عمومی

3 استراتژی ساده (اگرچه مطمئنا آسان نیست) برای تقویت رابطه شما

۳ استراتژی ساده (اگرچه مطمئنا آسان نیست) برای
تقویت رابطه شما

در تمام طول روز، من و همسرم شیرین‌ترین پیام‌های متنی پر از شکلک‌ها را رد و بدل می‌کنیم: قلب‌ها، چهره‌های بوسیده و خانواده شیرین جدید فراگیر یکی با دو مادر و دو پسر (ما پسران دوقلو داریم). گاهی اوقات ما حتی با اعلامیه های ماهانه خود در رسانه های اجتماعی عمومی می شویم. ما خیلی عاشقیم آه.

و سپس از سر کار به خانه برمی گردیم و همدیگر را در زندگی واقعی می بینیم. درخشش عاشقانه عشق ما حدود ۳۰ دقیقه قبل از محو شدن طول می کشد. ما بحث می کنیم. ما بر سر چیزهای بزرگ و مسخره دعوا می کنیم. احساس نمی‌کنیم دیده شویم، شنیده یا درک نمی‌کنیم. ما احساس می کنیم که امری بدیهی است. اما بیشتر از این که می‌توانیم از جایی با این شیرینی و روشنی به جایی تاریک برویم، مات و مبهوت هستیم.

ما گرفتار دامی هستیم که تقریباً هر رابطه مدرن و جویای رابطه را گرفتار می‌کند: صمیمیت کاذب اتصال آنلاین.

یک مقدمه سریع در مورد صمیمیت: زمانی اتفاق می‌افتد که افراد خود واقعی‌شان – نقاط قوت، ایرادات، ترس‌ها و امیدها – را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و سپس به انتخاب یکدیگر (به‌عنوان شریک یا دوست عاشقانه) ادامه دهند. وقتی دو نفر به اندازه کافی احساس راحتی می کنند که در برابر یکدیگر آسیب پذیر باشند، اعتماد ایجاد می شود – و هیچ رابطه ای بدون اعتماد طولانی نخواهد بود. اما آسیب پذیر بودن برای همه سخت است و می تواند برای برخی از ما، بسته به پیوندهای دوران کودکی‌مان با خانواده، آسیب‌های گذشته و عزت نفس ما.

این مشکل به همین دلیل است که اتصال آنلاین بسیار اغوا کننده است. می‌توانید مواردی را که به اشتراک می‌گذارید انتخاب و تنظیم کنید و سپس راک در تایید (لایک، ریتوئیت، هر چیز دیگری) با ریسک کمی. آن صمیمیت‌های آنلاین مختصر و لحظه‌ای («ما هر دو چیزهای عجیب‌تر را دوست داریم!») می تواند به ایجاد جامعه کمک کند و شبیه به روابط “ضعیف” هستند – مانند خنده ای که صبح با باریستای خود به اشتراک می گذارید – که به شادی کمک می کند.

اما وقتی صحبت از شادی و رضایت از زندگی به میان می‌آید، روابط “قوی” اهمیت بیشتری دارند. ارتباط شما از طریق ایمیل، متن و رسانه های اجتماعی باید با صمیمیت آفلاین با کیفیت همراه باشد تا ارزشمند باشد. در اینجا چند راه برای تقویت و تقویت صمیمیت IRL شما وجود دارد:

۱٫ نمایه های صمیمیت خود را مشخص کنید.

لورن دراگو، روان‌درمانگر در Old Saybrook، Connecticut، می‌گوید: «درباره آنچه باعث می‌شود شما و شریک زندگی‌تان به یکدیگر احساس نزدیکی کنید، گفتگو کنید. برخی از افراد به مکالمه فکری اهمیت می دهند، در حالی که برخی دیگر وقتی روی مبل در آغوش می گیرند و شوخی می کنند احساس ارتباط بیشتری می کنند.

۲٫ بغل کنید.

صمیمیت خیلی بیشتر از رابطه جنسی معنی دارد، اما عشق جسمانی جزء اصلی عشق رمانتیک است. فراتر از احساس خوب، تماس پوست به پوست باعث می شود بدن ما اکسی توسین ترشح کند، «هورمون عشق» که به پیوند انسان کمک می کند. به یاد داشته باشید که مرتباً شریک زندگی خود را دست بگیرید، در آغوش بگیرید و ببوسید – حتی اگر احساس عاشقی خاصی ندارید. سخت است که از کسی که از نظر فیزیکی با او در ارتباط هستید عصبانی باشید.

۳٫ سفالگری را بردارید.

یا به یک کلاس پیشرفت بروید. چیزهای جدید را با هم امتحان کنید. جیم سیبولد، دکترا، یک درمانگر ازدواج و خانواده در آرلینگتون، تگزاس، می‌گوید یک فعالیت بدیع شما را از پیچیدگی‌های رابطه خارج می‌کند و جنبه‌های مختلف شخصیت شما را آشکار می‌کند. اگر هر دوی شما در کاری تازه کار هستید، هر دو آسیب پذیر هستید. ممکن است خودتان را احمق کنید، اما نکته اینجاست: همدیگر را در یک دید جدید ببینید و اعتماد کنید که عشق شما همچنان قوی خواهد بود، حتی اگر آن نور ناخوشایند باشد.

در مورد من و همسرم، اخیراً یک کلاس جنگجوی نینجا را با هم امتحان کردیم. انگشتم را تا نیمه جابجا کردم. اما قبل از آن، زمانی که هر دو در گودال فوم فرو رفتیم و مانند لاک‌پشت‌های وارونه به اطراف می‌پریدیم، یک مورد عظیم از قهقهه‌ها را به اشتراک گذاشتیم. LOL.

این مقاله در اصل در شماره پاییز ۲۰۱۸ مجله SUCCESSو به روز شد. عکس از engagestock/Shutterstock

0debe61b9db7e417b2dd387317942813?s=100&d=mp&r=g - 3 استراتژی ساده (اگرچه مطمئنا آسان نیست) برای
تقویت رابطه شما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی