عمومی

کمک های مالی جدید از مشاغل قبیله ای حمایت می کند کارآفرینان در جوامع مختلف

کمک های مالی جدید از مشاغل قبیله ای حمایت می کند
کارآفرینان در جوامع مختلف

کمک های مالی کسب و کارهای کوچک فقط از کارآفرینان حمایت نمی کند ; آنها می توانند مزایای اقتصادی عمده ای را برای کل جوامع فراهم کنند. این هفته، یکی از ایالت‌ها از یک سری کمک‌های بلاعوض با هدف حمایت از مشاغل و جوامع قبیله‌ای که برای رشد سرمایه‌گذاری‌های خود و ایجاد اقتصادهای پررونق تلاش می‌کنند، رونمایی کرد. درباره این کمک‌ها و موارد بیشتر در زیر بخوانید.

کمک‌های مالی توسعه تجارت قبیله مونتانا

وزارت بازرگانی مونتانا اخیرا اعلام چهار برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از توسعه تجارت قبیله ای در سراسر ایالت . این برنامه ها که از طریق دفتر توسعه اقتصادی کشور هند در بازرگانی تأمین می شود، برای صاحبان مشاغل کوچک که اعضای کشورهای قبیله ای مونتانا هستند، باز است. در اینجا خلاصه‌ای از برنامه‌ها آمده است:

  • هدف کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک صندوق سرمایه‌گذاری هند گسترش دامنه شرکت‌های کوچک مقیاس است. این کمک هزینه در حال حاضر ۳۲۰۰۰۰ دلار موجود است. دوره درخواست از ۱ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر ادامه دارد.
  • مشاور کسب و کار بومی آمریکا به کارآفرینان بومی مشتاق کمک می کند تا به راهنمایی های متخصص، راهنمایی و منابع برای شروع سرمایه گذاری خود دسترسی داشته باشند. کمک هزینه ۱۶۰۰۰۰ دلار موجود است. و دوره درخواست از ۱ سپتامبر تا ۱۶ اکتبر ادامه دارد.
  • کمک مالی توسعه تجارت قبیله ای بودجه هایی را برای پروژه های آماده بیل فراهم می کند که به قبیله ها کمک می کند کسب‌وکارهای تحت مالکیت خود را گسترش می‌دهند، متنوع می‌کنند یا بهتر به جوامع خود خدمت می‌کنند. این برنامه ۲۴۰۰۰۰ دلار در دسترس است. و دوره درخواست از ۱۵ سپتامبر تا ۲۵ اکتبر ادامه دارد.
  • کمک هزینه گردشگری قبیله ای از طرح های قبیله ای حمایت می کند که پیشنهادات گردشگری را افزایش می دهد و سنت های بومی را به نمایش می گذارد. این برنامه شامل ۱۲۰۰۰۰ دلار بودجه است. و دوره درخواست از ۱ اکتبر تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳ ادامه دارد.

svg%3E - کمک های مالی جدید از مشاغل قبیله ای حمایت می کند
کارآفرینان در جوامع مختلف

کمک هزینه های کسب و کار کوچک شهرستان بنتون< /h3>

دفتر توسعه اقتصادی کوروالیس-بنتون در اورگان شریک با Central Willamette Credit Union برای ارائه دور دوم کمک های مالی برای مشاغل کوچک برای مشاغل محلی. در حال حاضر حدود ۷۰۰۰۰ دلار برای توزیع بین مشاغلی که تحت تأثیر منفی همه گیری COVID-19 قرار گرفته اند باقی مانده است. هر کمک هزینه ممکن است تا ۱۰۰۰۰ دلار ارائه دهد. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید انتفاعی باشند، در شهرستان بنتون واقع شده و حداقل یک سال فعالیت داشته باشند. کسب و کارهای علاقه مند می توانند برای بررسی سایر شرایط واجد شرایط بودن، پرسشنامه پیش از غربالگری را پر کنند. ۱۳ سپتامبر آخرین مهلت درخواست است.

مسابقه کمک هزینه کسب و کار کوچک شهرستان وارن

شهرستان وارن، آیووا اکنون پذیرفتن برنامه های کاربردی برای مسابقه سالانه کمک هزینه کسب و کار کوچک شهرستان وارن . این برنامه کمک های بلاعوض را هم برای کسب و کارهای کوچک موجود و هم برای استارت آپ ها ارائه می دهد. کسب‌وکارهای موجود می‌توانند برای ۶۰۰۰ دلار مقام دوم درخواست دهند. ۳۰۰۰ دلار مقام سوم ۱۵۰۰ دلار جوایز کمک هزینه راه‌اندازی رتبه اول ۵۰۰۰ دلار رتبه دوم ۲۵۰۰ دلار مقام سوم ۱۵۰۰ دلار. ۳۱ آگوست.

کمک هزینه بازگشت مالیات اوماهای شمالی

اوماهای شمالی، نبراسکا در حال راه اندازی دور جدیدی از برنامه اعطای مالیات بازگشت خود است. کسب‌وکارها و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند از وجوه برای اهداف مختلفی استفاده کنند که جامعه محلی را تقویت می‌کند، از رویدادهای ویژه گرفته تا طرح‌هایی با هدف کاهش خشونت. رهبران جامعه به سؤالاتی در مورد اینکه چه کسی واجد شرایط درخواست است پاسخ دادند. این برنامه در حال حاضر حدود ۱۹۸,۰۰۰ دلار در دسترس است و آخرین مهلت درخواست تا ۲۵ سپتامبر است.

Northwest Iowa BIG Challenge Grant Competition

رقابت کمک مالی چالش بزرگ شروع برای حمایت از مشاغل در شمال غربی آیووا. صاحبان مشاغل یا کارآفرینان مشتاق در لیون، مونونا، اوبراین، اوسئولا، پلیموث، سیوکس و وودبری می توانند رویاهای کسب و کار یا ایده های راه اندازی خود را تا ۱ اکتبر به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند. سپس یک دوره رای گیری عمومی برای تعیین برندگان برگزار می شود. ۴ تا ۱۳ اکتبر برگزار می‌شود.

Philadelphia NALCAB Grant

کسب و کارهای کوچک متعلق به لاتین در فیلادلفیا ممکن است از کمک هزینه ۱٫۲ میلیون دلاری جدید بهره مند می شوند. بنیاد Truist اخیراً این بودجه را به انجمن ملی سازندگان دارایی جامعه لاتین اعطا کرده است. NALCAB از حدود ۲۰۰ سازمان غیرانتفاعی در سراسر کشور پشتیبانی می کند که به پشتیبانی مالی، منابع و توسعه حرفه ای دسترسی دارند. کمک ۱٫۲ میلیون دلاری مستقیماً به مشاغل کوچک تعلق نخواهد گرفت. اما NALCAB و سازمان‌های شریک آن از بودجه برای کمک به ارتباط کسب‌وکارهای کوچک با منابع مالی دولتی استفاده می‌کنند.

برای آخرین‌ها، ما را در Google News.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی