عمومی

آستانه حمل و نقل رایگان می تواند شرکت شما را بهبود بخشد فروش خرده فروشی تعطیلات

آستانه حمل و نقل رایگان می تواند شرکت شما را بهبود بخشد
فروش خرده فروشی تعطیلات

به سختی می توان باور کرد که فصل تعطیلات نزدیک است، اما هر تجربه ای کسب و کار خرده فروشی در حال حاضر در اوج برنامه ریزی قرار دارد. در این مرحله تغییرات بزرگ زیادی نمی توان ایجاد کرد، به خصوص با توجه به زنجیره تامین عوارض. اما هنوز هم می توانید یک کاری انجام دهید که به بهبود فصل اوج سال ۲۰۲۲ شما کمک می کند: آستانه ارسال رایگان خود را دوباره ارزیابی کنید.

مگر اینکه شما ‘خرده‌فروش بزرگی هستید که همه مشتریان شما را جذب می‌کند’ هزینه های حمل و نقل نه واقع بینانه است و نه توصیه می شود. به همین دلیل است که اجرای آستانه حمل و نقل رایگان به یک روش استاندارد در تجارت الکترونیک تبدیل شده است — برای اکثر مشاغل پایدار است و اگر درست انجام شود، برای دو طرف مفید است.

متغیرها را در نظر بگیرید.

آستانه های ارسال رایگان چیز جدیدی نیست، بنابراین اگر این استراتژی برای کسب و کار شما کارآمد باشد، احتمالاً یک مجموعه را دارید. اما حتی اگر چیزی در مورد محصولات شما تغییر نکرده باشد، این حداقل باید هر از چندگاهی مورد بازنگری قرار گیرد تا همه متغیرهایی که انجام می‌دهند تغییر می‌کنند، از جمله زنجیره‌های تامین، حامل‌ها، و البته مشتریان را در بر گیرد.

اثبات در سبد خرید موجود است.

طبق یک مطالعه جدید از شرکت من، Dotcom Distribution، از میان ۱۱۵۰ مصرف کننده که در سراسر ایالات متحده مورد بررسی قرار گرفتند، ۶۷ درصد گزارش کردند که اقلام بیشتری را به سبد خرید آنلاین خود اضافه کرده اند تا واجد شرایط ارسال رایگان باشند. به هر مطالعه اخیر نگاه کنید و نتایج مشابهی خواهید یافت. تعیین آستانه حمل و نقل رایگان به معنای به دست آوردن مزیت رقابتی نیست، بلکه به دنبال حفظ تجارت شما در بازی است.

با دارندگان کارت همراه باشید.

شاید آستانه شما ۵۰ دلار بوده است، اما اکنون باید ۷۵ دلار باشد. شاید مشتریان در شرایط خاصی مایل به پرداخت هزینه حمل و نقل سریع باشند. همه چیز به شناخت مشتریان شما مربوط می شود، بنابراین اگر اطلاعات خرید و رفتاری که به آنها دسترسی دارید را بررسی نمی کنید – یا با شریکی کار نمی کنید که می تواند برای شما کار کند – پاسخ های مربوط به تست کنید.

داده‌های بازار نیز مفید است. به عنوان مثال، مطالعه Dotcom نشان داد که مصرف‌کنندگانی که محصولات زیبایی خریداری می‌کنند، در مقایسه با سایر دسته‌بندی‌های خریداران، احتمالاً اقلام بیشتری را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند تا ارسال رایگان دریافت کنند. ما همچنین متوجه شدیم که ۲۰ درصد از مصرف‌کنندگان به احتمال زیاد امروز نسبت به قبل از همه‌گیری هزینه حمل و نقل سریع‌تر را پرداخت می‌کنند. متغیرهای زیادی در حرکت ثابت وجود دارد. مشاهده آنچه در گروه شما و با مشتریان شما امروزمی‌گذرد، سوخت موفقیت آینده است.

گزینه‌های شرکت مخابراتی شما را ارزیابی می‌کند.

شرکت‌های مخابراتی ویژگی‌ها، خدمات جدیدی را ارائه می‌کنند. و تغییرات مداوم دیگر؛ به همین ترتیب، هر محصول و بسته بندی جدید یا به روز شده نیز بر هزینه های حمل و نقل تأثیر می گذارد. برای این منظور، باید حداقل سالیانه همه حامل‌ها – عمده و منطقه‌ای – را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از بهترین گزینه‌ها یا ترکیبی که در اختیار دارید استفاده می‌کنید.

اگر قبلاً شریک ۳PL دارید، باید از روابط حامل آنها سود ببرید. اگر کار با یک ارائه‌دهنده ۳PL در برنامه‌های شما است، حتماً این موضوع را در طول فرآیند انتخاب خود مطرح کنید. ۳PLهای تاسیس شده می‌توانند از محموله‌های مشترک مشتریان پرتعداد خود استفاده کنند تا تخفیف‌های عمیق‌تری را با شرکت‌های مخابراتی دریافت کنند و در نتیجه خدمات سریع‌تر و هزینه‌های حمل و نقل کمتری داشته باشند.

وقتی نوبت به تعیین آستانه حمل و نقل رایگان می‌رسد، ممکن است وسوسه انگیز باشد که یک عدد گرد مانند ۲۵ دلار یا ۵۰ دلار تعیین کنید، یا فقط به ارزشی که رقبای خود تعیین کرده‌اند نگاه کنید. اما اگر حداقل شما با میانگین ارزش سفارش (AOV) شما مطابقت نداشته باشد، احتمالاً شاهد افزایش نرخ رها کردن سبد خرید خواهید بود و ممکن است در نهایت AOV خود را کاهش دهید. هزینه های حمل و نقل، مقادیر متوسط ​​سفارش و حاشیه سود ناخالص را در نظر بگیرید تا عدد جادویی را بیابید که سود را در عین جذب مشتریان احتمالی به حداکثر می رساند.  

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی