عمومیمقالات

8 نکته برای کمک به صرفه جویی در پول هنگام جابجایی

۸ نکته برای کمک به صرفه جویی در پول هنگام جابجایی

حرکت استرس زا است و می تواند زمان و انرژی زیادی را صرف کند. بسته بندی وسایلتان، سازماندهی همه چیز، یافتن چگونگی صرفه جویی در پول و یافتن بهترین شرکت حمل و نقل که به شما کمک می کند از نقطه A به نقطه B برسید، می تواند شما را دیوانه کند، اگر آمادگی ذهنی برای مدیریت آن را نداشته باشید.

جابجایی نیز می‌تواند گران باشد، به خصوص اگر برای انجام برخی از کارها، جابجایی را استخدام کنید. فرقی نمی‌کند در شهر حرکت کنید یا به یک ایالت جدید، تصمیم‌گیری درباره نحوه جابه‌جایی وسایل و هزینه‌های خرج کردن تقریباً به همان اندازه مهم است که به کجا نقل مکان می‌کنید. برای آسان‌تر کردن فرآیند، از برخی از این نکات برای صرفه‌جویی در مقداری پول نقد استفاده کنید. هنگام حرکت و، امیدواریم، کمی سلامت عقل.

هزینه انتقال شما چقدر خواهد بود.

HomeAdvisor می گوید یک جابجایی محلی با دو جابجایی حرفه ای و یک کامیون می تواند هزینه بین ۹۱۳ تا ۲۵۲۸ دلار. یک جابه‌جایی خارج از ایالت می‌تواند حتی بالاتر رود، بسته به مسافت و وزن جعبه‌های شما، از ۲۶۰۰ تا ۶۹۰۰ دلار متغیر است.

اگر نیازهای اضافی دارید، مانند جابجایی اقلام ویژه یا با ارزش بالا. اگر به بیمه اضافی نیاز دارید یا می خواهید شخصی از بسته بندی مراقبت کند، احتمالاً حتی بیشتر پرداخت خواهید کرد.

اگرچه هزینه‌های جابجایی می‌تواند به سرعت افزایش یابد، هزینه کل جابجایی شما بر اساس مقداری که برای حمل و نقل نیاز دارید، مسافتی که می‌روید و اگر از یک شرکت حمل‌ونقل استفاده می‌کنید، از جمله عوامل دیگر متفاوت است.

از یک ماشین حساب آنلاین استفاده کنید تا به شما کمک کند هزینه جابجایی خود را تخمین بزنید. این به شما امکان می‌دهد انتظاراتی را در مورد بودجه خود تعیین کنید و اطمینان حاصل شود که هرگونه نقل قول از شرکت‌های جابجایی با شما مطابقت دارد. محاسبات – به طور بالقوه به شما در صرفه جویی در پول هنگام جابجایی کمک می کند.

هنگامی که بودجه خود را برای هزینه های جابجایی تنظیم می کنید، فراموش نکنید مواردی مانند:

  • بنزین اضافی برای وسیله نقلیه خود را در نظر بگیرید
  • پول برای غذا خوردن وقتی به مکان جدیدتان رسیدید و آشپزخانه را باز ندارید بیرون بروید
  • نکاتی برای جابه‌جایی‌ها

معماری خلاصه پیشنهاد می‌کند یک قانون سرانگشتی خوب ۵ تا ۱۰ دلار برای هر حرکت دهنده در ساعت. این می تواند حدود ۲۰ تا ۴۰ دلار برای هر نفر برای یک جابجایی چهار ساعته باشد. اگر اقلام سنگین یا گرانبهایی دارید یا خدمات استثنایی دریافت می‌کنید، انعام خود را افزایش دهید.

از سیستمی برای صرفه جویی در هزینه هنگام جابجایی استفاده کنید.

اکثر شرکت های حمل و نقل معمولا برای جابه‌جایی‌های محلی نرخ ساعتی دریافت کنید. وقتی خدمه در حال حرکت ظاهر شدند، همه جعبه‌های خود را بسته‌بندی کنید و آماده حرکت باشید. این می‌تواند به شما کمک کند کل ساعت‌های جابجایی کمک مورد نیاز خود را کاهش دهید، که می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند.

برای آسان‌تر کردن زندگی‌تان، یک یا دو ماه قبل از روز جابجایی واقعی، یک استراتژی قبل از حرکت ایجاد کنید. روزانه از هم‌اکنون تا جابه‌جایی‌تان کمی پیشرفت کنید تا در آخرین لحظه دیوانه‌وار چمدان‌ها را جمع نکنید.

یک سیستم خوب همچنین می‌تواند باز کردن بسته‌بندی را آسان‌تر کند. این می تواند به ویژه مفید باشد اگر در سراسر کشور در حال حرکت با چند روز یا هفته بین بسته بندی و باز کردن بسته بندی هستید.

همراه با برچسب زدن جعبه‌های محتویات، اضافه کردن یک برچسب رنگی، استفاده از نوار رنگی، یا داشتن یک سیستم مرجع سریع را در نظر بگیرید تا به شما و جابجایی‌هایتان کمک کند به راحتی تشخیص دهید که اشیا به کجا تعلق دارند.

به عنوان مثال، از یک نقطه قرمز برای هر چیزی که به آشپزخانه مربوط می شود، آبی برای اتاق خواب اصلی و سبز برای اتاق کودک خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا اقلام در جای درست جمع شوند و به شما کمک می‌کند با حرکت سریع‌تر این فرآیند، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

زمان را صرف رفع آلودگی کنید.

تمیز کردن و تمیز کردن فضای خود قبل از حرکت می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه های کلی کمک کند. هر آیتم اضافی که جابه‌جا می‌کنید برای شما زمان و هزینه دارد، به خصوص اگر چیزی نباشد که شما نیاز دارید یا می‌خواهید.

یک یا دو ماه قبل از نقل مکان، از هر اتاق در خانه خود عبور کنید و انبوهی از وسایلی که دیگر به آن نیاز ندارید ایجاد کنید. مبلمانی را که دیگر نمی خواهید یا نمی خواهید در مکان جدیدتان قرار دهید بفروشید یا اهدا کنید. چهارچوب درهای خانه جدیدتان را اندازه بگیرید تا بدانید که آیا کاناپه یا سایر وسایل حجیم شما مناسب هستند یا خیر.

برای کمک به جبران هزینه‌های جابجایی، میزبانی یک فروش گاراژ، فروش اقلام در محموله، یا فهرست کردن آنها در یک بازار آنلاین. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید کل هزینه جابجایی خود را جبران کنید، هر مقدار کمی می تواند به بودجه شما کمک کند.

اگر نمی توانید هر چیزی را که دیگر نمی خواهید بفروشید، موارد را در خرید محلی خود پست کنید. -هیچ چیز در فیس بوک گروه نکنید یا قبل از حرکت به یک فروشگاه صرفه جویی یا خیریه کمک مالی کنید. این مقدار چیزهای آویزان در اطراف محل قدیمی شما را کاهش می دهد.

از مواد بسته بندی مجدد برای صرفه جویی در هزینه هنگام جابجایی استفاده کنید.

خرید جعبه های متحرک، بسته بندی حباب دار و مواد بسته بندی می تواند به سرعت اضافه شود. در عوض، سعی کنید از وسایل منزلی که از قبل دارید استفاده کنید.

از فروشگاه‌های محلی بپرسید که آیا هنگام دریافت کالای جدید، جعبه‌هایی را کنار می‌گذارند. اگر لوازم خانگی را با خود می برید، ببینید آیا یک لوازم خانگی یا فروشگاه بزرگ جعبه اندازه مناسب را ذخیره می کند یا خیر. اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده اخیراً نقل مکان کرده است، از آنها بخواهید که جعبه های خود را برای شما نگه دارند.

شما اغلب می‌توانید جعبه‌های متحرک مستعمل را در Craigslist بیابید، و اگر اغلب بسته‌ها را دریافت می‌کنید، جعبه‌های مفید و مواد بسته‌بندی را برای استفاده مجدد نگه دارید و پس از رسیدن به خانه جدید، آن موارد را بازیافت کنید.

<از حوله حمام و ملافه برای بسته بندی وسایل بزرگ استفاده کنید و جوراب و حوله آشپزخانه راه های بسیار خوبی برای محافظت از ظروف شیشه ای و بشقاب هستند. تی شرت ها و ژاکت ها بالشتک های عالی برای افزودن به جعبه ها هستند و از دردسر بسته بندی آنها در یک ظرف جداگانه جلوگیری می کنند.

سعی کنید در فصل خارج از فصل حرکت کنید.

بیشتر مردم بین اواسط ماه مه و اواسط سپتامبر حرکت می کنند، زمانی که هوا به طور کلی قابل اطمینان تر است. از آنجایی که این فصل اوج جابجایی است، احتمالاً قیمت‌های بالاتر و دسترسی کمتری را از شرکت‌های حمل‌ونقل خواهید یافت.

در حالی که همیشه نمی‌توانید زمان نیاز به جابه‌جایی را تعیین کنید، اما در صورت امکان، جابه‌جایی در فصل خارج از فصل پاییز تا اوایل بهار می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند و احتمال پیدا کردن شرکتی برای کمک را افزایش دهد. شما.

پیش از موعد برنامه های خود را لغو کنید.

هماهنگی توقف خدمات در یک خانه قدیمی و شروع آن در جایی جدید می تواند مشکل باشد. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به اینترنت دسترسی دارید، به خصوص اگر از خانه کار می کنید اما نمی خواهید هزینه های آب و برق را به طور همزمان در دو مکان پرداخت کنید.

لغو سرویس فعلی خود را در روزی که از مکان قدیمی خود نقل مکان می‌کنید و خدمات جدیدی را در خانه جدید خود شروع می‌کنید، در نظر بگیرید. بسیاری از ارائه دهندگان اینترنت و کابل، پیشنهادات ویژه یا معاملاتی را به مشتریان جدید ارائه می دهند که می تواند منجر به ارزش بیشتر برای همان مقدار پول یا قیمت های پایین تر شود. فقط توجه داشته باشید که معامله مشتری جدید شما احتمالاً به پایان می رسد و قیمت ها افزایش می یابد. برای مذاکره و خرید در زمانی که این اتفاق افتاد آماده باشید.

برای صرفه جویی در هزینه هنگام جابجایی، چند قیمت دریافت کنید.

قبل از اینکه یک شرکت حمل و نقل را استخدام کنید، در مورد اسباب کشی در منطقه خود تحقیق کنید و نظرات مشتریان را بخوانید. همانطور که مظنه ها را جمع آوری می کنید، مطمئن شوید که تعداد جابجایی ها و مدت زمان یکسان، کامیون های هم اندازه (یا مشابه) را با هم مقایسه می کنید و در صورت وجود مزایای اضافی مانند مبالغ بیمه بالاتر یا اینکه پتوها و روکش های متحرک در آن گنجانده شده است. قیمت

حتماً نرخ اضافه کاری آنها را یادداشت کنید یا اگر حداقل زمانی را دارند که نمی خواهید از آن بگذرید.

در حالی که ممکن است هنگام جابجایی با انتخاب شرکتی که کمترین قیمت را دارد وسوسه شوید در هزینه خود صرفه جویی کنید، به طور خودکار آن را انتخاب نکنید. اطمینان حاصل کنید که آنچه را که همراه با نظرات مشتریان ارائه می شود بخوانید و متوجه شوید که چه چیزی آنها را متفاوت می کند. اگر مظنه شرکت به شدت پایین‌تر از سایر مظنه‌هایی است که دریافت می‌کنید، انجام این کار بسیار مهم است.

ممکن است از قبل در پول خود صرفه‌جویی کنید. اما اگر شرکت در آخرین لحظه لغو شرکت کند، به دارایی‌های شما آسیب برساند یا به طور کلی کار با آن دردسرساز باشد، ممکن است در درازمدت برای اصلاح هر مشکلی بیشتر هزینه کنید.

یک حرکت DIY را برای صرفه جویی در هزینه در نظر بگیرید.

کمک خواستن از دوستان و خانواده برای همه گزینه ای نیست، به خصوص اگر در حال نقل مکان به خارج از ایالت هستید. با این حال، این می تواند یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه هنگام جابجایی محلی باشد.

احتمالاً باید هزینه پیتزا، آبجو، و کرایه کامیون یا پول بنزین کامیون یک دوست را بپردازید. اما به طور کلی، هزینه های شما همچنان بسیار کمتر از استفاده از یک شرکت حمل و نقل است.

به خاطر داشته باشید: وقتی از دوستان و خانواده خود کمک می‌خواهید، هر آسیبی که با افتادن تصادفی جعبه (یا تلویزیون شما) وارد می‌شود متوجه شماست. بعلاوه، احتمالاً یک روز از شما خواسته می‌شود که لطف کنید.

خط پایین

< a href="https://www.success.com/moving-while-working-remotely/">حرکت استرس زا است، مهم نیست که چگونه به آن نزدیک شوید. برای کمک به کاهش ناامیدی و صورت‌حساب تا حد امکان، از قبل برنامه‌ای تهیه کنید، آنچه را که دیگر نمی‌خواهید نگه دارید حذف کنید، و قیمت‌ها را از چندین شرکت حمل‌ونقل مقایسه کنید تا به شما در صرفه‌جویی در هزینه در هنگام جابجایی کمک کند.

عکس توسط Drazen Zigic/Shutterstock

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی