خبر

۲ پیش بینی متفاوت از قیمت دلار / ردپای خبر فیک برجام در بازار ارز

۲ پیش بینی متفاوت از قیمت دلار / ردپای خبر فیک برجام در
بازار ارز

378233 465 - ۲ پیش بینی متفاوت از قیمت دلار / ردپای خبر فیک برجام در
بازار ارز

اقتصاد۲۴– انتشار غیررسمی بخش‌هایی از توافق جدید ایران و آمریکادر روز گذشته موجب شد تا خوشبینی معامله گران دلار نسبت به احیای توافق برجام بیشتر شود و قیمت دلار نوسان محدودی را ثبت کرد.

خبر فیک برجام در بازار دلار

دیروز الجزیره جزئیاتی جدید از متن توافق هسته را رونمایی کرد و مدعی شد در اولین روز پس از امضای توافق، تحریم‌های ۱۷ بانک و ۱۵۰ موسسه اقتصادی ایران لغو خواهند شد.


بیشتر بخوانید: قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ + جدول


با این حال، در انتهای شباین ادعا از سوی منابع فرانسوی تکذیب شد، برخی خبرگزاری‌ها عنوان می‌کردند که پاسخ آمریکا به شرایط مورد درخواست ایران، مثبت نبوده است. یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفت گزارش‌های منتشر شده مبنی بر پذیرش یا تمایل ما به دادن امتیاز به ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای کاملا نادرست است.

پیش بینی قیمت دلار امروز

عده‌ای از معامله گران با توجه به اخبار ضد و نقیض برجامی همچنان در لاک احتیاط هستند و معتقدند تا روشن نشدن هوای نیمه تاریک برجام، بازار ارز شاهد نوسان محدود و عقب نشینی دلارخواهد بود.

با این حال عده‌ای دیگر با برجسته کردن سیگنال‌های منفی برجامی باور داشتند این موضوع ممکن است در ابتدای روز جاری، معادلات مورد انتظار معامله گران ارزی را تغییر دهد و قیمت دلار وارد فاز افزایشی شود.

منبع: اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی