عمومی

نحوه نوشتن خطوط موضوع ایمیل که پاسخ دریافت می کنند

نحوه نوشتن خطوط موضوع ایمیل که پاسخ دریافت می کنند

صاحبان کسب و کار و متخصصان فروش از نرخ پاسخ ضعیف ایمیل‌های خود ابراز تاسف می‌کنند. موضوع شما تا حد زیادی تعیین می کند که آیا ایمیل شما باز است یا خیر. اگر خط موضوع آنها را نمی گیرد، می توانید فراموش کنید که ایمیل خود خوانده می شود.

شاید فکر کنید که اگر ایمیلی بفرستید بدیهی است ، خواننده باید آن را باز کند و بر اساس محتویات آن عمل کند.

یک تاجر متوسط ​​بیش از ۱۲۱ ایمیل در روز. برخی افراد روزانه صدها ایمیل دریافت می کنند. رسیدگی به ایمیل تا ۱۱ طول می کشد. ساعت‌ها در هفته برای اکثر کارگران — و برای دیگران بسیار طولانی‌تر.

با توجه به آبشار ارتباطی که خواننده شما دارد دریافت، چرا باید او به شما پاسخ بدهید؟

اگر ایمیل شما فوراً به موضوعی مرتبط است که او آن را مهم می‌داند. ، احتمالاً فوراً پاسخ خواهد داد.

با این حال، حتی خوش‌نیت‌ترین خواننده نیز در تمام طول روز با ایمیل هجوم آورده است. سونامی ایمیل خوانندگان را در مورد نحوه پاسخگویی بی حس می کند. پس راز اینجاست: منتظر نمانید تا خواننده شما بفهمد می‌خواهید چه کاری انجام دهد. این ممکن است هرگز اتفاق نیفتد.

در اینجا سه ​​عنصر وجود دارد که باید در خط موضوع خود گنجانید تا پاسخ خوانندگانی که تمایلی به آنها ندارند، ایجاد شود.

۱٫ به خواننده بگویید چه کاری انجام دهد.

اگر می‌خواهید خواننده شما پاسخ دهد، به او بگویید چه اقدامی انجام دهد. بر اساس تجربه من در آموزش اثربخشی ایمیل برای چندین دهه، پیشنهاد من این است: به خواننده بگویید چه کاری انجام دهد. با نوشتن Please Respond یا Action Required در ابتدای خط موضوع، مشتریان به من می گویند که نرخ پاسخ آنها افزایش می یابد. در موضوع خود عباراتی مانند:

    بنویسید
  • لطفا پاسخ دهید
  • پاسخ لازم است
  • اقدام فوری لازم است
  • لطفاً تأیید کنید
  • لطفاً تأیید کنید

به عنوان مثال، پس از یک آموزش اولیه موفقیت آمیز، یک عمده فروش عمده غذاهای دریایی به من گفت که می خواهند با یک سری آموزش نوشتن ادامه دهند. برنامه هایی برای تیم فروش آنها من به مدیر فروش نامه نوشتم، سپس پیامی را روی تلفن همراه او گذاشتم و سپس مودبانه چند روز منتظر ماندم. پاسخی وجود ندارد.

در نهایت، ایمیل دیگری با موضوع ارسال کردم لطفاً پاسخ دهید: فایل خود را ببندید. در ایمیل نوشتم که اگر علاقه مند به دنبال کردن نامزدی است باید پاسخ دهد. اگر از او خبری نداشتم پرونده اش را می بستم. او همان روز پاسخ داد و گفت که خیلی سرش شلوغ بوده اما همچنان علاقه مند است. می‌توانستم خط موضوع را بنویسم دنبال کردن یا اعلام حضورو من همچنان منتظر پاسخ هستم.

۲٫ وقتی به آن نیاز دارید به خواننده بگویید.

مردم به ضرب الاجل پاسخ می دهند. وقتی همه چیز فوری به نظر می رسد، مردم چگونه تصمیم می گیرند که اول به چه کسی پاسخ دهند؟ اغلب، پیام با ضرب‌الاجل معتبر به بالای جدول منتقل می‌شود.

به تجربه خود فکر کنید. اگر موضوعی دریافت کردید که می‌گوید اسناد مورد نیاز است، آیا برای ارسال فایل‌های مورد نیاز عجله خواهید کرد؟ اما اگر خط موضوع نشان می‌دهد اسناد مورد نیاز سه‌شنبه EOB، احتمالاً تا روز سه‌شنبه پاسخ می‌دهید.

  • تأیید روز جمعهنیاز است: خرید اسکنر جدید
  • پاسخ تا ساعت ۵:۰۰: بررسی گزارش حسابرسی
  • لطفاً اکنون تأیید کنید: ناهار امروز ساعت ۱:۰۰؟

۳٫ به خواننده بگویید که چرا برای او اهمیت دارد.

افزودن یک چرخش “دکمه داغ” به خط موضوع، پاسخ های بیشتری ایجاد می کند. خواننده شما با باز کردن ایمیل شما چه سودی خواهد برد؟ نادیده گرفتن شما چه هزینه ای برای او خواهد داشت؟ وقتی دکمه های داغ را لمس می کنید، دستکاری یا فروشندگی نکنید. به عنوان مثال، شما نمی خواهید بنویسید اکنون اقدام کنید تا زمانی که منابع تمام می شود! زیرا مانند هرزنامه به نظر می رسد. اما می‌توانید بنویسید امروز اسناد را ارسال کنید تا از پرداخت هزینه‌های دیرهنگام جلوگیری کنید.

اگر با شخصی ملاقات کردید و تبادل نظر کردید. آدرس‌های ایمیل، به طور خلاصه در خط موضوع به آن‌ها بگویید تا به آنها یادآوری کنید که شما فردی هستید که می‌خواهند بشناسند.

خط موضوع را شارژ کنید

تصور کنید مشتری دارید که به صورت شفاهی با یک معامله موافقت کرده است. قرارداد را برایشان فرستاده اید. روزها می گذرد و آنها امضا نکرده اند. اگر تا سه شنبه امضا نکنند، دیگر نمی توانید مهلت های پروژه را در قرارداد رعایت کنید. چه کار میکنی؟ این خطوط موضوعی را مقایسه کنید.

  • پیگیری قرارداد
  • اعلام حضور در قرارداد

خمیازه. می‌توانید منتظر بمانید.

وقتی این کار جواب نمی‌دهد، می‌توانید امتحان کنید:

  • قرارداد امضا شده تا سه شنبه EOB لازم است

ممکن است کار کند. اگر می خواهید توربو را روشن کنید، می نویسید:

  • اقدام مورد نیاز: قرارداد امضا شده توسط سه شنبه EOB برای جلوگیری از تاخیر پروژه لازم است
  • جلوگیری از تأخیر پروژه: امضا و بازگشت قرارداد توسط سه شنبه EOB

دقیقاً مانند شما، خوانندگان شما به سرعت ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی خود را اسکن می‌کنند و تصمیمات آنی می‌گیرند که توجه ارزشمند آنها را جلب می‌کند. برای جلب توجه خوانندگان، ایمیل شما باید از لیست خارج شود.

با درخواست از خوانندگان خود برای انجام کاری، انگیزه عمیقی برای انجام آنچه به ما گفته شده است را تحریک می کنید. با اضافه کردن مهلت، فوریت را افزایش می دهید. و با نشان دادن آنچه در آن برای آنها وجود دارد، به آنها انگیزه می‌دهید.

این روش را امتحان کنید و پاسخ‌ها را مشاهده کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است. ، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی