عمومیمقالات

مشاور همسریابی برای سهام «خانم مایزل شگفت‌انگیز». پرچم های قرمز روابط بالا

مشاور همسریابی برای سهام «خانم مایزل شگفت‌انگیز».
پرچم های قرمز روابط بالا

بانی وینستون کار خود را به عنوان خواستگاری در سن ۱۶ سالگی آغاز کرد. او در سال ۱۹۷۹ در حال رقصیدن با دوستانش در باشگاهی در شهر نیویورک، یکی از دوستانش را با مردی که وینستون ملاقات کرده بود، راه اندازی کرد. شش سال بعد، زوج همسان با هم ازدواج کردند. وینستون به طور غیررسمی این تمرین را برای ۳۰ سال آینده ادامه داد – با موفقیت صدها زوج را مطابقت داد. در سال ۲۰۱۳، او این کار را با ایجاد یک کسب و کار رسمی کرد. ، با نام مناسب بانی وینستون Matchmaker.

وقتی اولین مشتری او، زنی در تجارت سرگرمی، وینستون از او خواست تا مردان پایگاه داده وینستون را ببیند، وینستون گفت: “من اینطور کار نمی کنم.” او سپس توضیح داد، “معیارهای دوستیابی خود را به من بگویید، من بیرون می روم و او را پیدا می کنم.” وینستون این زن را مردی یافت که با توصیف او مطابقت داشته باشد، و سپس او را به مدت شش هفته در حالی که با هم قرار ملاقات داشتند، مربیگری کرد. یک سال بعد، این زوج نامزد کردند.

مشتری تحت تأثیر توانایی وینستون در تطابق روابط، افراد مشهوری را که به دنبال عشق بودند به تجارت وینستون معرفی کرد. وینستون می‌گوید: «بنابراین این‌گونه بود که من به یک [مسابقه‌ساز] مشهور تبدیل شدم. شعار او، “من جفت پیدا می کنم، نه فقط قرار ملاقات”، به این واقعیت اشاره دارد که او یک سرویس دوستیابی نیست. بلکه خود را خواستگار می داند.

مهارتهای خواستگاری وینستون برای اولین بار در خانم میزل شگفت انگیز

یکی از مشتریان وینستون پرسید که آیا او مایل است مشاوره ای با مارین هینکل در مورد چگونگی خواستگاری ارائه دهید. هینکل در برنامه تلویزیونی خانم مایزل شگفت انگیز نقش رز وایزمن، خواستگار و مادر میریام میزل را بازی می کند.

وینستون فکر می‌کند که هینکل در سریال نقش یک خواستگار را به خوبی انجام داد—در واقع، هینکل نامزد جایزه امی در سال ۲۰۲۰ برای بازی در نقش وایسمن.

«او واقعاً شخصیت را خرید. وینستون می‌گوید: او خیلی خوب او را بازی کرد. “و مانند شخصیت او در نمایش، من یک همکار بزرگ هستم< /a>.”

با تخصص وینستون در خواستگاری می‌توان به ویژگی‌های مشخصی توجه کرد که نمی‌توان شخصی را به یک همتای خوب تبدیل کرد. در اینجا، او پرچم‌های قرمز روابط خود را به اشتراک می‌گذارد تا هنگام قرار ملاقات مراقب آنها باشد.

۹ پرچم قرمز رابطه

۱٫ دوستان و خانواده شما شریک زندگی شما را دوست ندارند.

وینستون می‌گوید: «من معتقدم همه شهودی دارند. او توضیح می دهد که اگر افرادی در زندگی شما که به شما اهمیت می دهند از شخصی که با او قرار می گذارید خوششان نمی آید، این یک پرچم قرمز است. او می‌گوید: «اگر با کسی رفتار فیزیکی دارید، شهودتان مانند هر چیز دیگری از پنجره بیرون می‌رود.

از آنجایی که ممکن است از عینک های رز رنگ استفاده کنید و واضح فکر نکنید، مهم است که به نظر کسانی که شما را می شناسند اعتماد کنید. اما اگر فقط یک دوست یا یکی از اعضای خانواده است که از شخصی که با او قرار می‌گذارید خوشش نمی‌آید، این امکان وجود دارد که نیازی به نگرانی در مورد دیگری نداشته باشید. فقط اگر چند نفری که می‌شناسید می‌گویند که شخص شما را دوست ندارند، احتمالاً باید این رابطه را کمی نزدیک‌تر بررسی کنید.

۲٫ سابقه عاشق شدن سریع یک پرچم قرمز رابطه است.

اگر آنها چندین بار در یک بازه زمانی کوتاه ازدواج کرده باشند، این ممکن است قرمز باشد پرچم. آنها سه بار ازدواج کرده اند، اما می گویند، “خب، اولی شروع کننده بود.” و سومی به دنبال پول من بود و آنها هیچ مسئولیتی نپذیرفتند.» وینستون می‌گوید این یک پرچم قرمز است.

۳٫ آنها ارتباط برقرار نمی کنند.

وینستون توضیح می‌دهد که باید مراقب کسی باشید که در بیان احساسات خود مشکل دارد و ارتباط با شما. آنها هرگز این سه کلمه را نمی گویند، که [یعنی] «دوستت دارم» و ارتباط برقرار نمی کنند. این یک پرچم قرمز است،” او توضیح می دهد.

۴٫ آنها فقط به فکر خود هستند که در یک رابطه یک پرچم قرمز است.

به گفته وینستون، اگر شریک زندگی شما خودمحور است و وقت نمی‌گذارد تا درباره زندگی‌تان سؤالی از شما بپرسد، این یک «پرچم قرمز بزرگ» است. “کسی که واقعاً در مورد شما نمی پرسد و دائماً در مورد خودش صحبت می کند” چیزی است که باید نگران شما باشد.

وینستون اضافه می‌کند که به مرور زمان خواهید گفت، “اوه، خدای من، آن پسر خیلی خودشیفته بود” و متوجه خواهید شد که “آنها هرگز از شما چیزی در مورد خودشان نپرسیدند، زیرا واقعاً به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهند، جز خودشان.”

۵٫ آنها زیاد سفر می کنند اما در تماس نیستند.

ممکن است شریک زندگی شما مجبور باشد برای کار زیاد سفر کند، اما باز نگه داشتن خطوط ارتباطی با اشکال مختلف فناوری در دسترس ما آسان است. وینستون می‌گوید: «پرچم قرمز در صورتی است که آنها زیاد سفر می‌کنند، اما با شما در تماس نیستند. او توضیح می دهد که حتی اگر شریک زندگی شما شلوغ باشد، ارسال یک پیام کوتاه سریع آسان است. او می گوید: «باید تعادل وجود داشته باشد.

۶٫ عدم ثبات، پرچم قرمز رابطه است.

اگر فردی که با او قرار می‌گذارید در طول هفته با شما ارتباط برقرار نمی‌کند، دلیلی برای نگرانی است. وینستون می‌گوید: «اگر کسی فقط در خانه شما ظاهر می‌شود، و سپس به سر کار می‌رود و هیچ چیزی بین تاریخ‌ها وجود ندارد، پس من فکر می‌کنم که این یک پرچم قرمز است.

۷٫ آنها به شما اعتماد ندارند.

اگر شریک زندگیتان به شما اعتماد ندارد، باید نگران باشید. وینستون می‌گوید: «اگر آنها همیشه از شما سؤال می‌کنند، پس این هرگز از بین نمی‌رود. او توضیح می دهد که مالکیت سالم نیست، و لازم است فردی که با او قرار می گذارید به شما اعتماد کند تا رابطه سالمی داشته باشید.

۸٫ آنها به شما اجازه نمی دهند وارد زندگی آنها شوید.

اگر شریک زندگی خود را به زندگی خود دعوت کرده باشید و او متقابل نباشد، یک پرچم قرمز است. در نظر بگیرید که آیا شما دوستان یا خانواده آنها را می شناسید یا به آنها معرفی شده اید. اگر این یک مانع است، باید تعجب کنید که چرا. داری زندگی خودت، دوستانت را معرفی می کنی و آنها هرگز تو را وارد زندگی خود نکرده اند و زندگی دارند؟ وینستون توضیح می دهد که پس این یک پرچم قرمز است.

۹٫ آنها بزرگتر هستند و هرگز رابطه ای نداشته اند می تواند یک پرچم قرمز باشد.

در اینجا چند استثنا وجود دارد، اما به طور کلی، اگر فردی مسن تر است و هرگز رابطه ای نداشته است، ممکن است بخواهید محتاط باشید. وینستون با مشتری ۶۵ ساله ای کار کرده است که در این دسته قرار می گیرد. این شخص، و دیگرانی که هرگز رابطه ای نداشته اند، تمایل دارند غیرواقعی باشند. وینستون می گوید: “من در حال حاضر مشتری دارم و او یک تک شاخ می خواهد و آنها وجود ندارند.”

سخنان وینستون برای چالش های دوستیابی

اگر مشتریان وینستون در قرار ملاقات مشکل دارند، او مربیگری می کند و برای مشتریانش “در حال تماس” است. «ساعات من مثل روحانیت است. مردم با من تماس می گیرند، به من پیام می دهند و من تازه شام ​​را تمام کردم.»

او رویکردی فردی با هر مشتری در پیش می‌گیرد، و اگر فکر می‌کند ممکن است به کمک بیشتری نیاز داشته باشد، آنها را به مشاوره ارجاع می‌دهد. اما او همیشه مایل است برای کمک به مردم در یافتن عشق تلاش کند.

“ما در حال تلاش هستیم. ما امیدواریم،” او می گوید.

عکس توسط iona didishvili/Shutterstock

05208386ec6ad9c2ae284691a4bf80bb?s=150&d=mp&r=g - مشاور همسریابی برای سهام «خانم مایزل شگفت‌انگیز».
پرچم های قرمز روابط بالا

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی