عمومی

چگونه با تقویت دیجیتال خود، کسب و کار آنلاین را ارتقا دهید حضور

چگونه با تقویت دیجیتال خود، کسب و کار آنلاین را ارتقا دهید
حضور

استفن شبستا، یک سازمان کارآفرینان (EO) در تورنتو، مدیر عامل و معاون توسعه شرکت در Sendinblue، یک راه حل بازاریابی بصری و همه کاره برای مشاغل کوچک. از استفن پرسیدیم که چگونه شرکت‌ها می‌توانند حضور دیجیتالی قوی‌تری ایجاد کنند تا کسب‌وکار خود را به سطح بعدی برسانند. این چیزی است که او به اشتراک گذاشت:

حضور دیجیتالی قوی نه تنها بهترین روش است. وقتی نوبت به رشد کسب و کار آنلاین شما می رسد، ضروری است. زمانی که کسب و کارها برای اولین بار به صورت آنلاین مهاجرت کردند، ایجاد یک صفحه فرود و فروشگاه آنلاین از اولویت های اصلی بودند. اکنون در سال ۲۰۲۲، به عنوان تعداد مصرف کنندگان خرید آنلاین به بالاترین حد خود رسیده است، کسب و کارهای کوچک باید روی تجربه آنلاین مشتریان خود تمرکز کنند.

ایجاد نقاط تماس معنادار با شما مشتریان می توانند تجربه خود را با برند شما به طور قابل توجهی بهبود بخشند. شما می توانید این کار را از طریق ایمیل، پیام های متنی، محتوای رسانه های اجتماعی یا حتی تماس های ویدیویی انجام دهید. قابل مشاهده ماندن در طول سفر مشتری، کسب و کار شما را در ذهن خود نگه می دارد و به راحتی در دسترس قرار می گیرد.

در زیر پنج روشی که به راحتی اجرا می شوند را برجسته می کنیم. حضور دیجیتالی خود را افزایش دهید و تعامل مشتریان را افزایش دهید:

محتوای مناسب را در زمان مناسب از طریق اتوماسیون ایمیل به اشتراک بگذارید

اتوماسیون ایمیل، فرآیند ارسال یک ایمیل یا سری ایمیل خودکار در پاسخ به شرایط راه اندازی از پیش تعریف شده است – و این یکی از موثرترین استراتژی هایی است که هر کسب و کاری می تواند اجرا کند. از طریق ارائه به موقع و شخصی سازی شده، تجربه مشتری را بهبود می بخشد. چرخ دستی‌های رها شده، پیام‌های تولد، یا نامه‌های خوش آمدگویی، همگی سناریوهای ایده‌آلی برای استفاده از اتوماسیون ایمیل با روی کاری مناسب در محل. از طریق اتوماسیون ایمیل، شما توانایی ایجاد مکاتبات ایمیلی یک به یک را به دست می آورید. در مورد تعامل با مشتری که می تواند روابط عمیق تر ایجاد کند، تعامل را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد. نه تنها زمان برای تیم شما کارآمد است، بلکه از آنجایی که شما پیام مناسب را در زمان مناسب در طول سفر خرید مشتری ارسال می کنید، نیز موثر است.

مشتریان را در رسانه های اجتماعی جذب کنید.

رسانه های اجتماعی یک نقطه تماس کلیدی با مشتری است که به شما امکان می دهد جامعه ای جذاب ایجاد کنید و تعاملات با نام تجاری خود را نظارت کنید. مهم است که یک حضور اجتماعی فعال داشته باشید تا برند خود را در ذهن خود نگه دارید و در دسترس مشتریان جدید و فعلی قرار دهید. به عنوان مثال، از طریق مدیریت فعال جامعه رسانه های اجتماعی، برند شما قادر خواهد بود به بازخورد یا شکایات به موقع پاسخ دهد. پلت‌فرم‌های اجتماعی کلیدی را انتخاب کنید که در آن مخاطبان و مشتریان هدف شما فعال هستند و تلاش‌های خود را در آنجا متمرکز کنید تا سعی کنید روی هر پلتفرمی باشید که ممکن است به برند شما مرتبط نباشد.

ارتباط باشید با مشتریان بالقوه در زمان واقعی با چت زنده

هنگامی که مشتریانی را در وب سایت خود پیدا کردید، با ایجاد تعامل با مشتری، تعامل با مشتری را به سطح بالاتری ببرید. یک تجربه یکپارچه از طریق چت زنده. یک گزارش ۷۳ درصد از مشتریان چت زنده را رضایت‌بخش‌ترین شکل ارتباط با یک برند می‌دانند. کسب و کارهای بزرگ یا کوچک می توانند به راحتی زنده ویژگی‌های چت برای ارائه پشتیبانی سریع‌تر از مشتری و برقراری ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان وب‌سایت. چت زنده با بازدیدکنندگان وب‌سایت در زمان واقعی ارتباط برقرار می‌کند تا تجربه و تعامل با مشتری را بهبود بخشد و همچنین فروش شما را افزایش دهد.

با کمپین‌های بازاریابی واتس‌اپ مشتریان را هدف قرار دهید

کمپین های بازاریابی واتس اپ در مسیر تبدیل شدن به ابزار جدید “It” برای ارتباط با مشتری هستند. کمپین های هدفمند دقیق با متن، لینک های وب، تصاویر و محتوای ویدیویی را به بخش های بزرگی از مخاطبین خود ارسال کنید. با بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال واتس اپ در سراسر جهان، این کانال به تنهایی به شما امکان دسترسی به مخاطبان زیادی را می دهد. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان به دنبال تعاملات یک به یک و محتوای بازاریابی شخصی هستند. با نرخ باز کردن تا ۹۸ درصد، صحبت در WhatsApp تجربه مشتری را بیشتر شبیه چت کردن با یک دوست می کند.

ارتباطات بهتری با جلسات آنلاین برنامه ریزی شده ایجاد کنید

وقتی روی تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت به مشتریان جدید تمرکز می‌کنید، گاهی اوقات می‌توان به سؤالات بهترین پاسخ را در یک تماس داد. اگر به سوالات به موقع پاسخ داده نشود، یک تبادل ایمیل طولانی و پشت سر هم می تواند باعث ایجاد اصطکاک شود. بنابراین، درست زمانی که مشتریان در اوج علاقه خود به محصول شما هستند، این فرصت را برای آنها فراهم کنید تا مستقیماً از طریق یک جلسه برنامه ریزی شده ارتباط برقرار کنند. کسب‌وکارهای مبتنی بر خدمات می‌توانند از ابزارهایی مانند MeetFox برای ارتباط آنلاین با مشتریان جدید از هر دستگاه، اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش و ضبط استفاده کنند. جلسات برای پیشرفت و یادگیری در آینده. افزودن دکمه زمان‌بندی به ارتباطات ساده است و به وب‌سایت‌ها محدود نمی‌شود – می‌توانید یک دکمه به رسانه‌های اجتماعی و امضای ایمیل خود نیز اضافه کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی