عمومی

1 کاری که می توانید اکنون انجام دهید تا تیم خود را وادار به انجام آن کنید بیشتر

۱ کاری که می توانید اکنون انجام دهید تا تیم خود را وادار به انجام آن کنید
بیشتر

مدیریت یک تیم می تواند کار دشواری باشد ، قطعات متحرک بسیار زیادی وجود دارد و شانس زیادی برای افتادن اشیاء از طریق شکاف وجود دارد. سبک های کاری و شخصیت های مختلف را انتخاب کنید و ممکن است برای حرکت دادن سرسوزن پروژه های بزرگ در دستور کار خود دچار مشکل شوید. حتی با کمک ابزارهای مدیریت پروژه و سایر فناوری‌ها، ممکن است برای اتصال نقاط و کمک به تیم خود با بهره وری.

به عنوان یک مربی کسب و کار، یکی از چیزهایی که به همه مشتریانم آموزش می دهم ایجاد هفتگی است. گزارش های بیگ راک” و اعضای تیم اجرایی خود نیز همین کار را انجام دهند و آنها را بین خود به اشتراک بگذارند. مقدمه واقعاً ساده است، هر هفته یک لحظه وقت می گذارید تا کارهای بزرگی را که در آن هفته انجام داده اید، یادداشت کنید، پیروزی ها، چالش ها و به روز رسانی هایتان و برنامه هفته بعد را یادداشت کنید. و به این ترتیب، من احتمالاً هزاران مورد از این گزارش‌های راک بزرگ را در طول سال‌ها خوانده‌ام و می‌توانم بگویم که همه آنها برابر نیستند. برخی از افراد طبیعتاً در ارائه جزئیات از هفته قبل، تصمیم گیری در مورد اقدامات بعدی و بیان اینکه در کجا با موانعی روبرو هستند، بسیار خوب هستند. و سپس برخی از آنها کوتاه و دقیق هستند، با مراحل کم یا بدون هیچ اقدامی. بنابراین امروز، من می‌خواستم در مورد یک مورد بحث کنم که می‌توانید هر هفته تیم خود را تشویق کنید تا به آنها کمک کنید تا کارهای بیشتری انجام دهند.

آن را به یک مورد اقدام تبدیل کنید

تفکر فازی قاتل بهره وری است. فرض کنید که عضو تیم شما “گزارش بازاریابی” را در گزارش هفتگی سنگ بزرگ خود قرار می دهد. در حالی که این چیزی است که برای تیم شما مهم است، اطلاعات زیادی در مورد آن مورد در لیست هفتگی آنها وجود ندارد. آیا آنها برای ایجاد گزارش بازاریابی برنامه ریزی می کنند؟ آن را با سایر اعضای تیم به اشتراک می گذارید؟ بررسی آن برای میوه کم آویزان؟ تحقیق در مورد KPI و تعیین اهداف برای سه ماهه آینده؟ لیست را به رنگ آبی با نقاط گلوله مجدداً قالب بندی می کنید؟ همه موارد اقدامی هستند که در زیر چتر “گزارش بازاریابی” قرار می گیرند، اما نتایج و اثرات بسیار متفاوتی بر کسب و کار شما و مسیر پیش رو دارند.

یکدست باشید

بنابراین، اگر می‌خواهید به تیم خود کمک کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشند، آن‌ها را تشویق کنید تا زمانی که چیزهایی را در گزارش‌ها و فهرست کارهای خود تعریف می‌کنند، رفتار عملی خاصی داشته باشند. آن را در جلسات مطرح کنید. نمونه هایی را از طریق گزارش خود نشان دهید. وقتی چیزی در ابزارهای مدیریت پروژه که شرکت شما استفاده می کند وارد شده است، توضیح بخواهید. هر جا که می بینید آنها کاری را تعریف کرده اند اما آن را به روشی مبهم انجام داده اند، به تشویق آنها کمک کنید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که باید کمتر و کمتر بپرسید زیرا بخشی از فرهنگ شرکت شما و یک عادت برای همه می شود.

دقیقاً مانند هر مورد فرهنگی دیگر شرکت، هرچه بیشتر آن را تمرین کنید، احتمال آن بیشتر خواهد شد. تفاوت در کسب و کار شما به طور کلی و این یکی از مواردی است که ارزش زمان و تلاش برای تبدیل آن به یک عادت را دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی