عمومی

مبانی امنیت ابری برای SMB ها: Zero Trust، CNAAP، و بیشتر

مبانی امنیت ابری برای SMB ها: Zero Trust، CNAAP،
و بیشتر

به عنوان یک کسب و کار کوچک که متکی به فناوری رایانش ابری، برای آماده شدن برای نقض احتمالی داده یا تلاش برای هک چه کرده اید؟

فناوری ابری برای مقیاس‌بندی مقرون‌به‌صرفه، ایجاد فضای ذخیره‌سازی بیشتر در حین حرکت، و امکان کار از راه دور، نجات‌بخش بوده است.

برای اینکه شرکت‌ها بیشترین بهره را از آن ببرند، باید به خوبی از نفوذهای احتمالی محافظت شود.< /p>

برخی از رایج‌ترین نقاط ضعفی که سیستم‌های ابری و داده‌های این زیرساخت‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهند کدامند و چگونه از دارایی‌هایی که در زیرساخت‌ها قرار دارند محافظت می‌کنید؟

در اینجا، به بررسی آن می‌پردازیم. روش‌های برتر امنیت ابری و همچنین اینکه چگونه یک پلت‌فرم محافظت از برنامه‌های بومی ابری (CNAAP) می‌تواند به شما در محافظت از کسب‌وکارتان کمک کند.

svg%3E - مبانی امنیت ابری برای SMB ها: Zero Trust، CNAAP،
و بیشتر

نقایقی که ابر را در معرض خطر هک قرار می دهد

متداول‌ترین آسیب‌پذیری‌های ابری که یک هکر می‌تواند در محیط ابری مورد سوء استفاده قرار دهد عبارتند از:

  • پیکربندی‌های اشتباه
  • Appli ناامن رابط برنامه نویسی کاتیون (API)
  • داده های به سرقت رفته یا لو رفته

اشتباهات در پیکربندی اجزای ابر (به عنوان مثال. ظروف) امروزه رایج هستند. کسب‌وکارها فناوری ابری ارائه‌شده توسط چندین فروشنده را ترکیب می‌کنند و سیستم‌هایشان را تغییر می‌دهند – آنها را پیچیده می‌کند.

پیکربندی‌های نادرست می‌تواند نتیجه تیم‌های DevOp باشد که نمی‌دانند چگونه ابر را به درستی پیکربندی کنند یا به آموزش بیشتر در مورد صحیح نیاز دارند. روش‌ها.

اگر این خطاها برطرف نشوند، می‌توانند شکاف‌هایی را ایجاد کنند که هکرها می‌توانند از آنها برای دسترسی غیرقانونی به سیستم، اجرای باج‌افزار یا فعال کردن تهدیدات داخلی سوء استفاده کنند.

یک آسیب‌پذیر. API یکی است که بدون رمزگذاری در دسترس عموم است، فاقد احراز هویت است، و فعالیت آن به طور منظم نظارت نمی‌شود.

اگر چنین مؤلفه‌ای توسط یک هکر کشف شود، می‌تواند اجازه دسترسی دهد حتی اگر کسی از آن اطلاعی نداشته باشد. رمز عبور دقیق و نام کاربری هر کارمندی.

در بدترین حالت، API ناامن می‌تواند منجر به سرقت و افشای اطلاعات حساس شود.< /p>

محافظت از داده ها در هسته امنیت ابری است و باید در اولویت باشد.

به عنوان مثال، فضای ذخیره سازی ابری ممکن است به طور ناخواسته و به طور خودکار روی عمومی تنظیم شود، جایی که همه می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

کد، داده یا سطل های S3 که برای عموم قابل دسترسی است نیز می توانند شکاف بزرگی در امنیت ایجاد کنند. ممکن است تنظیمات مناسبی نداشته باشند یا برای کسی باز باشد که آنها را تغییر دهد و به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کند.

با این کار، ما فقط سطح را خراشیده ایم. موارد بیشتری وجود دارد که می تواند سیستمی را که به فضای ابری متکی است به خطر بیندازد.

طبق فهرست ۱۰ برتر OWASP، سایر نقاط ضعف رایج کسب و کارهای کوچک وجود دارد. مواردی که ابر باید بداند نقص های تزریق، احراز هویت نامناسب، شکاف در زنجیره تامین نرم افزار، اسرار رمزگذاری نشده و ادغام قطعات با نقص های شناخته شده است.

بهترین شیوه های حفاظت از ابر

به عنوان یک کسب و کار کوچک که یک ابر را در معماری شما ادغام کرده است و می خواهد از محل، با این اقدامات امنیت سایبری شروع کنید:

  • محدود کردن امتیازات کاربر< /li>
  • معرفی اصول اعتماد صفر
  • سرمایه گذاری در آموزش فیشینگ برای اعضای تیم

با دانستن اینکه چه کسی همیشه به ابر دسترسی دارد، آسان تر است تعیین کنید که آیا th دسترسی به خطر افتاده منجر به فعالیت هک ناخواسته شده است.

به عنوان مثال، ممکن است علامت گذاری شود که یک کارمند از بخش های خاصی از سیستم استفاده می کند. خارج از ساعات کاری یا دسترسی به بخش‌هایی از سیستم که برای کار به آنها نیاز ندارند.

برای انجام این کار چند قدم جلوتر، می‌توان امنیت را نیز به گونه‌ای تنظیم کرد که دسترسی به سیستم را محدود کند. کارکنان بر اساس نقشی که در کسب و کار دارند. به این ترتیب، اگر هکر اعتبار خود را به دست آورد، دسترسی محدودی به شبکه نیز خواهد داشت.

حتی بیشتر، استفاده از اعتماد صفر و عدم فرض خودکار اینکه شخصی که دارای اعتبارنامه کارمند است، می‌تواند در این زمینه کمک کند. شناسایی زودهنگام نفوذگر.

فیشینگ هنوز یک عامل اصلی برای عوامل تهدید است که منجر به نقض داده ها می شود. کمپین های پیچیده تر تمایل به دور زدن امنیتی دارند که مهندسی اجتماعی را شناسایی می کند.

بنابراین، آموزش آگاهی برای همه تیم ها همچنان برای مبارزه با این تهدید ضروری است. آنها باید نحوه تشخیص و گزارش فیشینگ را بدانند.

پلتفورم CNAAP برای بارهای کاری Cloud Native

پلتفورم حفاظت از برنامه های بومی Cloud (CNAAP) چندین ابزار را ترکیب می کند که به طور خاص برای محافظت از ابر ساخته شده اند.< /p>

با همکاری و متحد شدن در یک پلتفرم تحت نام اختصاری CNAAP، آنها می توانند به تیم های امنیتی کمک کنند:

  • کشف خطاها در پیکربندی
  • کشف کدام بخش از ابر ابتدا به توجه آنها نیاز دارد
  • دستیابی به انطباق

کشف اجزای پیکربندی نادرست با CNAAP امکان پذیر است – چه در مورد خطا در پیکربندی کانتینرها، امنیت یا بارهای کاری ابری صحبت کنیم. همیشه محیط را اسکن می‌کند تا هرگونه خطا در پیکربندی را شناسایی کند.

هشدارهای متمرکز بر خطر به تیم‌های امنیتی کمک می‌کنند تا تهدیدات را قبل از تبدیل شدن به نقض مخرب داده شناسایی و کاهش دهند. آن‌ها به‌خوبی روی داشبورد برای تیم‌هایی نمایش داده می‌شوند که در یک نگاه کل امنیت ابری را مشاهده می‌کنند.

این پلتفرم از یادگیری ماشینی برای تعیین اینکه آیا تهدید بالقوه شناسایی‌شده واقعاً خطری حیاتی دارد یا خیر، استفاده می‌کند. در زمینه زیرساخت فرد.

یکی دیگر از توانایی‌های مهم CNAAP این است که می‌تواند به شرکت‌ها برای رعایت قوانین کمک کند. آن‌ها آن را خودکار می‌کنند و همراه با هر خط‌مشی امنیتی دیگری که برای کسب‌وکار مهم است، اجرا می‌کنند.

Staying Secure و On Cloud Nine.

در مجموع، امنیت ابری برای کسب‌وکارهای کوچک باید به کارآیی و هزینه‌های کمتر و در عین حال محافظت از داده‌هایی که در محیط مجازی ذخیره می‌شوند، باشد. .

به عنوان یک شرکت با بودجه کمتر، ممکن است تیم های امنیتی بزرگی نداشته باشید که اختصاص داده شده باشند. برای محافظت و پیکربندی ابر.

صرف نظر، در صورت نیاز اجزای ابری را می‌خرید و اضافه می‌کنید زیرا هزینه‌ها را کاهش می‌دهد، دورکاری را تسهیل می‌کند و مقیاس‌گذاری را در آینده امکان‌پذیر می‌کند.

بنابراین، دانستن آن مهم است. که رایج‌ترین آسیب‌پذیری‌هایی هستند که می‌توانند شرکت را به خطر بیندازند و این دارایی ضروری را به یک بدهی تبدیل کنند.

حتی بیشتر، مهم است که ابزارهایی را انتخاب کنید که به شما در مدیریت زیرساخت‌های جدیدی که در حال رشد است، کمک کنند. پیچیدگی و محافظت از ارزشمندترین دارایی های شما – مانند داده ها.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی