خبر

آخرین قیمت آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران

آخرین قیمت آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران

378279 705 - آخرین قیمت آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران

اقتصاد۲۴– از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحد‌های ۸۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مرکز تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۷ ساله در میدان‌انقلاب با متراژ ۷۷ متر و ۲ اتاق خواب را به قیمت ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، با توجه به اینکه ۲۱ سال از ساخت آن گذشته است قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در امیرآباد با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب، در روز‌های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین واحدی دیگر در بلوار کشاورز با متراژ ۷۶ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته است معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در یوسف‌آباد با متراژ ۸۰ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در میدان‌ولیعصر با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان پرداخت کنید.


بیشتر بخوانید: با وام ۴۸۰ میلیون تومانی چند متر خانه می توانید بخرید؟


با همین بودجه ۴ میلیارد تومان شما می‌توانید واحدی ۷۵ متری که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب را در محله فاطمی خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین محله با ۲ اتاق خواب و سنی معادل ۳۰ سال و متراژ ۷۵ متر، قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

حتما بخوانید : اخراج یک شرکت از بورس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی