عمومیمقالات

طرز فکر با لورن جانسون همه چیز نیست

طرز فکر با لورن جانسون همه چیز نیست

طرز فکر همه چیز نیست، اما بر همه چیز تأثیر می گذارد. لورن جانسون یک مشاور عملکرد ذهنی و مربی اجرایی با بیش از یک دهه تجربه کار با افراد با عملکرد بالا است. ، سازمان های قدرتمند و ورزشکاران حرفه ای، از جمله نیویورک یانکیز.

این هفته، جانسون به کارن آلن مجری In the Detailsدر مورد رابطه بین عملکرد ذهنی و موفقیت می گوید. او داستان اصلی شرکت مشاوره خود و موفقیت کار عملکرد ذهنی خود را به اشتراک می گذارد. پیش نویس جوان که پس از شروع کار کردن، تحولی باورنکردنی را تجربه کرد. بر خودآگاهی او.

جانسون توضیح می‌دهد که بسیاری از همان اصول تمرین ذهنی که توسط ورزشکاران نخبه استفاده می‌شود را می‌توان به افراد روزمره نیز ترجمه کرد.

“به‌جای اینکه در مورد حضور در تپه و ته پارچ نهم با یک پارچ صحبت کنم، با یک مدیر عامل درباره صحبت با تیمش در مورد بزرگترین تغییراتی که در شرف رخ دادن است و اینکه او چگونه می‌خواهد صحبت کنم صحبت می‌کنم. او می‌گوید: href=”https://www.success.com/be-the-flame-6-principles-for-leading-through-difficult-times/”>یک تیم را از طریق آن هدایت کنید.

او همچنین درباره استراتژی‌هایی برای بهبود عملکرد ذهنی، ایجاد عادت قوی و سه عادت مورد علاقه خود بحث می‌کند. سوالات برای روزنامه نگاری

درباره لورن جانسون در laurenjohnsonandco.com بیشتر بیاموزید و او را در اینستاگرام به آدرس @laurennicolejohnson. می‌توانید «۵۷ سؤال قدرتمند عملکرد ذهنی» او را در go دانلود کنید. laurenjohnsonandco.com/57questions.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=100&d=mp&r=g - طرز فکر با لورن جانسون همه چیز نیست

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی