عمومی

در اخبار: کمک های مالی جدید ARPA از 10000 دلار تا 180 هزار دلار در حال حاضر است در دسترس

در اخبار: کمک های مالی جدید ARPA از ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۸۰ هزار دلار در حال حاضر است
در دسترس

اگرچه بهبودی پس از همه گیری در حال بهتر شدن است، هنوز ده ها هزار کسب و کار هنوز با پیامدهای آن دست و پنجه نرم می کنند. به منظور رسیدگی به این چالش‌ها، قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) همچنان به ارائه مقادیر قابل توجهی از کمک‌های مالی برای کسب‌وکارهای کوچک در سراسر کشور ادامه می‌دهد.

وجوه ARPA توسط جوامع بزرگ و کوچک توزیع می‌شود. کمک به کارآفرینان با چالش های خاص. بنابراین، روند درخواست از جامعه ای به جامعه دیگر متفاوت خواهد بود. و به همین دلیل لازم به ذکر است که قبل از درخواست، دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید و بدانید که چه شرایطی وجود دارد. اگر واجد شرایط هستید، مطمئن شوید که در اسرع وقت درخواست دهید تا شانس بیشتری برای برنده شدن در یک کمک هزینه به خود بدهید.

svg%3E - در اخبار: کمک های مالی جدید ARPA از 10000 دلار تا 180 هزار دلار در حال حاضر است
در دسترس

کمک‌های بلاعوض ARPA که برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک راه‌اندازی شده است، ۱۰۰۰۰ تا ۱۸۰ هزار دلار ارائه می‌کند. آنها در سراسر کشور با هدف کمک به خسارات ناشی از بیماری همه گیر از جمله خرید موجودی جدید، استخدام کارمندان، پروژه های بهبود سرمایه و سایر ابتکارات با هدف رشد کسب و کار در دسترس هستند. بیشتر بیاموزید:

فراتر از ARPA کمک های مالی دیگری نیز وجود دارد که مهلت ژانویه دارند. این بدان معنی است که شما باید قبل از پایان ماه یا در تاریخ های ژانویه درخواست دهید. این کمک‌ها وجوهی از ۲۰۰۰ دلار تا ۲۵۰۰۰ دلار برای هزینه‌های عملیاتی، بهبود ویترین، موجودی و موارد دیگر فراهم می‌کنند.

اخبار کسب و کارهای کوچک ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳

کمیته مشاغل کوچک خانه به GAO ضربه می زند تا به فراگیری مقررات نظارتی نگاه کند

آیا دفتر پاسخگویی دولت است (GAO) با استفاده از “حوزه اختیاری گسترده” هنگام اجرای قوانین و مقررات به مشاغل کوچک آسیب می رساند؟ این چیزی است که نماینده بلین لوتکمایر می خواهد بداند. لوتکمایر، یک جمهوری خواه اهل میسوری، یکی از اعضای رده بندی کمیته تجارت کوچک مجلس نمایندگان ایالات متحده است. او در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد.

قیمت تخم مرغ تا سربالایی ادامه دارد

قیمت تخم مرغ در ماه گذشته تقریباً از پوسته خود خارج شده است. بر اساس اطلاعات جدید شاخص قیمت مصرف کننده که امروز از سوی اداره آمار کار منتشر شد، قیمت یک دوجین تخم مرغ اکنون ۴٫۲۵ دلار است. این افزایش ۱۸٫۴ درصدی تنها در یک ماه است. و ۱۳۷٫۷٪ – بسیار بیش از دو برابر – هزینه یک دوجین تخم مرغ در این زمان در سال گذشته (۱٫۷۸ دلار).

متا سیستمی را برای اطمینان از توزیع “عادلانه” تبلیغات راه اندازی می کند

متا اخیراً برنامه ای را برای پیشرفت اعلام کرده است. توزیع عادلانه تبلیغات در فناوری های متا، از طریق یک سیستم جدید کاهش واریانس (VRS).

بیشتر نیست آشپزی با گاز؟ CPSC ممنوعیت اجاق‌های گاز را بررسی می‌کند

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده به دلیل نگرانی‌ها در مورد ممنوعیت اجاق‌های گازی را بررسی می‌کند. بر اساس گزارش فاکس بیزینس، آلاینده هایی که ممکن است منتشر کنند. این ممنوعیت احتمالی اجاق‌های گاز می‌تواند پیامدهای عمده‌ای برای آشپزخانه‌ها و رستوران‌های تجاری داشته باشد، اگرچه هیچ گزارشی نشان نداده است که آیا ممنوعیت احتمالی CPSC شامل مشاغل نیز می‌شود.

WordPress ممکن است برای این نوع مناسب نباشد کسب و کار

اگر کارآفرینی هستید که به دنبال ایجاد یک وب سایت جدید هستید، ممکن است تعجب کنید: چرا از وردپرس استفاده کنیم؟ برای شروع، این یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که توسط ۴۳٫۲٪ از تمام وب سایت های موجود در وب استفاده می شود. به علاوه، استفاده از آن هر سال در حال افزایش است. در واقع پس از خواندن آن، ممکن است فکر کنید استفاده از وردپرس برای کسب و کار کوچک خود کار سختی است.

دلتا وای فای رایگان را اعلام کرد

دلتا به زودی به اولین شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده تبدیل خواهد شد که وای فای رایگان را برای همه در اکثر کشورها معرفی می کند. هواپیماهای خط اصلی داخلی دلتا وای فای رایگان را اعلام کرد با همکاری T-Mobile، عرضه اولیه دلتا باید تا اوایل فوریه کامل شود. در دسترس بودن کامل هواپیماهای بین‌المللی و منطقه‌ای باید تا پایان سال ۲۰۲۴ تکمیل شود.

رونق مشاغل کسب و کارهای کوچک در دسامبر گزارش شد

بر اساس گزارش، کسب و کارهای کوچک در ماه دسامبر یک ماه عالی را سپری کردند و ۱۹۵۰۰۰ شغل به دست آوردند. گزارش اشتغال ملی مرکز تحقیقات ADP، که در ارتباط با آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استانفورد محاسبه شده است. با احتساب مشاغل در هر اندازه (کوچک، متوسط ​​و بزرگ)، در ماه دسامبر ۲۳۵۰۰۰ شغل در سراسر کشور ایجاد شد.

نسب شما می تواند کلید موفقیت کسب و کار شما باشد

در چند دهه اخیر، بسیاری از آمریکایی ها به اصل و نسب آنها؛ من از کجا آمدم و خانواده من چه کسانی بودند؟ این تغییری نسبت به گذشته است، زمانی که کودکان به طور سنتی راه والدین خود را در مورد شغل دنبال نمی کردند. در آمریکایی، ضرب المثل قدیمی این بود که شما می توانید هر چیزی که می خواهید باشید.

مک دونالد در حال آزمایش تسمه نقاله درایو و سایر نوآوری های سفارش

به گفته این شرکت هنگام صحبت در مورد رستوران آزمایشی جدید مک دونالد که در خارج از فورت ورث قرار دارد، “تا به حال رستوران مک دونالدی به این شکل وجود نداشته است.” تگزاس. بنابراین چه چیزی این خروجی را در مقایسه با ده ها هزار دستگاه در سراسر جهان منحصر به فرد می کند؟ این چیزی است که مک‌دونالد آن را «خط سفارش پیش رو» می‌نامد.

در حال نزدیک شدن به مهلت مهم IRS

سرویس درآمد داخلی (IRS) به مالیات دهندگانی که مالیات های تخمینی را پرداخت می کنند یادآوری کرده است که مهلت ارسال پرداخت سه ماهه چهارم خود ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ است. به طور کلی، مالیات های تخمینی برای هر نوع درآمد مشمول مالیاتی اعمال می شود که ممکن است معمولاً مالیات کسر نشود. از چک حقوق کارمندان توسط کارفرمایانشان.

آخرین سرفصل ها را دریافت کنید om روند کسب و کار کوچک. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی