عمومی

بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان گزینه ها

بهترین نرم افزار مالیاتی در سال ۲۰۲۳: ۱۱ شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

این کار برای آینده فصل مالیاتی آسان است برای تحت فشار قرار دادن صاحبان مشاغل کوچک آیا تمام مدارک لازم را دارید؟ آیا می توانید مالیات خود را ثبت کنید یا می توانید یک متخصص مالیاتی را استخدام کنید؟ آیا ایده ای دارید که دارید انجام می دهید؟

خوشبختانه، مجبور نیستید مجموعه ای از کتاب های مالی کسب و کار برای مدیریت مالیات های خود به لطف انواع گزینه های نرم افزار تهیه مالیات مقرون به صرفه. مطمئن نیستید که بهترین نرم افزار مالیاتی برای کسب و کار کوچک شما چیست؟ ما تمام جزئیات را در مورد برترین شرکت‌های نرم‌افزار مالیاتی تقسیم کرده‌ایم.



نرم افزار مالیاتی چیست و چگونه کار می کند؟

همه ما چیزهای زیادی در مورد ابزارهای مختلف می شنویم، اما نرم افزار مالیاتی چیست و چگونه کار می کند؟ محصولات دیجیتال سطوح مختلفی از کمک های هدایت شده را برای ارسال اظهارنامه مالیاتی فدرال و ایالتی به کاربران ارائه می دهند. برخی از نرم افزارهای مالیاتی علاوه بر رابط های مفیدی که در تکمیل فرم های مالیاتی مناسب به پرونده های مالیاتی کمک می کنند، فرم های مالیاتی را نیز از IRS وارد می کنند، محل کسر مالیات را تعیین می کنند و هم کمک کارشناسان مالیاتی و هم پشتیبانی خدمات مشتری را ارائه می دهند.

در حالی که فرآیند دقیق برای هر نوع نرم افزار مالیاتی متفاوت است، اکثر آنها به روشی مشابه عمل می کنند. کاربر به سؤالات پاسخ می دهد و جزئیات اسناد مالیاتی مانند ۱۰۹۹s و W-2s را وارد می کند، از جمله اطلاعات مالیات دهندگان شخصی، درآمد، هرگونه پرداخت مالیاتی و کسرهایی مانند سود وام مسکن، سود وام دانشجویی، هزینه های تجاری و مشارکت در حساب پس انداز سلامت.

پس از وارد کردن تمام اطلاعات مالیاتی، نرم افزار مالیاتی محاسبه می کند که آیا کاربر به دولت فدرال یا ایالتی مالیات بدهکار است یا اینکه باید بازپرداخت شود و همچنین مبلغ. کاربر می تواند جزئیات بانکی را برای پرداخت مالیات یا دریافت بازپرداخت مستقیم سپرده ارائه دهد. در نهایت، کاربر می‌تواند مالیات‌ها را به‌صورت الکترونیکی ثبت کند یا اظهارنامه مالیاتی کاغذی را ارسال کند.

نرم افزار مالیاتی بسته به نوع قیمت ممکن است متفاوت باشد. ویژگی‌های موجود و فرم‌های مالیاتی مورد نیاز، با این حال، افرادی که اظهارنامه مالیاتی ساده را تنها با چند کسر کسر می‌کنند، اغلب می‌توانند گزینه‌ای برای نرم‌افزار ثبت مالیات آنلاین رایگان پیدا کنند.

جدول مقایسه نرم افزار تشکیل پرونده مالیاتی

بهترین نرم افزار مالیاتی چیست؟

بهترین نرم افزار مالیاتی تا حد زیادی به هر مالیات دهنده و وضعیت مالی آنها بستگی دارد. اظهارنامه مالیاتی شما چقدر پیچیده است؟ آیا باید چندین فرم مالیاتی را تکمیل کنید و کسورات مختلفی را درخواست کنید، یا این یک اظهارنامه ساده بر اساس یک W-4 با کسر استاندارد است؟

آیا شما یک پرونده مالیاتی تحصیل کرده هستید که اطلاعات را درک می کنید و ایده ای دارید که از اظهارنامه مالیاتی خود چه انتظاری دارید؟ آیا قوانین ۱۰۹۹ مختلف و الزامات کسر را می دانید؟ یا مالیات دهندگان بی تجربه ای هستید که به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ آیا به دنبال نرم افزار مالیاتی رایگان هستید یا با پرداخت هزینه متوسطی راحت هستید؟ هنگام مقایسه بهترین ارائه دهندگان نرم افزار مالیاتی، پاسخ این سؤالات را در ذهن داشته باشید.

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

بهترین نرم افزار مالیاتی ۲۰۲۳

به به هر یک از خوانندگان ما در انتخاب بهترین نرم افزار مالیاتی برای سال ۲۰۲۳ کمک کنیم، ما ۱۱ مورد از محبوب ترین محصولات نرم افزار مالیاتی موجود را برجسته کرده ایم. امسال. بر اساس نیازهای مالیاتی خود، ارزیابی جزئیات و انتخاب بهترین گزینه برای ثبت مالیات آنلاین برای شما باید ساده باشد.

 < /p>

۱٫ H&R Block

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه هاH&R Block’s آنلاین که توسط کارشناسان به عنوان یکی از بهترین گزینه های نرم افزار مالیاتی معرفی شده است. platform راه های متعددی را برای ثبت مالیات ارائه می دهد، از جمله تشکیل پرونده الکترونیکی و کمک از یک متخصص مالیاتی. رابط کاربری ساده H&R Block برای پیمایش ساده است و این نرم افزار دارای توضیحات جامع در مورد هر فرم مالیاتی و همچنین راهنماهای گام به گام برای کمک به کاربران در جهت یابی موقعیت های مالیاتی فردی است.

بسیاری از کاربرانی که اظهارنامه‌های ساده را ارسال می‌کنند، واجد شرایط بایگانی رایگان H&R Block هستند، که شامل امکان وارد کردن اظهارنامه مالیاتی سال قبل از ارائه‌دهنده دیگر است. کسانی که اظهارنامه مالیاتی پیچیده‌تری دارند، می‌توانند از میان چهار ردیف نرم‌افزار ثبت مالیات پرداختی که فرم‌های مالیاتی بیشتری را پوشش می‌دهند و ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کنند، انتخاب کنند.

در حالی که H&R Block به دلیل تخصص مالیاتی ارائه شده توسط متخصصان حضوری خود شناخته شده است، پرونده های مالیاتی آنلاین نیز می توانند از نظارت اضافی بهره مند شوند. کاربران آنلاین H&R Block می‌توانند Tax Pro Review را انتخاب کنند، که در آن یک متخصص مالیات پس از تهیه اظهارنامه مالیاتی توسط کاربر آنلاین، آن را بررسی می‌کند و خطاها یا حذفیات را بررسی می‌کند.

H&R Block Pros

نام تجاری قابل اعتماد، نسخه رایگان برای بازپرداخت ساده، کمک متخصص در دسترس است.

مضرات بلوک H&R

سطوح قیمت گذاری پیچیده تر، گزینه های رایگان کمتر.

قیمت گذاری

از رایگان تا ۷۹٫۹۵ دلار برای تشکیل پرونده فدرال، ۳۹٫۹۵ دلار در هر ایالت متغیر است.

 

۲٫ TurboTax

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

آمادگی مالیات با پر کردن صحیح فرم W4 و TurboTax از ابتدا با ماشین حساب کسر مالیات رایگان خود کمک می کند. البته TurboTax خیلی بیشتر از این کار می کند. این نرم افزار مالیات آنلاین به عنوان بهترین گزینه برای کاربران دارای درآمد سرمایه گذاری ذکر شده است زیرا به گزارش فروش درآمدهای اوراق بهادار سرمایه گذاری و وجوه و همچنین سایر خدمات سرمایه گذاری کمک می کند. کاربران TurboTax حتی می توانند سود و زیان سرمایه گذاری را از منابع مختلف وارد کنند.

طیف وسیعی از محصولات بایگانی مالیاتی TurboTax کم نیستند گزینه های نرم افزار مالیاتی گران قیمت، و این سرویس فقط برای کسانی که ساده ترین اظهارنامه مالیاتی دارند رایگان است. این شامل فریلنسرها، صاحبان مشاغل کوچک و سایر مالیات دهندگانی نمی شود که باید جزئیات فرم ۱۰۹۹ را وارد کنند. با این حال، TurboTax برای اعضای فعال ارتش و همچنین اعضای ذخیره و گارد ملی رایگان است.

صرف نظر از هزینه، TurboTax یکی از محبوب‌ترین ابزارهای نرم‌افزار مالیاتی است که تا حد زیادی به دلیل آن است. سهولت استفاده از آن رابط مبتنی بر سؤال این برنامه باعث می شود کاربران احساس کنند که به تازگی با یک متخصص مالیاتی با تجربه ملاقات کرده اند که همه سؤالات درست را برای پرسیدن می داند.

مزایای Turbotax

ماشین حساب رایگان، گزینه های عالی برای درآمد سرمایه گذاری، رابط کاربر پسند.

مضرات Turbotax

گزینه گران قیمت تر، فقط رایگان برای اظهارنامه های ساده و اعضای نظامی.

قیمت

از رایگان تا ۱۹۹ دلار برای تشکیل پرونده فدرال متغیر است، اظهارنامه مالیاتی ایالتی هزینه اضافی دارد.

 

<۳٫ TaxSlayer

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر نرم‌افزار مالیاتی، TaxSlayer به دلیل طیف وسیعی از محصولات مقرون به صرفه برای self-e، در بین فریلنسرها محبوب است مالیات دهندگان شاغل در واقع، گران ترین سطح TaxSlayer برای کاربران خوداشتغال فقط ۵۵ دلار هزینه دارد و شامل کمک چت زنده از طرف یک متخصص مالیات و یادآوری پرداخت مالیات تخمین زده می شود. پیمانکاران مستقل با بازپرداخت ساده حتی می‌توانند از گزینه بایگانی رایگان لذت ببرند.

TaxSlayer ممکن است اولین گزینه ای که مردم وقتی برنامه های نرم افزار مالیاتی را در نظر می گیرند به آن فکر می کنند، اما این محصول بر اساس ابزارهایی است که بیش از ۵۰ سال توسط حسابداران استفاده می شود و از دهه ۱۹۹۰ یک ارائه دهنده قابل اعتماد برای تهیه مالیات آنلاین بوده است. TaxSlayer نه تنها یک طرح کلی برای موضوعات رایج مرتبط با ۱۰۴۰ ارائه می‌کند، بلکه شامل یک پایگاه داده قابل جستجو از فایل‌های راهنما به‌روزرسانی‌شده برای سال مالیاتی جاری، و همچنین بسیاری از راهنمایی‌های دیگر است.

در حالی که TaxSlayer است. با رتبه بالایی توسط کاربران، پرونده‌های مالیاتی باید بدانند که فقط گران‌ترین ردیف مشاوره مالیاتی و کمک یک تهیه‌کننده مالیاتی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. با این حال، همه نسخه ها پشتیبانی فنی رایگان را از طریق تلفن یا ایمیل ارائه می دهند. با این حال، TaxSlayer یک انتخاب خوب برای مترجمان آزاد و صاحبان مشاغل کوچک با بودجه است.

طرفداران TaxSlayer

گزینه‌های قیمت مقرون به صرفه، کمک چت زنده، پایگاه داده قابل جستجو از موضوعات مالیاتی فعلی.

مضرات TaxSlayer

کمک‌های مالیاتی حرفه‌ای فقط برای بالاترین سطح در دسترس است.

قیمت

از رایگان تا ۵۹٫۹۵ دلار برای تشکیل پرونده فدرال متغیر است. و رایگان به ۳۹٫۹۵ دلار در هر بازپرداخت ایالتی.

 

۴٫ فایل الکترونیکی

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

به دنبال نرم افزار مالیاتی هستید که تخفیف ها و قیمت های تبلیغاتی ارائه دهد؟ کاربران پرونده الکترونیکی از پیشنهادات ویژه در طول سال استفاده می کنند و آن را تبدیل به یک گزینه ای عالی برای بایگانی های مالیاتی که از بودجه آگاه هستند. به علاوه، استفاده از نرم افزار مالیات آنلاین بسیار آسان است، کسانی که اظهارنامه مالیاتی ساده دارند می توانند در کمتر از ۱۵ دقیقه به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

E- رابط اصلی فایل به کاربران امکان می دهد اظهارنامه مالیاتی سال قبل خود را وارد کنند و دارای نوار کناری با راهنمایی، راهنمایی و پشتیبانی است. این نرم افزار پیشرفت کاربران را هنگام تهیه اظهارنامه مالیاتی خود ذخیره می کند و آنها می توانند مالیات را به صورت الکترونیکی ارسال کنند یا اظهارنامه مالیاتی تکمیل شده خود را چاپ و پست کنند. کاربران همچنین می‌توانند با پرداخت هزینه به کمک تلفن یا ایمیل اضافی دسترسی داشته باشند.

نرم‌افزار مالیاتی E-file تشکیل پرونده مالیاتی رایگان فدرال را برای اظهارنامه‌های ساده و گزینه‌های ارسال کم‌هزینه برای اظهارنامه‌های مالیاتی پیچیده‌تر ارائه می‌دهد. با این حال، به خاطر داشته باشید که این پلتفرم پرونده مالیاتی کاملاً DIY را ارائه می دهد و از پشتیبانی اضافی از طرف متخصص مالیات برخوردار نیست. صرف نظر از این، E-file یک گزینه عالی برای پرونده‌های مالیاتی با شرایط پیچیده‌تر است که نمی‌خواهند حق بیمه بیشتری بپردازند.

طرفداران E-file

تخفیف‌های تمام سال و کوپن، آماده‌سازی سریع و آسان مالیات، اظهارنامه‌های مالیاتی پیچیده کم‌هزینه.

مضرات فایل الکترونیکی

بدون کمک حرفه‌ای، بایگانی رایگان همراه فقط برای اظهارنامه‌های ساده است.

قیمت

از رایگان تا ۳۷٫۴۹ دلار برای تشکیل پرونده فدرال، به اضافه ۲۲٫۴۹ دلار برای هر اظهارنامه مالیاتی ایالتی متغیر است.

 

۵٫ TaxAct

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

یک محصول نرم افزاری مفید برای صاحبان مشاغل کوچک و خوداشتغال های مالیاتی و همچنین هر مالیات دهنده دیگری ، TaxAct دارای ابزارهای مختلفی برای کمک به کارآفرینان، پیمانکاران است. و کاربران با جریان های درآمدی متعدد. علاوه بر طرح‌های قیمت‌گذاری مختلف برای موقعیت‌های مالیاتی با پیچیدگی‌های مختلف، TaxAct یک ماشین‌حساب ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند قبل از تکمیل فرم‌های رسمی، مالیات خود را تخمین بزنند. به علاوه، TaxAct حتی حداکثر بازپرداخت تا ۱۰۰۰۰۰ دلار را تضمین می کند.

سطح قیمت‌گذاری TaxAct برای پرونده‌های خوداشتغال شامل فرم‌هایی برای درآمد مشاغل آزاد، از جمله ۱۰۹۹-NEC، درآمد مزرعه و تجارت، و همچنین محاسبات استهلاک. همین طرح شامل سهام، فروش خانه و درآمد ملک اجاره ای نیز می شود. به علاوه، TaxAct از طریق صفحه فرود نظامی TaxAct، بازپرداخت رایگان فدرال و ایالتی را برای همه اعضای خدمات فعال ارائه می دهد.

کمک به مشتری واقعاً TaxAct را از رقبای خود متمایز می کند. نرم‌افزار مالیاتی آنلاین به هر کاربر، صرف‌نظر از طرح قیمت‌گذاری، دسترسی رایگان به کمک‌های مالیاتی Xpert Assist تا ۷ آوریل، از جمله بررسی حرفه‌ای اظهارنامه‌ها قبل از تشکیل پرونده، دسترسی رایگان می‌دهد.

TaxAct Pros

ابزارهای مقرون به صرفه برای پرونده‌سازان خوداشتغال، حداکثر بازپرداخت تضمین شده، خدمات عالی به مشتریان، و بررسی‌های حرفه‌ای رایگان.

مضرات TaxAct

هزینه بازگشت‌های دولتی بیشتر و پشتیبانی حسابرسی ضعیف است.

قیمت

از رایگان تا ۹۵٫۹۵ دلار برای تشکیل پرونده فدرال متغیر است و اظهارنامه مالیاتی ایالتی از ۳۹٫۹۵ دلار تا ۵۴٫۹۵ دلار متغیر است.

 

۶٫ جکسون هویت آنلاین

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه هابسیاری از مالیات دهندگانی که نیاز به ارائه چندین اظهارنامه ایالتی دارند، Jackson Hewitt Online را به عنوان بهترین نرم افزار مالیاتی انتخاب می کنند زیرا اظهارنامه های ایالتی نامحدود را با یک هزینه ثابت ارائه می دهد. در واقع، فقط با ۲۵ دلار، جکسون کاربران Hewitt آنلاین می‌توانند به تعداد مورد نیاز اظهارنامه‌های ایالتی و فدرال ارسال کنند.

البته، جکسون هویت به دلیل انبوهی از فروشگاه های پاپ آپ که در طول فصل مالیات در مراکز خرید و سایر مکان های محبوب ظاهر می شوند، به عنوان یک ارائه دهنده قابل اعتماد خدمات مالیاتی شناخته می شود. اما این برند همچنین یک محصول نرم‌افزاری قوی را ارائه می‌کند که به کاربران کمک می‌کند مالیات‌های خود را به‌صورت آنلاین از خانه‌هایشان ثبت کنند.

انتخاب ثبت مالیات با استفاده از نرم‌افزار جکسون هویت به این معنا نیست که پرونده‌های مالیاتی به تنهایی انجام می‌شوند. با این حال. این محصولات دارای کمک جامع از یک متخصص مالیات مجازی، و همچنین کمک حسابرسی IRS و خدمات حضوری به مشتریان است. هزینه ثابت و کمک مالیاتی مجازی.

مضرات آنلاین جکسون هویت

پیش‌پرداخت فقط برای مشتریان در فروشگاه انجام می‌شود و محصولات گران‌تر را تبلیغ می‌کند.

قیمت‌گذاری

۲۵ دلار، شامل بازپرداخت نامحدود ایالتی و فدرال.

 

۷٫ Liberty Tax

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

به‌دنبال یک محصول نرم‌افزار تهیه مالیات آنلاین جایگزین از یک سرویس مالیاتی معتبر هستید؟ نرم افزار Liberty Tax گزینه عالی برای مالیات دهندگانی است که به برند اعتماد دارند اما می خواهند پس انداز کنند. مقداری پول با ثبت مالیات خود به صورت آنلاین. اگرچه به اندازه نرم افزار مالیات آنلاین جکسون هویت ارزان نیست، لیبرتی تکس دارای یک ابزار بررسی مفید است و برنامه تلفن همراه آن به کاربران اجازه می دهد تا بررسی های ساده را روی تلفن های هوشمند خود انجام دهند.

کاربران Liberty Tax از سرعت بارگذاری سریع وب سایت و همچنین رابط کاربری ساده و تمیز آن قدردانی می کنند. نرم افزار آنلاین Liberty Tax فاقد رابط پیشرفته ای است که توسط TurboTax و سایر رقبا ارائه شده است. همچنین فاقد راهنمایی‌های زیادی است که می‌تواند مانع از ورود مالیات‌دهندگان به درآمدها، اعتبارات و کسر مالیات‌های مختلف شود.

با این وجود، محصول Liberty Tax به کاربران اجازه می‌دهد اسناد مالیاتی را سریع و آسان وارد کنند، و شناخته شده است که یک تجربه آماده سازی مالیاتی آسان برای دنبال کردن را ارائه می دهد. مالیات دهندگان حتی یک گزینه بایگانی از راه دور دارند، که در آن به سادگی کپی اسناد خود را آپلود می کنند و به یک حرفه ای اجازه می دهند بقیه کار را انجام دهد. اگرچه توصیه‌های محدودی از متخصصان مالیاتی ارائه می‌کند، اما برخی از کمک‌های کارشناسان مالیاتی در دسترس است.

طرفداران Liberty Tax

ابزار بررسی مفید، بهینه‌سازی شده برای تلفن همراه، رابط کاربری ساده و گزینه تشکیل پرونده از راه دور.

مضرات مالیات آزادی

راهنمای کمتر و زنگ و سوت کمتر نسبت به رقبا.

قیمت

پرونده آنلاین اولیه برای اظهارنامه های فدرال از ۴۵٫۹۵ دلار شروع می شود، به علاوه ۳۶٫۹۵ دلار به ازای هر بازپرداخت ایالتی.

بهترین نرم افزار مالیاتی رایگان ۲۰۲۳

بسیاری از محصولات نرم‌افزار مالیاتی نسخه رایگانی را برای تعداد محدودی از موقعیت‌های مالیاتی ارائه می‌دهند، یا شاید یک اظهارنامه رایگان فدرال اما هزینه‌های پرهزینه بایگانی ایالتی را تبلیغ می‌کنند. با این حال، برخی از پرونده‌های مالیاتی به دنبال بهترین نرم‌افزار مالیاتی رایگان هستند که واقعاً هزینه‌ای برای ثبت مالیات ندارد.

به دنبال نرم افزار آنلاینی هستید که به شما کمک کند مالیات خود را به صورت رایگان ثبت کنید؟ گزینه های زیر را در نظر بگیرید.

۸٫ FreeTaxUSA

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

FreeTaxUSA بهترین محصول نرم افزاری کم هزینه نامیده شده است و دلیل خوبی هم دارد. نرم افزار مالیات آنلاین تشکیل پرونده رایگان برای همه شرایط مالیاتی، از جمله تشکیل پرونده مشترک و ادعای مالکیت خانه، افراد تحت تکفل، کسورات جزئی، درآمد خوداشتغالی، سرمایه گذاری، املاک اجاره، درآمد بازنشستگی و توزیع برنامه شهریه را ارائه می دهد. از آنجایی که FreeTaxUSA پشتیبانی مشتری حضوری یا تلفنی را ارائه نمی‌کند، برای کاربرانی که راحت‌تر اظهارنامه مالیاتی خود را با کمک کم یا بدون کمک ارائه می‌کنند، مناسب‌تر است.

اما نرم‌افزار آنلاین FreeTaxUSA دارای ویژگی است. واردات آسان سال قبل از TurboTax، H&R Block یا TaxAct. اما شامل ویژگی واردات سند نمی شود، بنابراین کاربران باید برخی از اطلاعات را به صورت دستی وارد کنند. هنگامی که اظهارنامه ها با FreeTaxUSA ثبت می شوند، به طور خودکار به عنوان فایل های PDF تا ۷ سال ذخیره می شوند.

FreeTaxUSA همچنین یک نرم افزار مالیاتی عالی برای اعضای ارتش است زیرا به آنها کمک می کند تا بیشترین بازپرداخت موجود را دریافت کنند. این نرم‌افزار از معافیت‌های مالیاتی مانند محرومیت‌های پرداخت‌های رزمی، کسر هزینه‌های جابجایی، کسر یکنواخت، کسر سفر ذخیره‌ساز، هزینه‌های جستجوی شغل، EITC برای پرداخت غیرقابل مالیات رزمی، و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

FreeTaxUSA Pros

Easy واردات سال قبل، رایگان برای همه اظهارنامه های فدرال، پشتیبانی از معافیت های مالیاتی نظامی.

مضرات FreeTaxUSA

فقدان پشتیبانی مشتری، و ورود دستی بیشتر.

 

۹٫ مالیات برنامه های نقدی

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

که قبلاً به عنوان مالیات کارمای اعتباری شناخته می‌شد، مالیات برنامه های نقدی به سرعت به عنوان بهترین نرم افزار مالیاتی رایگان در بازار شهرت پیدا می کند. arket به لطف خدمات واقعاً رایگان تشکیل پرونده مالیاتی برای اظهارنامه های ایالتی و فدرال. محصول بایگانی مالیات تلفن همراه یک گزینه عالی برای کاربرانی است که به نرم افزار مالیاتی عادت دارند و نیازی به پشتیبانی یک به یک ندارند.

بر خلاف بسیاری از گزینه های نرم افزار تهیه مالیات رقبا، Cash App Taxes از آن استفاده نمی کند. filers’ income to qualify for free products and services. Instead, it includes most major IRS forms and schedules as well as many other tax situations that other free tax software doesn’t support, including those for rental income and the student loan interest deduction.

Cash App Taxes’ mobile software features a user-friendly navigation tool that guides users through the tax preparation process. The app also saves users time by supporting 1040 importation with its Smart File feature. Cash App Taxes even offers free audit defense and an accurate calculations guarantee, so if the service makes a mistake, users could receive as much as $1,000.

Cash App Taxes Pros

Truly free federal and state returns, free audit defense, and a user-friendly interface.

Cash App Taxes Cons

Lacks one-on-one support and difficult to import investments.

 

۱۰٫ TaxHawk

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

TaxHawk will once again offer free federal tax filing in 2023, as well as low-cost state filing. In fact, many tax filers who don’t qualify for free tiers with competitor tax software products might discover better prices with TaxHawk. Even after paying for state filing, many TaxHawk users save money compared to other services.

The TaxHawk tax software, however, is a bare-bones service that doesn’t include W-2 or 1099 imports. Being unable to import tax form PDFs for spreadsheets with investment data could create issues for users with complex tax returns.

Regardless, the TaxHawk software is easy to use and features a range of questions as well as a quick navigation menu to guide customers through the tax filing process. While state returns cost $14.99, the free federal filing includes many options that cost money with competitors, including interest income, dividends and self-employment income. TaxHawk even supports cryptocurrency trades, although users must manually key all the information.

TaxHawk Pros

Low-cost state filing, additional free federal options, and a quick navigation menu.

TaxHawk Cons

Only federa l returns are free and a bare-bones interface.

 

۱۱٫ IRS Free File Program

svg%3E - بهترین نرم افزار مالیاتی در سال 2023: 11 شگفت انگیز پولی و رایگان
گزینه ها

A variety of tax filing software programs offer limited free versions of free filing to taxpayers in certain situations. However, one lesser-known program provides free tax filing with fewer limitations and restrictions. with the IRS Free File program, taxpayers with an adjusted gross income of less than $73,000 can qualify for free tax filing through a number of top tax providers. They also can complete free fillable forms to file through the IRS website.

In 2023, the IRS Free File partners include TaxAct, FreeTaxUSA, TaxSlayer and a number of other tax software companies. While the program has entered its third decade, many taxpayers are unaware of the IRS Free File option, although the IRS estimates that as many as 70% of all taxpayers qualify for the program.

Free File Pros

Free federal returns for more taxpayers, and multiple partners to choose from.

Free file Cons

Not available to taxpayers earning more than $73,000 per year.

Why You Should Use Tax Preparation Software

Processing the taxes for your business doesn’t have to be too unpleasant when you have the right tools. But you have to remember it can go beyond just filing a W-2 for small businesses depending on your business structure. If you are among the millions of self-employed filers, there are several reasons to consider using online tax software or small business tax services when preparing your business taxes:

  • Better time and money savings: The time you will save using tax software is huge. You can easily knock an hour off your prep time, if not more. This benefit is especially helpful if you have to file Schedule C and other forms.
  • Ease of use: All the programs we reviewed are easy to use, even if you have no prior experience with tax software. They walk you through the process step by step, and most include help features in case you get stuck.
  • Accuracy: The best tax prep software options are highly accurate, which reduces the chances that you will make an error on your return. This fact is especially important if you are self-employed or have a complex tax situation.
  • Deductions and credits: Most programs have built-in features that help you find deductions and credits you may be eligible for, saving you a good deal of money.
  • Free expert support: Many tax prep software programs offer free support, audit assistance and advice from a tax pro.
  • Streamlines the process: Using tax software programs can help you stay organized and on top of your taxes throughout the year. This aspect can save you time and money in the long run.

How to Choose the Best Tax Preparation Software for Your Small Business

With so many great tax preparation software tools from which to choose, how is a taxpayer decide on the best service for their tax situation? If you’re comparing the various online tax software products, be sure to make the following considerations:

Compare Software Costs

How much do you hope to spend on tax preparation software? Are you looking for the cheapest possible option, or do you have the budget to support additional features? Some software offers only a bare-bones option for free, with upgrades to support additional features. Does your income level qualify for the IRS Free File program?

Consider Available Tax Forms

Are you entering tax information from a simple 1040 form, or does your individual tax situation involve additional streams of business income or unemployment income reported on a w9 form or another tax document? Some tax software companies support a wide range of tax forms in their free version, while others require users to upgrade and pay extra fees to file extra tax forms. Also don’t forget to ensure the selected software program supports any credits for which you qualify, including the earned income tax credit, the child tax credit and itemized deductions for charitable donations.

Remember Other Business Needs

Do you need a simple online software program that merely supports tax filing, or are you in search of a more comprehensive financial software product that supports additional business needs? If you are looking for programs that include features such as invoicing software, then you will want to consider software providers that fulfill a wider range of financial needs.

Beware of Potential Tax Scams

Tax season can also be known as scam season as a plethora of offers from imitation providers with false promises of larger refunds infiltrate taxpayers’ inboxes. When considering the best tax software, stick with trusted brands and offers found on legitimate websites, otherwise, you could unknowingly provide your private information to tax scams.

Final Words

What is the best tax software? It all depends on the taxpayer’s wants and needs. Are you looking for a simple software product that costs the least, or a robust set of technological tools that will provide the maximum tax refund or lowest taxable income? While plenty of users prefer trusted brands like H&R Block and TurboTax, other taxpayers are opting for lesser-known software options that cost less while still providing a superior tax filing experience.

How much does it cost to use tax software?

The cost to use tax apps ranges from free to hundreds of dollars depending on the software provider and the complexity of the tax return. Tax filers whose tax returns might include forms not generally offered in the free version of most tax software might qualify to file federal taxes for free using the IRS Free Filing program for taxpayers earning less than $73,000 per year.

Which free tax filing software is best in 2023?

Formerly Credit Karma Tax, Cash App Taxes offers superior free tax filing services compared to competitors like H&R Block and TurboTax. The Cash App Taxes software supports a wider range of available tax forms and features more useful tools to maximize a tax return than comparable free products. Plus, state returns are also free for most taxpayers.

What happens if you miss the tax deadline?

If you miss the tax deadline, a few things can happen. The most common penalties for filing taxes late are failure-to-file and failure-to-pay penalties if you don’t pay by the due date. However, if you can show that you had a good reason for not filing on time, the IRS may waive the failure-to-file penalty. You can also ask for a payment plan if you can’t pay your entire tax bill at once.

Should I hire a tax professional to help with my small business tax filing?

There are a few things to consider when deciding whether or not to hire a tax professional to help with your small business’s tax filing. The most important factor is how complex your taxes are. If you have more than one business, own property, or have investments, you may need the help of a professional to get all those tax figures and deductions you need.

You should also consider how comfortable you are with doing your own taxes and whether or not you have the time to do them. If you decide to hire a professional, make sure you choose someone who is qualified and reputable. You can check the IRS website for a list of registered tax preparers in your area.

Lastly, keep in mind that tax preparation fees are a deductible expense, whether it’s a DIY filing or working closely with a tax professional or accountant.

When should I consider hiring a tax professional?

Should you hire tax preparation services instead of selecting tax software? While filing your own tax return using online software is an option available for practically any taxpayer, the savings might not be worth the cost in some situations. Certainly, it can cost less to use online tax apps than to hire a professional tax preparer, but if the trade-off is lost deductions and tax credits that otherwise would significantly lower a tax bill, then the better option is to pay for the expert service.

Which free tax software is best?

Which free tax software is the best? Is it the free version of the H&R Block tax filing program, or perhaps the ultra-popular TurboTax free version? While those might be adequate for taxpayers with a simple W2 form, the upgrades for additional forms and deductions come with fees. Cash App Taxes provides the most robust software program for free filing taxes, although the IRS Free File program will help taxpayers earning $73,000 or less file federal taxes with partner programs at no cost.

How soon can I pay my taxes?

The IRS has set Jan. 23 as the official start of the 2023 tax season, and the agency will begin processing returns for the 2022 tax year on that date. Taxpayers must file their tax returns and pay any taxes owed by April 18. Those requesting an extension will have until Oct. 16 to file.

What software do tax preparers use?

The best online tax software products like H&R Block and TurboTax might offer tax filers user-friendly experiences, but they are not the same products used by a professional tax preparer such as a certified public accountant. Tax preparers rely on professional tax software products like ProSeries, ProConnect and TaxAct Professional to sign and e-file returns as paid preparers.

Image: Envato Elements


More in: Software and Apps
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی