عمومیمقالات

طراح مایکل کاستلو قصد دارد زنان را از طریق آن توانمند کند روش

طراح مایکل کاستلو قصد دارد زنان را از طریق آن توانمند کند
روش

مایکل کاستلو برای جوایز گرمی در سال ۲۰۱۴ به بیانسه لباس توری سفید دست دوخته و مش برهنه پوشید. این چهار سال پس از طراح مد در فصل هشتم Project Runway به رقابت پرداخت. او چهارم شد و همچنین در فصل اول Project Runway All Stars ظاهر شد – اما او ادعا می کند که لباس بیانسه نقطه عطف او بوده است. تقریبا یک دهه بعد، مشتریان مشهور کاستلو شامل جنیفر لوپز، لیدی گاگا، کیت هادسون، سلین دیون و ماریا کری هستند. نام تجاری او در خیابان پنجم ساکس در دسترس است، و او اخیراً مجموعه تابستانی جدیدی را با خرده فروش مد آنلاین REVOLVE راه اندازی کرده است.

یک کاری که سعی می کنم هر روز انجام دهم این است که…

بمانید با تیم من و مشتریانم ارتباط برقرار کرده ام. من مطمئناً تیمم را بررسی می کنم و می بینم که آنها چگونه کار می کنند. من همچنین تا آنجا که می‌توانم به پیام‌های مشتریانم پاسخ می‌دهم، زیرا هیچ چیز به اندازه دیدن ارتباط واقعی و پاسخ به قطعاتم برای من خوشحال‌تر نمی‌شود.

استایل من

غیر عذرخواهی، زنانه و جسورانه است. طرح های من همه در مورد تجلیل از زنان از هر طبقه و ایجاد احساس اعتماد به نفس و زیبایی است.

من زمانی که…

زنی را در خیابان می بینم که یکی از طرح های من را پوشیده است، بیشتر احساس زنده بودن می کنم. این برای من اعتبار نهایی است، چون می‌دانم چیزی ساخته‌ام که باعث می‌شود دیگران نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند. این حسی است که هرگز پیر نمی شود. به همین دلیل است که من کاری را انجام می‌دهم.

تجربه‌ای حرفه‌ای که من را تغییر داد زندگی…

زمانی بود که با سوپر مدل استر کاناداس عکس گرفتم. من از کودکی طرفدار او بودم و زمانی که من به‌تازگی به عنوان طراح شروع به کار کردم، او الهام‌بخش بسیاری از طرح‌های من بود.

جمله مورد علاقه من…

“با دیگران با مهربانی رفتار کنید.” این یک یادآوری ساده و در عین حال قدرتمند است که همیشه تلاش کنید تا فردی خوب باشید. به معنای واقعی کلمه هیچ هزینه ای برای انجام یک کار خوب برای نشان دادن لبخند روی صورت کسی ندارد.

برای جلوگیری از حواس پرتی، من …

معمولاً مقداری موسیقی می‌گذارم و تلفنم را در حالت بی‌صدا قرار می‌دهم. بدون اعلان‌های مداوم از طریق پیام‌های متنی، تماس‌ها و ایمیل‌ها، من بسیار سازنده‌تر و خلاق‌تر هستم.

من با موارد منفی مقابله می‌کنم. توسط…

تلاش برای یافتن طنز در موقعیت. زندگی کوتاه تر از آن است که همه چیز را اینقدر جدی بگیریم. گاهی اوقات، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که بخندید.

لباسی که بدون آن نمی توانم زندگی کنم…

یک کت مشکی و خوش لباس است. این قطعه عالی برای لباس پوشیدن بالا یا پایین است و همیشه به من احساس اعتماد به نفس می دهد و در کنار هم قرار می گیرم.

یک چیزی که برای من سخت است اما از آن لذت می برم این است که…

مراقبت از خودم با مرخصی گرفتن و حضور بودن. این خیلی کلیشه ای به نظر می رسد، اما با برنامه ای پرجمعیت که بسیار روان است و دائماً در حال تغییر است، داشتن یک روز تعطیل بسیار سخت است.

من هرگز بدون…

تلفن من خانه را ترک نمی کنم. تمام زندگی من در آن است. نمی دانم چگونه بدون آن پول پرداخت کنم، کار کنم یا زندگی کنم.

وقتی به یک جرقه خلاقانه نیاز دارم،…

سفر می کنم. من از مکان های عجیب و غریب در سراسر جهان الهام زیادی پیدا می کنم.

بیشترین چیز شگفت انگیز در مورد من این است که…

من در آشپزخانه شگفت انگیز هستم. درست مانند ایجاد قطعات شیک، من عاشق کنار هم قرار دادن مواد برای تهیه غذاهای مورد علاقه ام برای عزیزانم هستم.

می‌خواهم مردم مرا بشناسند که…

طراحی هستم که تنوع را جشن می‌گیرد و زنان را توانمند می‌سازد. من می‌خواهم برند من برای خانم‌هایی با هر شکل، اندازه و پس‌زمینه‌ای باشد که بپوشند تا احساس زیبایی و اعتماد به نفس داشته باشند.

در ۱۰ سال آینده، امیدوارم…

هنوز مشغول طراحی و ساخت قطعاتی باشم که احساس شگفت انگیزی در زنان ایجاد کند.

من موفقیت را اینگونه تعریف می کنم…

ایجاد چیزی که در بین مردم طنین انداز شود و به آنها احساس خوبی بدهد.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/ اکتبر ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. > عکس‌ها با حسن نیت از فیلیس لین/ با احترام از مایکل کاستلو.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی