود و از شبکه انبارها و درایورهای خود برای دریافت سریع سفارشات به مشتریان استفاده می کند.

برای آن دسته از فروشندگان، فصل خرید تعطیلات کمی گرانتر شده است. به این دلیل که، طبق گزارش CNBC، آمازون ماه گذشته به فروشندگان اطلاع داد که برای استفاده از خدمات تکمیلی خود بین ۱۵ اکتبر و ۱۴ ژانویه، ۳۵ سنت هزینه اضافی برای هر کالا اعمال خواهد کرد. 

برای روشن بودن، این فروشندگان قبلاً به آمازون برای امتیاز نگهداری محصولات خود در انبارهای آن و رسیدگی به آن سفارشات پرداخت می کنند. این «هزینه اضافی» علاوه بر هزینه‌هایی است که برخی از فروشندگان می‌توانند به اندازه نصف مبلغی که از مشتریان دریافت می کنند.

آمازون، به نوبه خود، می گوید که به دلیل افزایش هزینه، خوب، همه چیز در حال حاضر این تغییر را ایجاد می کند:

“آمازون” در ایمیلی گفت: “شرکای فروش ما برای ما بسیار مهم هستند، و این تصمیمی نیست که ما ساده گرفته باشیم.” “کل صنعت شاهد افزایش هزینه های انجام و تدارکات در طول دوره اوج تعطیلات به دلیل حجم متمرکز محموله ها است. ما قبلاً این افزایش هزینه ها را جذب کرده ایم، اما هزینه های فصلی در حال رسیدن به اوج های جدیدی هستند.”

من می دانم که ۳۵ سنت زیاد به نظر نمی رسد، اما در نظر بگیرید که فروشندگان اقلام ارزان قیمت تر از کسانی که محصولات گران قیمت می فروشند، ضربه خواهد زد. اگر چیزی را به قیمت ۵٫۰۰ دلار در آمازون بفروشید، جذب ۳۵ سنت بسیار سخت تر از زمانی است که کالای شما ۱۰۰ دلار باشد.

اما در هر دو مورد، این هزینه به احتمال زیاد به مصرف کنندگان منتقل می شود. در زمانی که بسیاری از مردم نگران قیمت همه چیز از بنزین گرفته تا خواربار هستند، این ایده که خرید تعطیلات در آستانه گران شدن است، خبر خوبی برای کسی نیست.

دلیل اضافه کردن هزینه توسط آمازون کاملا واضح است. برخی از تحلیلگران تخمین می زنند که این شرکت می تواند به ۸۰۰ میلیون دلار درآمد اضافه کند. /a> در طول سه ماهه تعطیلات در نتیجه. این ممکن است برای شرکتی به اندازه آمازون پول زیادی به نظر نرسد، اما در نظر بگیرید که اساساً پول رایگان است. هیچ هزینه جدیدی در ارتباط با این هزینه ها وجود ندارد – این تقریباً تمام سود است زیرا هزینه ای را که شرکت قبلاً پرداخت کرده بود جبران می کند.

مسئله این است که وقتی دیگران کاری را انجام می دهند، می توانید از این واقعیت استفاده کنید که شما آنطور نیستید. یک مزیت رقابتی این همان موضعی است که آمازون در گذشته اتخاذ کرده است. با این حال، امسال با رقابت همراه شده است زیرا راه آسانی برای کسب درآمد می بیند.

این کار چندان کوچک نیست. تاجرانی که از طریق شبکه تامین آمازون اقدام به فروش می کنند، می توانند تصمیم بگیرند به جای دیگری بروند. نه، آنها باید هزینه را بپردازند، و در بسیاری از موارد این بدان معناست که یا باید پول کمتری به دست آورند، یا باید هزینه را به مشتریان خود برسانند.

مطمئناً، من حدس می‌زنم که می‌توانید استدلال کنید که کسب درآمد تا حد امکان، کاری است که آمازون قرار است انجام دهد. این نکته ی راه اندازی یک کسب و کار است، درست است؟ مسئله این است که یک درس مهم در اینجا وجود دارد: پول رایگان همیشه هزینه دارد. اگر فقط به این دلیل که می توانید هزینه اضافه کنید، مشتریان شما متوجه می شوند. وقتی همه چیز گران‌تر می‌شود تا بتوانید از این واقعیت استفاده کنید که مشتریان شما حق انتخابی ندارند، این هزینه‌ها به گونه‌ای برای شما تمام می‌شود که همیشه نمی‌توانید با صورت سود و زیان آن را اندازه بگیرید.

جالب است که آمازون به عنوان بخشی از توجیه خود برای اضافه کردن هزینه به سایر فرستنده ها اشاره می کند. درست است که FedEx، UPS، و USPS از لحاظ تاریخی هزینه اضافی تعطیلات را اضافه کرده اند. با این حال، همانطور که هر مادری حداقل یک بار به کودکی گفته است که بهانه مشابهی را به کار می برد، فقط به این دلیل که دیگران آن را انجام می دهند، به این معنی نیست که شما هم باید این کار را انجام دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی