خبر

آغاز فعالیت پروژه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون

آغاز فعالیت پروژه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون

به گزارش خبرنگار بازار، در همین راستا فاز یک اسیدپاشی هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون با حضور مدیرعامل مس سونگون و مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسمات خاص آغاز شد.

معبود عباس زاده مدیرعامل مس سونگون در حاشیه شروع مرحله اسیدپاشی با اشاره به تکمیل بودن پروژه هیپ لیچینگ و همچنین اخذ مجوزات لازم جهت بهره برداری از این پروژه افزود: پروژه هیپ لیچینگ در تمام مراحل خود تکمیل شده است.

وی تمام ادعاهای مربوط به نواقصات مراحل مختلف این پروژه را رد نمود و با حضور تمام عوامل مربوط به پروژه و مستندسازی از تکمیل مراحل مختلف بر تکمیل و آماده بودن پروژه هیپ لیچینگ تاکید کرد و اعلام نمود در روزهای اخیر تمامی مستندات مربوط به تکمیل بودن مراحل مختلف پروژه در رسانه های استان منتشر خواهد شد.

عباس زاده گفت: هیپ لیچینگ پروژه ای محیط زیست دوست بوده و بسیاری از مشکلات زیست محیطی بخاطر دپو اکسید کنسانتره مس را حل نموده و همچنین برای اولین بار در تاریخ سونگون و آذربایجان از طریق این پروژه کاتد مس در مجتمع مس سونگون تولید خواهد شد که این امر باعث انقلاب در صنعت آذربایجان و درآمدزایی و اشتغالزایی بزرگی در استان آذربایجان شرقی خواهد شد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی