خبر

پیش‌بینی ها درباره وضعیت بیت کوین

پیش‌بینی ها درباره وضعیت بیت کوین

347504 285 - پیش‌بینی ها درباره وضعیت بیت کوین

اقتصاد۲۴-  با ادامه یافتن این حرکت، قیمت ابتدا زیر ۳۵۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) بسته شد و پس از آن، حتی با از دست دادن حمایت ۳۴۰۰۰ دلاری، به پایین ترین سطح چند هفته اخیر در حدود ۳۳۷۰۰ دلار رسید. در این لحظه بیت کوین ۲.۳۹% دیگر از ارزش خود را در تایم فریم روزانه از دست داده و با قیمت ۳۳۶۷۳ دلار معامله می شود.

یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۳۴۲۰۰ دلار در حال شکل گیری است. این خط روند نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶% حرکت نزولی سقف نوسانی ۳۶۰۵۸ دلار به ۳۳۷۰۰ دلار می باشد.

در صورت تغییر روند، قیمت در نزدیکی سطح ۳۴۰۰۰ دلار با اولین مانع مواجه می شود. مقاومت مهم بعدی نیز می تواند نزدیک به سطح ۳۴۲۰۰ دلار سر راه خریداران قرار بگیرد.

مقاومت اصلی اکنون نزدیک به سطح ۳۵۰۰۰ دلار در حال شکل گیری است که در نزدیکی سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حرکت نزولی ۳۶۰۵۸ دلار به ۳۳۷۰۰ دلار قرار دارد. برای شروع یک روند افزایشی جدید و قدرتمند، قیمت باید بالاتر از سطح ۳۵۰۰۰ دلار بسته شود.


بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول


اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۳۵۰۰۰ دلاری را با قاطعیت پشت سربگذارد، احتمالاً به حرکت نزولی خود ادامه می دهد. در این مسیر نزولی، تراز ۳۳۵۰۰ دلار به عنوان اولین حمایت اصلی به کمک خریداران خواهد آمد. شکست نزولی حمایت ۳۳۵۰۰ دلاری ممکن است جرقه ای برای ادامه این روند با شدت بیشتر باشد. در این حالت، حمایت بعدی می تواند در حدود ۳۲۵۰۰ دلار شکل بگیرد. هرگونه کاهش بیشتر می تواند قیمت بیت کوین را به سمت منطقه حمایتی ۳۲۰۰۰ دلاری سوق دهد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در منطقه نزولی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر زیر سطح ۵۰ است.

حمایت های اصلی: ۳۳۵۰۰ و ۳۲۰۰۰ دلار

مقاومت های اصلی: ۳۴۰۰۰ ، ۳۴۲۰۰ و ۳۵۰۰۰ دلار.

منبع: رویداد۲۴

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی