عمومی

آمازون بی سر و صدا مهمترین ویژگی خود را اضافه کرد هنوز. این کار باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود

آمازون بی سر و صدا مهمترین ویژگی خود را اضافه کرد
هنوز. این کار باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود

من فکر می‌کنم می‌توانید این موضوع را مطرح کنید که برنامه عضویت Prime Amazon به راحتی یکی از بهترین ایده ها در تاریخ تجارت . بسیار ساده است: آمازون هزینه عضویت سالانه را از شما دریافت می کند و سپس کالاها را به صورت رایگان برای شما ارسال می کند.

زمانی که برای اولین بار راه اندازی شد، چیزی انقلابی نبود. انتظار روزها یا هفته‌ها برای ارسال کالا به شما یکی از بزرگترین موانع برای خرید کالاهای آنلاین بود. آمازون پرایم این مشکل را حل کرد.

اکنون که این شرکت بیش از ۱۵۰ میلیون مشترک Prime دارد، بی سر و صدا در حال معرفی ویژگی جدیدی است که ممکن است ایده ای حتی هوشمندانه تر از ایده اصلی باشد. آمازون که با نام “خرید با Prime” شناخته می شود، به خرده فروشان آنلاین اجازه می دهد برای فروش چیزهایی در وب سایت خود، اما از مزایای خدمات انجام عظیم آمازون استفاده کنند. به عنوان یک مشتری، وقتی از وب‌سایت آمازون خرید می‌کنید، همان مزایای Prime را خواهید داشت.

اگر از آمازون استفاده می‌کنید. در بسیاری از موارد، این واقعیت که Prime به شما ارسال رایگان یک و دو روزه می دهد، به خودی خود معامله بسیار خوبی است. مزایای دیگری نیز وجود دارد، اما موضوع حمل و نقل چیزی است که مردم واقعاً به آن اهمیت می دهند. و، از آنجایی که تمام اطلاعات پرداخت و حمل و نقل شما قبلاً در آمازون ذخیره شده است، فقط روی یک دکمه کلیک می کنید و موارد در درب منزل شما نشان داده می شود.

همچنین این یک معامله بسیار خوب برای آمازون است زیرا اعضای Prime به احتمال زیاد خرید آنلاین خود را به جای جستجو از Amazon.com شروع می کنند. جای دیگر این بدان معناست که آنها پول بیشتری را به طور منظم خرج می کنند.

اما، برخلاف تصور عمومی، آمازون تنها نیست. وب سایتی در اینترنت که به شما چیزهایی می فروشد. میلیون ها وب سایت وجود دارد که برخی از آنها ممکن است چیزهایی داشته باشند که بخواهید بخرید. فقط تقریباً هیچ کدام به اندازه خرید از آمازون راحت نیستند. «با پرایم بخر» این مشکل را حل می کند.

در اینجا دلیل فوق‌العاده بودن این است: برخلاف تصور رایج، فروش آنلاین چیزهایی است که آمازون بیشترین درآمد خود را به دست می‌آورد. آمازون بیشتر پول خود را از فروش خدمات رایانش ابری به شرکت های دیگر به دست می آورد.

این تجارت که به عنوان خدمات وب آمازون شناخته می شود، بیش از نیمی از سود شرکت را تشکیل می دهد. این برای چیزی که کاملاً وجود دارد بسیار تأثیرگذار است زیرا شخصی آینده نگری را داشت که یکی از بزرگترین هزینه های آمازون را انجام دهد و آن را به راهی برای درآمدزایی تبدیل کند.

همین مورد برای شبکه تکمیل آمازون نیز صادق است. آمازون میلیاردها دلار برای ساخت مراکز توزیع و قابلیت های تحویل خود هزینه کرده است تا بتواند ارسال رایگان به اعضای Prime خود ارائه دهد. اکثریت قریب به اتفاق محصولاتی که امروزه در Amazon.com سفارش داده می‌شوند توسط فرستنده‌های شخص ثالث مانند UPS تحویل داده نمی‌شوند، بلکه توسط شخصی که یک ون با نشان‌واره Amazon Prime در کنارش رانندگی می‌کند، تحویل داده می‌شوند.

برای این موضوع، اکثر محصولات سفارش داده شده در Amazon.com توسط آمازون فروخته نمی شوند. آنها توسط فروشندگان شخص ثالث فروخته می شوند، که بسیاری از آنها از آنچه “تامین شده توسط آمازون” نامیده می شود، استفاده می کنند. فروشندگان هزینه می پردازند تا محصولات خود را در مراکز توزیع آمازون داشته باشند و توسط رانندگان آن تحویل داده شوند.

اما معاوضه هایی وجود دارد. بدیهی است که وب‌سایت آمازون مکانی عالی برای یافتن مشتریان است، زیرا وب‌سایتی بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که اکثر فروشندگان به تنهایی دارند.

از سوی دیگر، در آمازون، محصول شما تنها یکی از میلیون ها محصول است و تجربه مشتری هر چیزی است که آمازون تصمیم بگیرد. نه تنها این، اگر محصول شما واقعاً خوب بفروشد، آمازون از آن مطلع خواهد شد و ممکن است تصمیم بگیرد یکی از محصولات خود را معرفی کند.

در نتیجه، ممکن است تصمیم بگیرید که فروش مستقیم چیزها در وب سایت خود بهتر است. این به معنای ساخت یک وب سایت با ویترین فروشگاه آنلاین، رسیدگی به پرداخت های کارت اعتباری، بسته بندی و انجام سفارشات و تحویل آنها به مشتریان است. می تواند برای یک کسب و کار کوچک بسیار زیاد باشد.

در حال حاضر، گزینه های دیگری برای آن وجود دارد، عمدتا Shopify – که به فروشندگان اجازه می دهد تا فروشگاه آنلاین خود را مطابق با آنها بسازند. نام تجاری و تجربه سفارشی ارائه می دهد. همچنین خدمات مدیریت پرداخت و سفارش را ارائه می دهد که مقرون به صرفه و استفاده آسان است. به همین دلیل است که Shopify به سرعت در حال رشد است، واقعیتی که آمازون مطمئناً متوجه آن شده است.

خرید با Prime آشکارا فروشندگانی را هدف قرار می دهد که از Shopify برای ارائه تجربه بهتر به مشتریان استفاده می کنند. کاری که Shopify نمی تواند انجام دهد این است که کل عملیات اجرای سفارش و توزیع شما را مدیریت کند. مطمئناً نمی تواند با مقیاس و دامنه عملیات آمازون مطابقت داشته باشد.

Amazon همان رویکرد موفقیت‌آمیزی را که با AWS کار می‌کرد، اتخاذ می‌کند و آن را در خرید آنلاین به کار می‌برد و به فروشندگان اجازه می‌دهد تا از موفقیت عظیم آن استفاده کنند. عملیات برای محصولاتی که در وب سایت خود می فروشند. مشتریان می‌توانند به سادگی روی دکمه «خرید با پرایم» کلیک کنند، با اطلاعات پرداختی که در آمازون ذخیره شده است، پرداخت کنند و آن را در یک یا دو روز به صورت رایگان تحویل دهند.

بدیهی است که آمازون این تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد و برای استفاده از خدمات تکمیلی مختلف خود، از فروشندگان هزینه دریافت می‌کند. از این نظر، برای آمازون فرقی نمی‌کند که در وب‌سایت خود بفروشید یا خودتان. شما می توانید تجربه خریدی را که می خواهید برای مشتریان خود ایجاد کنید و به آمازون بپردازید تا بقیه را مدیریت کند. محشره.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی